![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 1 Регистрация: 22.01.2019 Из: Рахів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 GH ![]() |
Доброго дня всім форумчанам.
Власне вся суть питання розкрита в темі повідомлення. Є можливість придбати Mazda 6 2010 року з дизельним двигуном об'ємом 2.2л. В інтернеті, як і власне на даному форумі, дуже мало конкретної інформації про дані двигуни. Якщо тема з проблемами рульової рейки, термін служби ступічних підшипників, частота заміни мастила в МКПП і АКПП, та інші нюанси розкриті доволі чітко і обширно, то власне про двигун відомо вкрай мало. За вийнятком того, що в 2009 році змінили ПЗ ботровика/ECU для попередження надмірного підняття рівня мастила (у випадку попадання палива туди) і встановлення модифікованого і безпроблемного DPF в двигуни потужністю 185 к.с., більше ніякої конкретики я не знайшов. Хотілось би знати, як визначии модифікацію/потужність двигуна при огляді авто, на які вузли та агрегати звернути пристальну увагу при тому ж таки огляді і як визначити реальність заявленрго продавцем пробігу 130 тис.км. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 12 Регистрация: 27.11.2018 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 (GH), 2.2 200 HP (Stage 1) (R2AA) Имя: Павло ![]() |
Доброго дня всім форумчанам. Власне вся суть питання розкрита в темі повідомлення. Є можливість придбати Mazda 6 2010 року з дизельним двигуном об'ємом 2.2л. В інтернеті, як і власне на даному форумі, дуже мало конкретної інформації про дані двигуни. Якщо тема з проблемами рульової рейки, термін служби ступічних підшипників, частота заміни мастила в МКПП і АКПП, та інші нюанси розкриті доволі чітко і обширно, то власне про двигун відомо вкрай мало. За вийнятком того, що в 2009 році змінили ПЗ ботровика/ECU для попередження надмірного підняття рівня мастила (у випадку попадання палива туди) і встановлення модифікованого і безпроблемного DPF в двигуни потужністю 185 к.с., більше ніякої конкретики я не знайшов. Хотілось би знати, як визначии модифікацію/потужність двигуна при огляді авто, на які вузли та агрегати звернути пристальну увагу при тому ж таки огляді і як визначити реальність заявленрго продавцем пробігу 130 тис.км. Придбав таке авто 2 міс тому з пробігом в 193к 2010 року (тільки з 163 конями на борту, відмінність лише в прошивці ЕБУ) в наближеній до топової комплектації (босе, поворотний біксенон та синій металік, немає лише шкіри і безключового). Автомобілем дуже задоволений, одні плюси окрім жорстковатої підвіски і відносно дорогих запчастинах які важкувато знайти по адекватним цінам. Дуже неприємним моментом став той факт коли уточнив вартість оригінального комплекту ГРМ, найдешевший який знайшов вартував, увага..... 450$, + його заміна ще 100$.... Я ризикнув (вибору не було) та замовив китайський комлект за 120 зелених. Проїздив 1000 км наразі все ок. Надіюсь хоча б 50-100к відїздить. Інших серйозних болячок в авто не знайшов, очевидно попався хороший екземпляр з Швейцарії, саме авто вийшло в 9500 умовних. П.с. Виписку з пробігом можна отримати лише в оф. диллера Мазда. Коротко плюси: Дизайн, динаміка (9.2 с до 100), розхід пального як для 2.2 7 л в змішаному (5.5 траса, 8.5 місто з тягнучками, дуже добре тримається дороги, гарний салон як для 2010 року. Коротко мінуси: Жорстковата, дорогувата в обслуговуванні (хоча знову ж таки в залежності від того з чим зрівнювати). Авто для комфортних дальних поїздок. Якщо експлуатуватись буде в основному в місті то не рекомендую через її жорсткість і габарити (4.80+) та ДПФ який буде забиватись. Також немалий розіхд як для дизеля в 8.5 літра на 100. Я їжджу 50/50 місто/траса і вона мене повністю влаштовує. Сообщение отредактировал Lempash - Mar 9 2019, 11:37 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10th May 2025 - 21:40 |