![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт.
Пацієнт: Mazda 323F BA, 96 рік випуску. Виставляю на ній обороти по стробоскопу (точно так само як описано ]]>тут]]>). Робота двигуна помітно вирівнюється, немає більше провалів при повороті руля, включення фар і ін. Загалом холості обороти помітно стабілізуються. Але після цього з'являється суттєвий мінус, а саме: дуже сильно машина втрачає в динаміці розгону, стає дуже тупою. Підкручуєш трамблер в сторону більш раннього запалювання - динаміка оживає, але відповідно збивається саме регулювання по міткам шківа. Ось така загадка для мене. Може хтось допоможе мені її розгадати, буду дуже вдячний. По діагностиці: комп'ютер помилок не видав. Були замінені свічки на Denso, ВВ кабеля, чистились форсунки, промивалась ДЗ і КХХ. Регулювались клапана. В мене є підозра на кисневвий датчик (лямбда), оскільки не знаю коли він в останнє мінявся, і чи взагалі колись мінявся (машина в мене вже 4 роки). Сообщение отредактировал Chefild - Dec 10 2016, 14:21 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Свічки якщо не ірідієві, то нагар буде видно По карлсону якщо честно то не зрозумів. З двох вітряків в мене був робочий тільки один, а тепер і він згорів, тобто не працюють вже обидва. На рахунок свічок, можу сфотографувати, але не впевнений в тому настільки ці фотографії будуть інформативні. ) Пробував сьогодні виставляти запалювання, то після виставлення кута, загальна картина залишилась як і в попередні рази, правда на низах вона тягне вже краще (раніше взагалі не тягнула, потрібно було кочегарити більше 2 тис.), тут я думаю заслуга вже заміненої лямбди. Також була помічена детонація в моторі. Зміщую трамблер в бік ранішого запалення машина оживає кардинально, детонація пропадає. Якщо в першому випадку - першу точку на шківі (якщо дивитися по часовій стрілці) виставляю на 10 градусів, а другу з буквою Т, то в другому випадку, на 10 градусів виставляю вже другу точку. Не знаю що тут ще придумати, може забити і їздити так як настроїв по другому варіанту? До речі, важливий момент! Чомусь я забув про нього сказати одразу. Кожух ГРМ, на якому розташована ця шкала, був куплений на розборці і поставлений на мою машину, тобто рідного кожуха в мене чомусь від попереднього власника не було. Може бути таке що кожух поставлений з рестайлу, а моя машина дорестайл, і через це не стиковка при настройці? Сообщение отредактировал Chefild - Dec 27 2016, 15:39 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 69 Регистрация: 01.03.2015 Из: Нетешин Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
З двох вітряків в мене був робочий тільки один, а тепер і він згорів, тобто не працюють вже обидва. На рахунок свічок, можу сфотографувати, але не впевнений в тому настільки ці фотографії будуть інформативні. ) Пробував сьогодні виставляти запалювання, то після виставлення кута, загальна картина залишилась як і в попередні рази, правда на низах вона тягне вже краще (раніше взагалі не тягнула, потрібно було кочегарити більше 2 тис.), тут я думаю заслуга вже заміненої лямбди. Також була помічена детонація в моторі. Зміщую трамблер в бік ранішого запалення машина оживає кардинально, детонація пропадає. Якщо в першому випадку - першу точку на шківі (якщо дивитися по часовій стрілці) виставляю на 10 градусів, а другу з буквою Т, то в другому випадку, на 10 градусів виставляю вже другу точку. Не знаю що тут ще придумати, може забити і їздити так як настроїв по другому варіанту? До речі, важливий момент! Чомусь я забув про нього сказати одразу. Кожух ГРМ, на якому розташована ця шкала, був куплений на розборці і поставлений на мою машину, тобто рідного кожуха в мене чомусь від попереднього власника не було. Може бути таке що кожух поставлений з рестайлу, а моя машина дорестайл, і через це не стиковка при настройці? Кожух не причому. Два карлсона стоїть на авто з кондюком, я так розумію ти або минулий власник щось там ліпили, якщо вже не працює ні один карлсон. По тупизні у людини була на 1,5 схожа ситуація, були зажаті клапана. З приводу детонації вистав запалювання і зроби відео в форскані. До речі ти хоча б виставляєш запалювання з перемичкою в діагностичному? Після того як виставив запалювання не залежно по першому твому варіанті чи по другому, як авто заводиться і працює з перемичкою в діагностичному на ХХ? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Кожух не причому. Два карлсона стоїть на авто з кондюком, я так розумію ти або минулий власник щось там ліпили, якщо вже не працює ні один карлсон. Ніхто нічого там не ліпив. Карлсон раніше робив, а тепер не працює. Просто тупо згорів сам по собі, від старості напевне) В мене гудок також до речі згорів недавно. Даний діагноз підтвердив автоелектрик. Цитата По тупизні у людини була на 1,5 схожа ситуація, були зажаті клапана. Клапана тут не при чому, так як минулої зими регулювалися (перед тим вони були якраз зажаті), після чого від'їздив всього лиш 8 тис. Недавно мірялась компресія, в середньому 13 по всіх циліндрах. Цитата З приводу детонації вистав запалювання і зроби відео в форскані. Детонація не значна. Проявляється тільки при наборі швидкості. При виставленому запалюванні по другому варіанті, при наборі швидкості, детонації якраз немає. Цитата До речі ти хоча б виставляєш запалювання з перемичкою в діагностичному? Обіжаєш ![]() Цитата Після того як виставив запалювання не залежно по першому твому варіанті чи по другому, як авто заводиться і працює з перемичкою в діагностичному на ХХ? Я помітив таку закономірність: з вставленою перемикою ten-gnd: при першому варіанті заводиться поганувато, з початковим провалом оборотів, потім стабілізується в районі 600-700 ооборотів, при другому варіанті заводиться вже краще майже без провалу. Я думаю тут залишається напевно тільки 2 варіанти. а) кожух може не підходити, тому що коли він ставився він чомусь не ставав ідеально на своє місце, а акурат підрізався в районі щупа масла, тобто він не від рідного двигуна, скоріше за все від рестайла, або наприклад від двигуна більшого об'єму, нагадав собі також тільки зараз. Ставив його не я, а майстер на сервісі, про що він мені тоді казав, але я чомусь це не зауважив. Це робилося в квітні цього року, а кожух куплявся по замовленню з інтернету. б) щось напутано з самим шківом грм. Я думав може на один зубок проскочило, заїхав на сервіс, але подивилися і сказали що там всьо добре. І наскільки я знаю, якщо проскочив зубець, то машина взагалі тупа стає, двигун працює не стабільно, починає троїти. А тут якраз двигун стабільно працює і не троїть. Сообщение отредактировал Chefild - Dec 29 2016, 16:51 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12th August 2025 - 02:57 |