Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
May 10 2016, 22:01
Сообщение
#1
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 26.04.2016 Из: Lvov Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda-6 2.0tdi Имя: Pavlo |
Загорілись два чека антибукс,топливо Мазда-6 2.0тді
|
|
|
![]() |
May 13 2016, 20:44
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 505 Регистрация: 24.06.2013 Из: хмельниыцкий Спасибо сказали: 12 раз(а) Авто: мазда 6 2.0 TDCI Имя: александр |
Загорілись два чека антибукс,топливо Мазда-6 2.0тді Какое показание дитчика при диагностики на ХХ и при заглушенном двигателе но включенном зажигании? Купи спрей для чистки расходометра(датчик расхода воздуха) и попшикай на него.Сам датчик пальцами не лапай.
Сообщение отредактировал Александр 1976 - May 13 2016, 20:48 |
|
|
Feb 23 2022, 06:56
Сообщение
#3
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 6 Регистрация: 21.11.2018 Из: Івано-Франківськ Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 |
Какое показание дитчика при диагностики на ХХ и при заглушенном двигателе но включенном зажигании? Купи спрей для чистки расходометра(датчик расхода воздуха) и попшикай на него.Сам датчик пальцами не лапай. Доброго дня! Багато разів натрапляв на ваші коментарі і розумію, що ви досконально розбираєтесь в тонкостях експлуатації Mazda6. Завдяки вашим коментарях розібрався раніше з проблемою клапана тиску в паливній рампі. Заміна клапана допогла і хх стабільний і не глохне на хх. Питання у мене наступне. Є підозра на датчик maf. Були помилки і чек p0101, 0102 0113 Покази датчика на хх варіюється від 6 до 7,2 g/s при прогрітому двигуні (88°С). Так от це нормальні показання для rf7j? Поки шукаю інформацію по параметрах. На черзі перевірка з мультиметром. Також тиск у паливній рампі став стрибати не так як раніше. На скільки я розумію датчик maf в дизильному двигуні потрібен для правильної роботи egr. Трубку я почистив , вона найбільше забивається на вході впускний колектор. Після купівлі авто це була перша проблема. Іноді починали стрибати оберти пропадала тяга і багато диму і помилка по газах була. Після чистки все виправилось. Зараз почистив превентивно. І саме головне при малих обертах і навантаженні на двигун( наприклад включення кондиціонера) чути цокотіння схоже на форсунку чи то клапан. На обертах 1800 і більше двигун працює відмінно і нарікань немає. Буду вдячний за інформацією. В першу чергу цікавить які повинні бути покази датчика maf так як помилка була по ньому. |
|
|
Pavlo40 Загорілись два чеки антибукс, топлива p0113 May 10 2016, 22:01
dmitry82 Сажевик есть? May 10 2016, 22:03
Pavlo40 Мены сказали що це датчик вхідного повітря полетів... May 11 2016, 07:49
for_net Когда выскакивает ошибка p0113
Данный код ошибки ... May 11 2016, 15:55
for_net Pavlo40, якщо не хочеш сам з тим бавитися звернися... May 11 2016, 16:13
Pavlo40 Дякую дуже за підказки May 11 2016, 21:18 ![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 5th November 2025 - 14:21 |