![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda СХ-5: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 13.04.2019 Из: Uzhgorod Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda CX-5 ![]() |
Доброго вечора, придбали авто Mazda cx-5 2.2 diesel euro 6 ( з adblue). Після пробігу в 2 тис. км. засвітився чек... Після поїздки до диллера діагностували помилку по датчику твердих частин (датчик твердых частиц), скинути помилку не змогли, так як сказали що проблема з «електрической цепью», сказали ще покататись тиждень, якщо не пропаде, то прийти ще раз на діагностику. Помилка не пропадала, поїхали ми другий раз на діагностику, скинули помилку і сказали кататись-наблюдати. Не встигли ми доїхати до дому (50км) чек знову засвітився. Після 3-ї поїздки до диллера на діагностику, нам сказали що будуть міняти по гарантії цей датчик (датчик твёрдых частиц). Через півтора місяця!! (казали що 2-14 днів) його поміняли і зробили планове ТО (10тис.) (з чеком на приборці ми вже прокатались на тот момент 8тис. км за 4 місяця), не встигли ми доїхати до дому чек знову засвітився. І знову чергова діагностика... приїжаємо... збивають помилку, кажуть катайтесь-наблюдайте, не встигаємо доїхати до дому - «Бам» - чек світиться. Оп‘ять ми їдемо на діагностику... лишаємо машину на 3 дні по їхньому проханню (з їх слів вони робили якусь довгу процедуру діагностики, потрібно було щоб машина стояла 6 год. , потім стояла на холосих 3 години, потім якісь махінації з їздою...), забрали ми авто з пробігом більшим на 200км! (хороша діагностика на ходу видно була), чек не світився, нам віддали ключі і сказали «зустрінемось на плановому ТО» , ми з такою ж надією сідаємо у машину, їдемо до дому і ... не встигаємо доїхати, чек знову на приборці. Дзвонимо диллеру, нам кажуть що з нами зв‘яжуться... Ніхто не дзвонить. Дорогі форумчани, вибачте за такий довгий вступ (це просто крик душі), хочу тепер запитатись: Чи були у когось такі ж проблеми з даним авто як у нас? і що порадити робити, коли диллер не може вирішити дану проблему?
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 67 Регистрация: 03.01.2018 Из: Киев Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: Mazda cx5 ![]() |
Завтра еду на сервис , будем смотреть , что за чек . Посмотрели со знакомым электриком пишет что ошибка P1640 . Но толком ни какой инфы по Мазде не нашел с этой ошибкой.
Как же меня это все за....ало ! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 21 Регистрация: 14.01.2019 Из: Запорожье Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 2012 Имя: Алексей ![]() |
Посмотрели со знакомым электриком пишет что ошибка P1640. Вот, кажется, похоже на правду: ]]>http://p1640.engine-trouble-code.com/]]> P 1 6 4 0 OBD-II Diagnostic Powertrain (P) Trouble Code For Engine Fuel And Air Metering O2 Sensor Heater Circuit Malfunction Engine Shutoff Solenoid Malfunction Exhaust Gas Recirculation Sensor B Circuit High Is the fuel pump sometimes not priming when you turn the key to ON(II)? Start by measuring the fuel pressure and checking whether you have bright white-bluish spark at all four plugs. The mechanical timing is also something that you should check, as we mentioned above. По мазде не нашёл такого кода, но есть по isuzu: ]]>https://www.autocodes.com/p1640_isuzu.html]]> Может поможет... |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th May 2025 - 21:04 |