![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 8 Регистрация: 28.08.2020 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GF 1998р Имя: Роман ![]() |
Підскажіть будьласка де копати? Під час руху автомобілем і при переході з передачі на нейтральну і зупинці сильно падають оберти,до 500 і нижче,а потім піднімаються до норми холостих 600-650.Коли котишся,піднімаються до 1100-1200. При таких провалах двигуном трясе і здається що зараз заглохне. Також коли включаєш пічку або кондюк ,також просідають оберти .
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 8 Регистрация: 28.08.2020 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GF 1998р Имя: Роман ![]() |
Доброго всім дня. Проблема вирішена. Вся проблема була в тому що був не робочий датчик адсорбера і через нього був підсос повітря. Від того і були провали про переході на нейтральну передачу,прогрівочні оберти двигуна плавали так що двигун міг заглохнути. Після заміни датчика все стало в нормі. Таке враження що машина стала більш прийомістіша. Датчик брав на аліекспрес 340 грн. бо оригінал приблизно 2500гр. Наразі все працює!!👍👍😀😀
Сообщение отредактировал romaskoval - Nov 14 2023, 13:58 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th July 2025 - 19:12 |