Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Alpine + Hertz, стрим стереосистему на M3
Liss
сообщение Sep 19 2007, 18:31
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 385
Регистрация: 21.08.2007
Из: kiev

Спасибо сказали: 33 раз(а)
Авто: Gti



А подскажите, господа-меломаны, музыкальному невежде. Решил поменять музыку в машине сестрички.
Планирую - Alpine CDA 9854R, Alpine SWR 1541, Alpine MRV F450, Hertz HSK 163.3. Что скажете? Пойдёт? Или стоит чего-то поменять? Готов выслушать советы по изменению перечня в сторону уменьшения бюджета, но без потери качества. Схема - трехкомпонентный фронт + саб. СПАСИБО заранееsmile.gif


--------------------
Не важно пришел ты раньше на дюйм или на милю, главное, что ты победил (с)
Go to the top of the page
Вставить ник Liss в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
Рост
сообщение Sep 19 2007, 23:12
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: 8



Цитата(Lis @ Sep 19 2007, 19:31 ) *
А подскажите, господа-меломаны, музыкальному невежде. Решил поменять музыку в машине сестрички.
Планирую - Alpine CDA 9854R, Alpine SWR 1541, Alpine MRV F450, Hertz HSK 163.3. Что скажете? Пойдёт? Или стоит чего-то поменять? Готов выслушать советы по изменению перечня в сторону уменьшения бюджета, но без потери качества. Схема - трехкомпонентный фронт + саб. СПАСИБО заранееsmile.gif

1. А хто буде робити? Це я до того, що 3-компонентний фронт - річ складна, якщо досвіду мало, результат буде суттєво гірший, ніж при 2-компонентному.
2. А машина то в сестрички яка?
3. Чому 15" саб? Чи вона велика шанувальниця клубної музики? Це навіть без огляду на те, що 15" хочуть великих ящиків, літрів по 60-80...


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Рост в ответ
+Quote Post
Liss
сообщение Sep 19 2007, 23:21
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 385
Регистрация: 21.08.2007
Из: kiev

Спасибо сказали: 33 раз(а)
Авто: Gti



Цитата(Рост @ Sep 20 2007, 00:12 ) *
1. А хто буде робити? Це я до того, що 3-компонентний фронт - річ складна, якщо досвіду мало, результат буде суттєво гірший, ніж при 2-компонентному.
2. А машина то в сестрички яка?
3. Чому 15" саб? Чи вона велика шанувальниця клубної музики? Це навіть без огляду на те, що 15" хочуть великих ящиків, літрів по 60-80...

1. Певно, що фахівці із якогось тюнінг-ательє. (Готовий заради необхідного результату пригнати авто на кілька тижнів навіть до Львова accordeon.gif)
2. Мазда 3.
3. Можливо, якщо не складно, напишіть перелік компонентів оптимальних для гідного звуку у невеликому хетчбеку на кшталт M3. Бажано Alpine.


--------------------
Не важно пришел ты раньше на дюйм или на милю, главное, что ты победил (с)
Go to the top of the page
Вставить ник Liss в ответ
+Quote Post
Рост
сообщение Sep 20 2007, 10:15
Сообщение #4





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: 8



Цитата(Lis @ Sep 20 2007, 00:21 ) *
1. Певно, що фахівці із якогось тюнінг-ательє. (Готовий заради необхідного результату пригнати авто на кілька тижнів навіть до Львова accordeon.gif)
2. Мазда 3.
3. Можливо, якщо не складно, напишіть перелік компонентів оптимальних для гідного звуку у невеликому хетчбеку на кшталт M3. Бажано Alpine.

1. Тоді вибір апаратури краще доручити саме цим фахівцям. За умови, що репутація у фахівців солідна wink.gif Звичайно, що профі завжди дізнається про уподобання власника автомобіля, щоб підлаштувати систему саме під нього. Тобто, оговорити варто лише характер звучання, до якого бажано наблизитись, а вибір апаратури - справа, яка вимагає глибоких технічних знань. Ну і дизайн само собою.
2. В маздах найбюджетнішим варіантом є переробка штатної голови (як у Halin-a і ХАИ) - вдосконалення схемотехніки, виведення лінійних виходів обійдеться приблизно в 100 уо. При цьому забезпечується якість звучання рівня 300-доларових ресіверів. Підтримка МП3, якщо штатна голова без цієї фічі, коштуватиме ще 150-200. При цьому не вноситься ніяких змін в дизайн торпедо, залишається управління з руля, що теж вагомий плюс.
3. Це мені нагадує слова деяких моїх клієнтів: "я хочу поставити собі якусь хорошу апаратуру, але ДЛС" smile.gif Я тоді завжди кажу - або хорошу, або ДЛС smile.gif Алпайн має два суттєвих недоліки. По-перше, ціни на цю продукцію невмотивовано завищені. По-друге, воно зовсім не звучить на ті гроші. Це, звісно, моя точка зору, але все ж, думаю, вона дечого варта smile.gif

Тепер до технічного боку. 3-компонентний фронт в Мазду поставити можна, але це вимагатиме переробок салону. Тобто, уже однозначно не бюджетно. Тому краще піти шляхом, який випливає з твердження: "краще хороша 2-полоска, ніж посередня 3-полоска". В маздах дуже комфортного звуку можна досягнути, встановивши басові динаміки в двері, в спеціальним чином перероблені місця (без втручання в дизайн дверних карт), а твітери чудово стають в стійки лобового скла, при чому нема потреби в виготовленні ніяких подіумів (а це вже економія сотні-другої президентів). Стосовно сабвуфера - хороша музична десятка в компактному корпусі типу стелс. Або щось інше, якщо будуть такі побажання. Недавні заміри АЧХ в машині Halin-a показали, що можна спокійно досягнути практично ідеально лінійної АЧХ у всьому діапазоні (реально 20Гц звучить з рівнем -2дБ, 30Гц...16кГц з рівнем 0дБ, вище 16кГц плавний спад), а це означає, що така система може з одинаковим успіхом грати усі музичні жанри.

ПС. Про економію на тих чи інших моментах я наголошував саме через побажання знизити ціну.


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Рост в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 23rd July 2025 - 13:17