![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Здесь ведется обсуждение юридических вопросов, связанных как с покупкой, эксплуатацией и продажей автомобиля, так и с общением с нашими доблестными госорганами.
Название темы должно кратко описывать ее содержание.
Флуд и оффтоп запрещены!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 274 Регистрация: 22.08.2008 Из: киев Спасибо сказали: 25 раз(а) Авто: Mazda 3 Имя: Олег ![]() |
Всем привет!!!
На это постановление ссылаются парковщики когда вешают блокиратор. Но они показывают только одну его половину до 5 пункта. А дальше читайте, распечатывайте,ложите в бардачок и посылайте их подальше. Мне повесили блокиратор возле Демиевского рынка. Когда я им сказал,что платить не буду а хочу через протокол,молча сняли и ушли. Надеюсь,что поможет многим.Удачи. Про порядок примусового переміщення та блокування(розблокування) транспортних засобів, водії яких порушили встановлені в місті Києві Правила, затверджені рішенням Київської міської ради від 26 вересня 2002 року N 47/207 N 9/41, 26.01.2003, Наказ, Головне управління транспорту та зв'язку в м.Києві Затверджено наказом Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації і Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у місті Києві від 26.01.2003 N 9/41 Зареєстровано в Київському міському управлінні юстиції 18 лютого 2003 року за N 12/498 ІНСТРУКЦІЯ про примусове переміщення, блокування (розблокування) транспортних засобів та провадження у справах про порушення водіями та посадовими особами встановлених у місті Києві Правил 1. Загальні положення Інструкція розроблена з метою реалізації відповідними посадовими особами рішення Київської міської ради від 26.09.2002 N 47/207 ( ra_047023-02 ) "Про встановлення правил благоустрою території, паркування транспортних засобів, по забезпеченню чистоти і порядку, по додержанню тиші в громадських місцях, торгівлі на ринках у м. Києві". 2. Оформлення матеріалів про порушення водіями та посадовими особами встановлених в місті Києві Правил 2.1. Відповідно до рішення Київради від 26.09.2002 N 47/207 ( ra_047023-02 ) передбачено притягнення до адміністративної відповідальності: 2.1.1. Водіїв за порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) (правил зупинки та стоянки, вимог дорожніх знаків), відповідальність за які наступає згідно ч. 2 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ). 2.1.2. Громадян та посадових осіб за порушення підпунктів 6.15, 6.16 Правил благоустрою території, по забезпеченню чистоти і порядку у м. Києві, Правил паркування транспортних засобів в м. Києві ( ra_047023-02 ), відповідальність за які наступає згідно ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ). 2.1.3. Громадян за порушення підпункту 4.4 Правил по додержанню тиші в громадських місцях ( ra_047023-02 ), відповідальність за які наступає згідно ст. 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ). 2.1.4. Громадян та посадових осіб за порушення пункту 17 Правил торгівлі на ринках м. Києва ( ra_047023-02 ), відповідальність за які наступає згідно ст. 159 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10 ). 2.2. У випадках, передбачених п. 2.1.1 цієї Інструкції, адміністративні протоколи складаються працівниками ДАІ. 2.3. У випадках, передбачених п.п. 2.1.2, 2.1.3 та 2.1.4 цієї Інструкції, адміністративний протокол складають працівники Головного управління транспорту Київської міської державної адміністрації та відповідних відділів районних у м. Києві державних адміністрацій. 2.4. При виявленні одного чи декількох, вказаних в п.п. 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 та 2.1.4 цієї Інструкції, порушень відповідна посадова особа підходить до порушника, відрекомендовується, при необхідності пред'являє службове посвідчення, роз'яснює суть допущеного порушення чи порушень та складає адміністративний протокол (додаток 1 та додаток 2). 2.5. У протоколі зазначається: - дата і місце складання; - посада, ПІБ особи, яка склала протокол; - відомості про особу порушника; - місце і час вчинення порушення; - нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане порушення (вказані в п. п. 2.1.1-2.1.4 цієї Інструкції); - ПІБ, адресу свідків, понятих. 2.5.1. Протокол підписується: - посадовою особою; - свідками; - порушником. 2.6. У разі відмови порушника від підпису в протоколі робиться запис про відмову в присутності двох понятих з їх підписами. 2.7. У протоколі передбачається місце для запису особистих пояснень та зауважень порушника. 2.8. В протокол включаються для ознайомлення роз'яснення по порядку оскарження дій посадових осіб, які складають адміністративний протокол, а також права особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, в тому числі: - знайомитись з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; - користуватися юридичною допомогою; - бути присутнім при розгляді справи. 2.9. Складені адміністративні протоколи про порушення водіями та посадовими особами встановлених у м. Києві Правил ( ra_047023-02 ) у відповідності до статті 257 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80732-10 ) направляються за місцем проживання порушників органові, уповноваженому розглядати справу про адміністративні правопорушення, в тому числі: - по порушеннях правил дорожнього руху - до районних судів; - по порушеннях, передбачених п. З рішення Київради від 26.09.02 N 47/207 ( ra_047023-02 ) "Про встановлення Правил благоустрою території, паркування транспортних засобів, по забезпеченню чистоти і порядку, по додержанню тиші в громадських місцях, торгівлі на ринках у м. Києві", - до районних адміністративних комісій. 