![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda СХ-5: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 13.04.2019 Из: Uzhgorod Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-5 ![]() |
Доброго вечора, придбали авто Mazda cx-5 2.2 diesel euro 6 ( з adblue). Після пробігу в 2 тис. км. засвітився чек... Після поїздки до диллера діагностували помилку по датчику твердих частин (датчик твердых частиц), скинути помилку не змогли, так як сказали що проблема з «електрической цепью», сказали ще покататись тиждень, якщо не пропаде, то прийти ще раз на діагностику. Помилка не пропадала, поїхали ми другий раз на діагностику, скинули помилку і сказали кататись-наблюдати. Не встигли ми доїхати до дому (50км) чек знову засвітився. Після 3-ї поїздки до диллера на діагностику, нам сказали що будуть міняти по гарантії цей датчик (датчик твёрдых частиц). Через півтора місяця!! (казали що 2-14 днів) його поміняли і зробили планове ТО (10тис.) (з чеком на приборці ми вже прокатались на тот момент 8тис. км за 4 місяця), не встигли ми доїхати до дому чек знову засвітився. І знову чергова діагностика... приїжаємо... збивають помилку, кажуть катайтесь-наблюдайте, не встигаємо доїхати до дому - «Бам» - чек світиться. Оп‘ять ми їдемо на діагностику... лишаємо машину на 3 дні по їхньому проханню (з їх слів вони робили якусь довгу процедуру діагностики, потрібно було щоб машина стояла 6 год. , потім стояла на холосих 3 години, потім якісь махінації з їздою...), забрали ми авто з пробігом більшим на 200км! (хороша діагностика на ходу видно була), чек не світився, нам віддали ключі і сказали «зустрінемось на плановому ТО» , ми з такою ж надією сідаємо у машину, їдемо до дому і ... не встигаємо доїхати, чек знову на приборці. Дзвонимо диллеру, нам кажуть що з нами зв‘яжуться... Ніхто не дзвонить. Дорогі форумчани, вибачте за такий довгий вступ (це просто крик душі), хочу тепер запитатись: Чи були у когось такі ж проблеми з даним авто як у нас? і що порадити робити, коли диллер не може вирішити дану проблему?
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 67 Регистрация: 03.01.2018 Из: Киев Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: Mazda cx5 ![]() |
У меня накрылся такой же датчик на 3000км , приехал к диллеру , пол дня искали проблему. Методом тыка таки выяснили . что проблема в этом датчике ( шота там с мочевиной связанно ) Ниже скрин с кодом ошибки , прикреплю ...
Когда выяснили ,ч то за датчик ( снимали поочередно с тестового авто и ставили на мой ) сообщили мне , что все поменяют по гарантии. Заказ пришел за 2 недели из Япониии. Приехал Заменили такой проблемы больше не появлялось . Но 2 раза уже вылазил чек с другим косяком , опять еж связанным с этой проклятой мочевиной. Что то с дозировкой ... ]]> вот видео]]> Поеду на ТО в мае , буду дрючить сервис , чтобы решали эту шляпу. ![]() Сообщение отредактировал vegera - Apr 14 2019, 20:31 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 13.04.2019 Из: Uzhgorod Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-5 ![]() |
У меня накрылся такой же датчик на 3000км , приехал к диллеру , пол дня искали проблему. Методом тыка таки выяснили . что проблема в этом датчике ( шота там с мочевиной связанно ) Ниже скрин с кодом ошибки , прикреплю ... Когда выяснили ,ч то за датчик ( снимали поочередно с тестового авто и ставили на мой ) сообщили мне , что все поменяют по гарантии. Заказ пришел за 2 недели из Япониии. Приехал Заменили такой проблемы больше не появлялось . Но 2 раза уже вылазил чек с другим косяком , опять еж связанным с этой проклятой мочевиной. Что то с дозировкой ... ]]> вот видео]]> Поеду на ТО в мае , буду дрючить сервис , чтобы решали эту шляпу. ![]() У нас після з заміна помилка та ж, що і до заміни («check engine»), тільки диллер сказав що вже не «електрическая цепь», а сам датчик «матюкається». Вони помилку збили але вона знову повернулась після невеликого пробігу. У вас комплектацію преміум? Ми авто придбали нове щоб не мати з ним проблем і по сервісам не їздити (тільки на планові ТО), а вийшло так що нове авто забирає більше часу (і саме головне нервів!!!) ніж попереднє вживане. Є варіанти комусь дзвонити сваритись? Можливо головному дистрибьютору дзвонити? Я думаю якщо ми не одні такі, а це брак всіх комплектацій (з адблю), є сенс дзвонити на головний офіс і там піднімати питання, можливо швидше нашу проблему вирішать... бо з місних диллерів сенсу нема, зайва трата часу в нервів. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th May 2025 - 20:24 |