![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Всім доброго часу суток. Хочу поділитися своє практикою у плані модернізації свого comprex-а. Я тепер розумію, що зробився великий об'єм роботи але воно того вартувало. Я замінив свій турбокомпресор на турбіну звичайного типу із масляною подачею. Результатом преємно вражений і уже наїхав на цій турбіні першу тисячу км. Кому цікаво пишіть і тоді розпишу подробніше із фото а можливо і відео супроводом. Всім удачі.
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 226 Регистрация: 08.06.2010 Из: СЕВАСТОПОЛЬ Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Мазда 626 GE rf 2.0D Comprex Имя: альберт ![]() |
Мне кажется нужно было промыть систему воздушного впуска а особенно интеркулер и проблему перегрева можно было б решить более простым методом. А какое давление развивает турбина? Дело в том что на GFпо 4-е клапана на горшок. Как я предполагаю подачу масла брали с подачи на вакуумный насос?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 10.09.2018 Из: Надвірна Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 comprex Имя: 380988100374 ![]() |
Мне кажется нужно было промыть систему воздушного впуска а особенно интеркулер и проблему перегрева можно было б решить более простым методом. А какое давление развивает турбина? Дело в том что на GFпо 4-е клапана на горшок. Как я предполагаю подачу масла брали с подачи на вакуумный насос? Доброго дня суток. Так, турбіна дує добре, навіть трохи передувала, але я поклав актуатор від компрекса тому він починає відкриватись при 0,7 і макс при 1,4. Тепер все Ок. А турбіну вирішив поміняти тому, що я купив авто і після тисячі км вона мені заклинила. Турбіна була 4 місяці як після капіталки, тому відправив її по гарантії ремонту. І тут неприємна заістка- туббокомпресор ремонту не підлягає. Почав радитись із майстрами - кулібінами і вирішили що варто по експерементувати, так як пів року роботи компрекса мене не влаштовував. Покищо проїхав мало, но перші результати подобаються. Після першої тисячі недоліків не виявив, но дорога покаже. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 18th July 2025 - 18:22 |