![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Воно дурне, воно вже дуже давно хтіло ротор і нірешті таки купило Риксу. Взяв з убитим двиглом на машинці і майже живим (статори ледь подряпані зкраєчку) іншим двиглом під відновлення. З досвіду - зібрав власноруч over 50 звичайних двигунів (маю власну невеличку СТО), але в роторних - 0 без палички. Інспекція обох розібраних привела до думки втулить в донора середню і задню кришки від рідного. Застрєлу не було на жодному, але в донорі задня крищка мала пошкодження десь на 0.7-0.8 мм. Вирівняв всі поверхні, загалом знято 0.28. Перше питання - чи таке можна робити в принципі? Так, не дивуйтеся, це мрія, тому спочатку робиш, потім думаєш. І друге питання, найцікавіше - чи воно того варте? Тобто, задекларовано живе двигло коштує 30-40К гривень. "рассьіпуха" (здибав на драйві) для відновлення двигла - приблизно так само. Що порадите? Збирати майже нове або ризикнути і і спробувать покататися Україною в пошуках чогось живого? Варіанти із свапом на "шеснарь" або 2JZ не пропонувати, ротор - наше все!
Забув додати одну деталь - мій бюджет (та, я знаю, що все тілько починається) 40-50К гривень. Головне - щоб воно поїхало. Далі буде. Сообщение отредактировал MWB - Feb 13 2021, 03:53 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Якби я тілько уявляв, скілько нервів вона зжере, то, можливо, і не повівся би.
Якщо коротко - двигло таки куплено в Белехові, під час заміру компресії завелося на гарячу на одній секції, (керував процесом не я). Те, що напружувало найбільше, виявилося найменшою проблемою. Двигун працює збс, ну поки що. Пре машинко зашибісь, масла жере десь 70 грамм на сотню, диму нема зовсім, заводиться на гарячу майже так само, як і на холодну, крутити треба в середньому 2-3 секунди. Загальний пробіг - 1к за тиждень. Що цікаво, з моменту встановлення двигуна пройшло 3 тижні. Чого так? Отут про нерви. Спочатку виїбав клапан керування... а-яй-яй вже не згадаю, чим саме, якісь заслонки в колекторі. Добре, що вона читається звичайною діагностикою. Причому, це падло не просто здохло, а якийсь час подавало ознаки життя. Можна було проїхати 20 км і тобі лячно від того, що вона може, а потім горить чек і вже ніхто нікуди не їде. Або навпаки. Після боротьби і перемоги над клапаном настала черга рейки, буквально наступного дня. "Датчик угла момента поворота руля". Він заграв вщент, вже була думка купляти іншу рейку, але все склалося набагато простіше - загнутий пін в роз'ємі під воздуханом. Домучив її (чи вона мене) в суботу, в неділю, тобто позавчора, вперше вивів її на трасу, покатав десь 500 км. Враження просто бомбічні, вона скажена, не дивлячись на те, що моє попереднє машинко мало 3.5 літра і теж ніби непогано їхало. Докупи, RX-8 - це найкращий спосіб витратити гроші. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 28th June 2025 - 04:41 |