![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Воно дурне, воно вже дуже давно хтіло ротор і нірешті таки купило Риксу. Взяв з убитим двиглом на машинці і майже живим (статори ледь подряпані зкраєчку) іншим двиглом під відновлення. З досвіду - зібрав власноруч over 50 звичайних двигунів (маю власну невеличку СТО), але в роторних - 0 без палички. Інспекція обох розібраних привела до думки втулить в донора середню і задню кришки від рідного. Застрєлу не було на жодному, але в донорі задня крищка мала пошкодження десь на 0.7-0.8 мм. Вирівняв всі поверхні, загалом знято 0.28. Перше питання - чи таке можна робити в принципі? Так, не дивуйтеся, це мрія, тому спочатку робиш, потім думаєш. І друге питання, найцікавіше - чи воно того варте? Тобто, задекларовано живе двигло коштує 30-40К гривень. "рассьіпуха" (здибав на драйві) для відновлення двигла - приблизно так само. Що порадите? Збирати майже нове або ризикнути і і спробувать покататися Україною в пошуках чогось живого? Варіанти із свапом на "шеснарь" або 2JZ не пропонувати, ротор - наше все!
Забув додати одну деталь - мій бюджет (та, я знаю, що все тілько починається) 40-50К гривень. Головне - щоб воно поїхало. Далі буде. Сообщение отредактировал MWB - Feb 13 2021, 03:53 |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 23 Регистрация: 19.01.2021 Из: Херсон Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Дмитро ![]() |
Про бюджет, якщо комусь цікаво. Машинко з убитим двиглом і мінімумом іржі - 4270, двигло з покатушками на захід України - 1740, плюс втулки-стійки стаба (перед і зад),
масло усюди, акум і компоненти більш-менш нормальної акустики (крім довбаного адаптера) - приблизно 7300. Очікував більшого, витрати більш ніж влаштовують, враховуючи, що я отримав на виході. Ну ще не зовсім отримав, вона стоїть з розідраними вщент нутрощами і чекає інсталяції звуку, сьогодні втулив в передні двері мідбас і твітери, завтра приїдуть овали в полку і підсилювач. А мені ще вчитися керувати цим чудовиськом, бо її можливості набагато перевершують мої здібності, як водія. Заздрю всім вам, бо ви вже відчули цей кайф, а мене вона поки що здебільшого лякає. Ну то таке. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9th August 2025 - 18:23 |