![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 5:можно ли поставить DVD в подголовники?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 13 Регистрация: 29.10.2019 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 5 2.0D Имя: Nick ![]() |
Добрый вечер.
Имеется Мазда5, 2010-го года, RF7J 143 коня. Экология удалена, ЕГР - нет. У кого есть мазда с аналогичным дизелем, дайте прокатиться. Хочу понять к чему стремиться. С меня коньячек ))) Описание моих мытарств ниже. Не много проехал, тысяч 9 за все время владения, но недоволен поведением. Какая-то очень рваная характеристика. До 1,5-1,7 совсем мертвая. У меня первый дизель, но даже батина шоха 1,3 на второй передаче спойкойно заезжает на пригорок возле дома, где мазде ощутимо тяжело в аналогичной кондиции. да, с 2-2,5к появляется некий подрыв, увеличивается к 3к, но на ниазх она просто мертвая. Довелось прокатиться на другой 5-ке 2005-го года в автокомиссионке, там все гораздо ровнее и понятнее. И еще один момент - после ночного простоя, какое-то время ей совсем плохо, т.е. нажимаешь на газ даже на первой и она едет нехотя-нехотя. Переходишь на вторую, так какая-то даже раскачка ощущается в разгоне. Потом, через пару кварталов, все становится веслее, но все-одно как-то криво. Все фильтра поменяны, турбина заменена (родная развалилась крыльчатка и отбила часть корпуса) но с капиталокой, а не просто б.у. Расход 10,5 по городу минимум. Ну как-то плохо машинке... С чего бы начать проверку, т.к. на мастеров местных уже надежды нет. PS: Сегодня обнаружил, что уровень масла выше отметки F, несмотря на удаленную экологию. ЗАписал в FORSCAN desired_boost и MAV, вроде как турбина догоняет пожелания ЭБУ, но вот насколько все это четко работает - понять сложно, не с чем сравнить... Може кто чего умного подскажет. Спасибо. Сообщение отредактировал top_hill - Dec 31 2020, 17:44 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 07.11.2020 Из: Rivne Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda5 ![]() |
Всім привіт!
В мене 5-ka з rf7j 105kW. Динаміка - агонь! Їдеш на 2 передачі, газ до упору - колеса буксують. Розхід по місту 8.5, траса при повній загузці авто (7 місць) - 7л. Тому по описаних симптомах, явно є якась проблема з двигуном. В мене питання по DPFу: - коли включаш запалювання, лампа дпф має горіти? (В мене не світиться) - як визначити чи вирізаний сажевий, чи ні? Помилка Р2459 на діагностиці горить, рівень масла росте. Після покупки проїхав 4 тис км, ні разу не диміла, не тупила і т.д. І розхід дизеля повністю адекватний. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 13 Регистрация: 29.10.2019 Из: Kyiv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 5 2.0D Имя: Nick ![]() |
Всім привіт! В мене 5-ka з rf7j 105kW. Динаміка - агонь! Їдеш на 2 передачі, газ до упору - колеса буксують. Розхід по місту 8.5, траса при повній загузці авто (7 місць) - 7л. Тому по описаних симптомах, явно є якась проблема з двигуном. В мене питання по DPFу: - коли включаш запалювання, лампа дпф має горіти? (В мене не світиться) - як визначити чи вирізаний сажевий, чи ні? Помилка Р2459 на діагностиці горить, рівень масла росте. Після покупки проїхав 4 тис км, ні разу не диміла, не тупила і т.д. І розхід дизеля повністю адекватний. Чергове СТО каже, що знайшли проблему із сенсором MAF. Замовил новий, подивлюсь. Також приїхав з Іспанського e-bay VBC valve - тут вже сам бачу, що вІдклик від турбіни став більш активний, зникли провали. Подивимось. Відповідно до лампи DPF - я вже точно не пам'ятаю чи горіла вона при включенні запалювання - щось мій склероз підказує, що таки горіла. Коли в мене з'явилась помилка P2459, лампа DPF мигала приблизно 1Гц. Хочу також звернут Вашу увагу, що P2459 це помилка по частоті регенерації фільтра, тобто перевищена деяка кількість невдалого автопрожигу DPF. Для забрудненого DPF э помилка P2458. А тоді виїзжав на трасу на Бориспіль, ставав на 3000 обертів и дивився через Forscan, що розпочався та закінчивася автопрожиг. Але в моєему випадку лампа продовжила блимати. Читав, що таким дивним чином машина може сигналізувати про перевищення межсервісного інтервалу і дійсно, в мене ця змінна у PCM була більша 15000км. Тому я хотів спочатку скинути цей інтервал, а, якщо не допоможе, спробувати зробити ручний прожиг (Через Forscan). Але чорт мене смикнув заїхати на диагностику до "професіоналів" (див. вище), тому перевірити ці теорії нажаль не встиг. PS: А ще на mazda6.ru читав як один хлопець DPF промивав вручну якоюсь хімією і був задоволений результатом. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 17:15 |