![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() талантливейший подлец(с) Группа: MAZDAвод Сообщений: 24,157 Регистрация: 26.06.2007 Из: Понаехаловск Спасибо сказали: 741 раз(а) Авто: Тропический ветер)) Имя: великолепнейший мерзавец(с) ![]() |
Хочу поделиться радостью - мне Halin переделал штатную голову в моей ласточке, в конце недели ставлю аппаратуру, думаю на общей маздовке смогу продемонстрировать результат
![]() ![]() ![]() -------------------- Люди, которым я не нравлюсь, должны принять одну простую вещь - цианид калия
Не верь, не бойся, не проси. Жизнь надо прожить так, чтобы в аду сказали: "Извините, у нас приличные люди!" Лучший аргумент против демократии - пятиминутная беседа со средним избирателем. У.Черчилль "If one day the speed kills me, don't cry because I was smiling" -P. Walker |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 62 Регистрация: 29.08.2007 Из: Львів Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: 8 ![]() |
Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші. Стосовно всього іншого. Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні. Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями. Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший. Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів. Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема. Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське. ![]() На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні. Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів. Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило. -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 24th July 2025 - 00:37 |