![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda СХ-5: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 358 Регистрация: 31.03.2013 Из: Kiev Спасибо сказали: 25 раз(а) Авто: CX-5 2.0 Premium+ (2012) / M6 2.5 Premium (2013) Имя: Aleksey ![]() |
Давайте разбираться с работой системы i-Stop - какие плюсы/минусы и как работает.
Сообщение отредактировал AutoPilot - Nov 14 2013, 09:51 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 157 Регистрация: 20.12.2009 Спасибо сказали: 9 раз(а) Авто: Mazda 323F BJ -> AVEO -> Mazda CX-5 2012 Premium ![]() |
Одного ранку після запуску двигуна індикатор i-stop не погас (світився жовтим).
Перезапуск двигуна на місці нічоно не змінив. Відразу подумав на генератор, відкрив капот, ремінь генератора на місці, шків герератора крутиться. Все ок! Сів у салон з думками про діагностику, купівлю нового акумулятора. ![]() Не пам'ятаю чому, але глянув на плафон, і бінго!!! Світисься одна лампа плафону (та що ближче до водія). Згадав що вчора вмикав, але вимкнути забув! Машина ніч простояла з ввімкненим плафоном!!! Що і підсадило аккум. Ця помилка виникла якраз перед поїздкою 50км в одну сторону. Всю дорогу не зводив очей з жовтого індикатора i-stop. По приїзду в пункт призначення, заглушив авто. Пішов по гостях! Після наступного запуску двигуна, індикатор погас! i-stop запрацював так як слід! Ось така "повчальна" історія, з хеппі ендом ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 10th May 2025 - 18:44 |