Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Загорілись два чеки антибукс, топлива p0113
Pavlo40
сообщение May 10 2016, 22:01
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 7
Регистрация: 26.04.2016
Из: Lvov

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda-6 2.0tdi
Имя: Pavlo



Загорілись два чека антибукс,топливо Мазда-6 2.0тді
Go to the top of the page
Вставить ник Pavlo40 в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Александр 1976
сообщение May 13 2016, 20:44
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 505
Регистрация: 24.06.2013
Из: хмельниыцкий

Спасибо сказали: 12 раз(а)
Авто: мазда 6 2.0 TDCI
Имя: александр



Цитата(Pavlo40 @ May 10 2016, 23:01 ) *
Загорілись два чека антибукс,топливо Мазда-6 2.0тді
Какое показание дитчика при диагностики на ХХ и при заглушенном двигателе но включенном зажигании? Купи спрей для чистки расходометра(датчик расхода воздуха) и попшикай на него.Сам датчик пальцами не лапай.

Сообщение отредактировал Александр 1976 - May 13 2016, 20:48
Go to the top of the page
Вставить ник Александр 1976 в ответ
+Quote Post
Член Суспільства
сообщение Feb 23 2022, 06:56
Сообщение #3





Группа: Новичок
Сообщений: 6
Регистрация: 21.11.2018
Из: Івано-Франківськ

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 6



Цитата(Александр 1976 @ May 13 2016, 20:44 ) *
Какое показание дитчика при диагностики на ХХ и при заглушенном двигателе но включенном зажигании? Купи спрей для чистки расходометра(датчик расхода воздуха) и попшикай на него.Сам датчик пальцами не лапай.

Доброго дня!
Багато разів натрапляв на ваші коментарі і розумію, що ви досконально розбираєтесь в тонкостях експлуатації Mazda6.
Завдяки вашим коментарях розібрався раніше з проблемою клапана тиску в паливній рампі. Заміна клапана допогла і хх стабільний і не глохне на хх.
Питання у мене наступне.
Є підозра на датчик maf. Були помилки і чек p0101, 0102 0113
Покази датчика на хх варіюється від 6 до 7,2 g/s при прогрітому двигуні (88°С).
Так от це нормальні показання для rf7j? Поки шукаю інформацію по параметрах. На черзі перевірка з мультиметром.
Також тиск у паливній рампі став стрибати не так як раніше.
На скільки я розумію датчик maf в дизильному двигуні потрібен для правильної роботи egr.
Трубку я почистив , вона найбільше забивається на вході впускний колектор. Після купівлі авто це була перша проблема. Іноді починали стрибати оберти пропадала тяга і багато диму і помилка по газах була. Після чистки все виправилось. Зараз почистив превентивно.
І саме головне при малих обертах і навантаженні на двигун( наприклад включення кондиціонера) чути цокотіння схоже на форсунку чи то клапан. На обертах 1800 і більше двигун працює відмінно і нарікань немає.
Буду вдячний за інформацією.
В першу чергу цікавить які повинні бути покази датчика maf так як помилка була по ньому.
Go to the top of the page
Вставить ник Член Суспільства в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 5th November 2025 - 14:21