![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Всім доброго часу суток. Хочу поділитися своє практикою у плані модернізації свого comprex-а. Я тепер розумію, що зробився великий об'єм роботи але воно того вартувало. Я замінив свій турбокомпресор на турбіну звичайного типу із масляною подачею. Результатом преємно вражений і уже наїхав на цій турбіні першу тисячу км. Кому цікаво пишіть і тоді розпишу подробніше із фото а можливо і відео супроводом. Всім удачі.
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
А если поподробней?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Самі розумієте що в двох словах не напишеш, тому можу розказати по телефону, або якщо ні то напишу. Почнем з того,що питання до Вас-чи ви маєте якусь свою людину, або можливо самі хто буде цим займатись. Чому так? Тому що багато людей не підтримує таке вирішення проблеми. Розпочніть з того що знайдіть майстрів однодумців. Я зараз на роботі і через тиждень часу буду дома і зможу скинути деякі перші фото. Там є два основних фронти робіт- це зварка і встановлення із подачою масла на турбіну і її скидання в піддон. Тому вам прийдеться розбомбити половину машини- вварка штуцера в піддон(а це скидання піддона), прокладання скидної лінії масла з турбіни(це розборка всієї повітряної системи), рекомендую промити всю повітряну впускну систему включаючи інтеркулер від сажі компрекса і переварювання алюмінєвих двох впускних колекторів і зварка перехідника з випускного колектора під нову турбіну. 90% робіт я робив самий, тому дуже переживав чи все роблю правильно, але слава Богу в мене все вийшло, тому радо поділюсь своїм досвідом. Можу сказати одне. Я задоволений, тому думаю воно того вартувало.
P. S. Я тільки купив компрекса і він мене зразу ощасливив(після першої тисячі км почались проблеми із турбокомпресором, і тоді вона почала грітись, навіть закипіла раз чи два). Щоб ви розуміли, від коли поставив нову турбіну проблема перегріву пропала. Температура двигуна стабільна за будь яких умов їзди, чи очікування. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 19th July 2025 - 06:33 |