![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 385 Регистрация: 21.08.2007 Из: kiev Спасибо сказали: 33 раз(а) Авто: Gti ![]() |
А подскажите, господа-меломаны, музыкальному невежде. Решил поменять музыку в машине сестрички.
Планирую - Alpine CDA 9854R, Alpine SWR 1541, Alpine MRV F450, Hertz HSK 163.3. Что скажете? Пойдёт? Или стоит чего-то поменять? Готов выслушать советы по изменению перечня в сторону уменьшения бюджета, но без потери качества. Схема - трехкомпонентный фронт + саб. СПАСИБО заранее ![]() -------------------- Не важно пришел ты раньше на дюйм или на милю, главное, что ты победил (с)
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 62 Регистрация: 29.08.2007 Из: Львів Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: 8 ![]() |
А подскажите, господа-меломаны, музыкальному невежде. Решил поменять музыку в машине сестрички. Планирую - Alpine CDA 9854R, Alpine SWR 1541, Alpine MRV F450, Hertz HSK 163.3. Что скажете? Пойдёт? Или стоит чего-то поменять? Готов выслушать советы по изменению перечня в сторону уменьшения бюджета, но без потери качества. Схема - трехкомпонентный фронт + саб. СПАСИБО заранее ![]() 1. А хто буде робити? Це я до того, що 3-компонентний фронт - річ складна, якщо досвіду мало, результат буде суттєво гірший, ніж при 2-компонентному. 2. А машина то в сестрички яка? 3. Чому 15" саб? Чи вона велика шанувальниця клубної музики? Це навіть без огляду на те, що 15" хочуть великих ящиків, літрів по 60-80... -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 385 Регистрация: 21.08.2007 Из: kiev Спасибо сказали: 33 раз(а) Авто: Gti ![]() |
1. А хто буде робити? Це я до того, що 3-компонентний фронт - річ складна, якщо досвіду мало, результат буде суттєво гірший, ніж при 2-компонентному. 2. А машина то в сестрички яка? 3. Чому 15" саб? Чи вона велика шанувальниця клубної музики? Це навіть без огляду на те, що 15" хочуть великих ящиків, літрів по 60-80... 1. Певно, що фахівці із якогось тюнінг-ательє. (Готовий заради необхідного результату пригнати авто на кілька тижнів навіть до Львова ![]() 2. Мазда 3. 3. Можливо, якщо не складно, напишіть перелік компонентів оптимальних для гідного звуку у невеликому хетчбеку на кшталт M3. Бажано Alpine. -------------------- Не важно пришел ты раньше на дюйм или на милю, главное, что ты победил (с)
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 62 Регистрация: 29.08.2007 Из: Львів Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: 8 ![]() |
1. Певно, що фахівці із якогось тюнінг-ательє. (Готовий заради необхідного результату пригнати авто на кілька тижнів навіть до Львова ![]() 2. Мазда 3. 3. Можливо, якщо не складно, напишіть перелік компонентів оптимальних для гідного звуку у невеликому хетчбеку на кшталт M3. Бажано Alpine. 1. Тоді вибір апаратури краще доручити саме цим фахівцям. За умови, що репутація у фахівців солідна ![]() 2. В маздах найбюджетнішим варіантом є переробка штатної голови (як у Halin-a і ХАИ) - вдосконалення схемотехніки, виведення лінійних виходів обійдеться приблизно в 100 уо. При цьому забезпечується якість звучання рівня 300-доларових ресіверів. Підтримка МП3, якщо штатна голова без цієї фічі, коштуватиме ще 150-200. При цьому не вноситься ніяких змін в дизайн торпедо, залишається управління з руля, що теж вагомий плюс. 3. Це мені нагадує слова деяких моїх клієнтів: "я хочу поставити собі якусь хорошу апаратуру, але ДЛС" ![]() ![]() ![]() Тепер до технічного боку. 3-компонентний фронт в Мазду поставити можна, але це вимагатиме переробок салону. Тобто, уже однозначно не бюджетно. Тому краще піти шляхом, який випливає з твердження: "краще хороша 2-полоска, ніж посередня 3-полоска". В маздах дуже комфортного звуку можна досягнути, встановивши басові динаміки в двері, в спеціальним чином перероблені місця (без втручання в дизайн дверних карт), а твітери чудово стають в стійки лобового скла, при чому нема потреби в виготовленні ніяких подіумів (а це вже економія сотні-другої президентів). Стосовно сабвуфера - хороша музична десятка в компактному корпусі типу стелс. Або щось інше, якщо будуть такі побажання. Недавні заміри АЧХ в машині Halin-a показали, що можна спокійно досягнути практично ідеально лінійної АЧХ у всьому діапазоні (реально 20Гц звучить з рівнем -2дБ, 30Гц...16кГц з рівнем 0дБ, вище 16кГц плавний спад), а це означає, що така система може з одинаковим успіхом грати усі музичні жанри. ПС. Про економію на тих чи інших моментах я наголошував саме через побажання знизити ціну. -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 13:17 |