![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Воно дурне, воно вже дуже давно хтіло ротор і нірешті таки купило Риксу. Взяв з убитим двиглом на машинці і майже живим (статори ледь подряпані зкраєчку) іншим двиглом під відновлення. З досвіду - зібрав власноруч over 50 звичайних двигунів (маю власну невеличку СТО), але в роторних - 0 без палички. Інспекція обох розібраних привела до думки втулить в донора середню і задню кришки від рідного. Застрєлу не було на жодному, але в донорі задня крищка мала пошкодження десь на 0.7-0.8 мм. Вирівняв всі поверхні, загалом знято 0.28. Перше питання - чи таке можна робити в принципі? Так, не дивуйтеся, це мрія, тому спочатку робиш, потім думаєш. І друге питання, найцікавіше - чи воно того варте? Тобто, задекларовано живе двигло коштує 30-40К гривень. "рассьіпуха" (здибав на драйві) для відновлення двигла - приблизно так само. Що порадите? Збирати майже нове або ризикнути і і спробувать покататися Україною в пошуках чогось живого? Варіанти із свапом на "шеснарь" або 2JZ не пропонувати, ротор - наше все!
Забув додати одну деталь - мій бюджет (та, я знаю, що все тілько починається) 40-50К гривень. Головне - щоб воно поїхало. Далі буде. Сообщение отредактировал MWB - Feb 13 2021, 03:53 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
Воно дурне, воно вже дуже давно хтіло ротор і нірешті таки купило Риксу. Взяв з убитим двиглом на машинці і майже живим (статори ледь подряпані зкраєчку) іншим двиглом під відновлення. З досвіду - зібрав власноруч over 50 звичайних двигунів (маю власну невеличку СТО), але в роторних - 0 без палички. Інспекція обох розібраних привела до думки втулить в донора середню і задню кришки від рідного. Застрєлу не було на жодному, але в донорі задня крищка мала пошкодження десь на 0.7-0.8 мм. Вирівняв всі поверхні, загалом знято 0.28. Перше питання - чи таке можна робити в принципі? Так, не дивуйтеся, це мрія, тому спочатку робиш, потім думаєш. І друге питання, найцікавіше - чи воно того варте? Тобто, задекларовано живе двигло коштує 30-40К гривень. "рассьіпуха" (здибав на драйві) для відновлення двигла - приблизно так само. Що порадите? Збирати майже нове або ризикнути і і спробувать покататися Україною в пошуках чогось живого? Варіанти із свапом на "шеснарь" або 2JZ не пропонувати, ротор - наше все! если крышки отшлифовал, то в можешь сразу в прием чермета нести) Статоры с повреждениями края ставить нельзя.Забув додати одну деталь - мій бюджет (та, я знаю, що все тілько починається) 40-50К гривень. Головне - щоб воно поїхало. Далі буде. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
если крышки отшлифовал, то в можешь сразу в прием чермета нести) Статоры с повреждениями края ставить нельзя. Вибачаюся, я може неправильно розумію, але шліфувалися не статори. При таком бюджете, купить задекларированный "живой" двигатель. Если сильно повезет и он будет хоть как-то заводиться и ехать, сразу продать. Будут потери, но хоть так. Или сразу продать как есть сейчас, скорее всего потери будут еще меньше. Ні в якому разі не продаєтьтся, мався на увазі бюджет на "прямо зараз". А втрати - то таке... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
Вибачаюся, я може неправильно розумію, але шліфувалися не статори. я говорил про крышки, их категорически нельзя шлифовать. отшлифованые крышки это мусор. А про статоры я говорил, что нельзя ставить в мотор статоры с повреждениями края, даже, если они не большиеЗдибав у Болехові (Франківська область) задекларовано відновлений двигун за 1.5, але поміряти компресію нічим, ну хіба звичайним компесометром. В Болехове категорически не советуют брать люди, слава у того места очень нехорошая, попадали людиЩо скажете? Шановний, а на чому базується ваша упевненістьу тому, що я є уособлення чергового ніщєброда, який просить Зря ты накинулся на человека, который все это прошел и просто дал совет и ничего не говорил про нищебродство. И он абсолютно прав. Сделать нормально мотор это от 3 тыс дол, только 2 тыс стоит ремкомплект и это не считая крупных деталей типа статоров и крышек. новый мотор стоит от 6 тыс. б/у живого найти нереально, либо эта "живость" будет очень недолгой.на машину в мамки? В мене дочка вже на свою машинку просить, на сєкундочку. Це ж тільки початок, в моєму випадку. Хто вам сказав, що я не можу собі дозволити той-таки новий двигун? Інше питання, що важко себе змусити вкинути в машинко другу її ціну, розглядаю варіанти, питаю допомоги в людей, які цей шлях вже проходили, щоб не набивати лоба там, де вже хтось набив. Якщо в цих людей знайдеться вільний час і натхнення, то підкажуть. Що я роблю не так? А гроші - то сьгодні стілько, але життя триває. Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
я говорил про крышки, их категорически нельзя шлифовать. отшлифованые крышки это мусор. А про статоры я говорил, что нельзя ставить в мотор статоры с повреждениями края, даже, если они не большие В Болехове категорически не советуют брать люди, слава у того места очень нехорошая, попадали люди Зря ты накинулся на человека, который все это прошел и просто дал совет и ничего не говорил про нищебродство. И он абсолютно прав. Сделать нормально мотор это от 3 тыс дол, только 2 тыс стоит ремкомплект и это не считая крупных деталей типа статоров и крышек. новый мотор стоит от 6 тыс. б/у живого найти нереально, либо эта "живость" будет очень недолгой. Пане Андрію, стосовно кришок. Хіба після азотування чи цементації вони не пробігають хоча б 30-40 тис км? Останні 10 років мої пробіги 7-9 тис на рік. Ок, нехай в Болєхові все погано. Це значить, що взагалі на тіпа "відновлені" не варто вестися? Є варіанти? З вашим досвідом ви маєте знати відповідь. Пропозиція продати була на зразок "Бєгітє, глупцьі!!!". А я свідомо до цього прийшов і хочу саме ротор. Абідна, да? Ну і останнє. Якщо я за пару днів не здибаю нічого цікавого, то можна привезти вам "нєчто" на компрессію? Нехай вже спочатку поїде, а потім підзберу дєтальки і бабло. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() MPSовод Группа: MAZDAвод Сообщений: 8,046 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 733 раз(а) Авто: была Mazda 3 2.0, 3 MPS, 6 MPS, RX-8 HP ![]() |
Пропозиція продати була на зразок "Бєгітє, глупцьі!!!". А я свідомо до цього прийшов і хочу саме ротор. Абідна, да? Взагалі то нічого подібного не мав на увазі ![]() Було конкретне запитання з чітким бюджетом. Що тут можна ще порадити, окрім того, що я написав? Нажаль, навіть у два рази більший бюджет не вирішує питання у цьому випадку. Знайти нормальний живий двигун за ці кошти практично нереально, а зробити ребілд того, що є, тим більше. І це тільки двигун! А інше, що ще треба замінити не враховується? Як правило, кожна рикса, що продається у такому стані, потребує і інших витрат, мінімум рівних Вашому бюджету, окрім двигуна. Ось тому і така відповідь. При купівлі Рикси з непрацюючим двигуном, щоб привести авто до нормального стану, вважаю достатнім бюджет від 5-6 тис доларів, не менше. Якщо ще цього вистачить... Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 07:23 |