4. Примусове переміщення транспортного засобу 4.1. Примусове переміщення транспортного засобу виконується згідно вимог п. 8.2 "Правил паркування транспортних засобів в м. Києві" (додаток 2 до рішення Київської міської ради від 26.09.02 N 47/207 ( ra_047023-02 )) у разі його залишення водієм на порушення правил зупинки і стоянки, якщо при цьому він створює загрозу безпеці дорожнього руху, а також: виконанню робіт з утримання доріг, зелених насаджень, будинків та споруд, розташованих уздовж дороги. 4.2. Рішення про примусове переміщення транспортного засобу приймає працівник Державтоінспекції самостійно чи з інформації від контролерів служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", працівників Головного управління по благоустрою та зовнішньому дизайну міста, відповідних підрозділів районних у м. Києві державних адміністрацій, інших посадових осіб чи громадян безпосередньо чи через чергову частину УДАІ. 4.3. Примусове переміщення транспортного засобу на спеціально обладнаний майданчик здійснює обслуговуючий транспортування підрозділ Служби "Київпарксервіс" за допомогою спеціальних технічних пристроїв автомобілями-евакуаторами. 4.4. Працівник Державтоінспекції через чергового по УДАІ або інформаційно-диспетчерську службу викликає мобільну групу з автомобілем-евакуатором. В присутності двох понятих і працівника служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", якому передається автомобіль для транспортування на спеціально обладнаний майданчик, працівник ДАІ складає протокол огляду і переміщення транспортного засобу у 3-х примірниках (додаток 4), який містить: - дату, час, адресу порушення і підстави для примусового переміщення транспортного засобу; - посаду, місце роботи, прізвище, ім'я, по батькові та підпис особи, яка приймає рішення про примусове переміщення транспортного засобу; - тип, марку, державний реєстраційний номер, перелік візуальних недоліків та пошкоджень на транспортному засобі, що підлягає переміщенню; - найменування, адресу та номер телефону Служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", яка здійснила примусове переміщення транспортного засобу; - адресу місця зберігання транспортного засобу; - посаду, прізвище, ім'я особи, яка виконує роботи при примусовому переміщенні транспортного засобу, її підпис; - посаду, прізвище, ім'я особи, яка приймає транспортний засіб на зберігання, її згоду (з особистим підписом) з переліком можливих візуальних недоліків та пошкоджень на ньому; - відстань, на яку переміщують транспортний засіб; - фото транспортного засобу (при необхідності). 4.5. Про отримання автомобіля працівник служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" ставить підпис в протоколі і отримує 2 примірники протоколу (перший і третій екземпляри), в т.ч. для чергового по спеціально обладнаному майданчику, для працівника Державтоінспекції, який буде оформляти порушення правил дорожнього руху, і для водія-порушника (ксерокопія). 4.6. Після складання працівником Державтоінспекції протоколу огляду та переміщення транспортного засобу, транспортний засіб за допомогою спеціальних технічних пристроїв завантажується на автомобіль-евакуатор та доставляється на спеціально обладнаний майданчик. 4.7. Про примусове переміщення транспортного засобу працівник ДАІ негайно повідомляє в чергову частину при УДАІ для обліку та надання необхідної інформації водію при його зверненні. 4.8. Переміщений транспортний засіб відповідно до протоколу огляду та переміщення транспортного засобу приймається на спеціально обладнаний майданчик черговим з відповідним оформленням прийняття на зберігання та записом у журналі реєстрації і утримується згідно з Правилами зберігання транспортних засобів на автостоянках, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 N 115 ( 115-96-п ) та "Правил експлуатації автостоянок і кооперативних гаражів у м. Києві", затверджених рішенням виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів від 15.05.95 N 138. 4.9. Водій після отримання інформації з чергової частини УДАІ або від працівника ДАІ (працівника служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс") про причину примусового переміщення автомобіля та місце його знаходження звертається до чергового по спеціально обладнаному майданчику. 4.9.1. На підставі протоколу огляду та переміщення транспортного засобу працівником ДАІ на спеціально обладнаному майданчику складається адміністративний протокол про порушення водієм правил дорожнього руху та робиться відповідна відмітка у дозволі на отримання автомобіля. До адміністративного протоколу працівником ДАІ додається 1 примірник протоколу огляду та переміщення транспортного засобу. 4.10. Транспортний засіб видається (повертається) власнику або особі, яка має право на користування цим транспортним засобом, після складання адміністративного протоколу по факту вчиненого ним порушення Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), отримання дозволу від працівника ДАІ за умови оплати ним робіт з примусового переміщенню, зберігання транспортного засобу згідно з тарифами, затвердженими у встановленому порядку. 4.11. В разі появи водія в момент виконання робіт по примусовому переміщенню транспортного засобу і відміни працівником ДАІ попереднього рішення про його переміщення останній складає адміністративний протокол про допущене правопорушення, водій сплачує службі "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" кошти за виконані роботи (виїзд евакуатора, завантаження, розвантаження транспортного засобу та інші). 4.12. Роботи з примусового переміщення, зберігання транспортних засобів, водії яких порушили Правила паркування у м. Києві ( ra_047023-02 ), сплачуються їх власниками або особами, які мають право на користування ними, шляхом перерахування коштів через установи спеціалізованих банків і Ощадного банку України на рахунок служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", що виконує роботи з примусового переміщення, зберігання транспортних засобів, або шляхом готівкового розрахунку через касу служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", або через паркувальний автомат з допомогою чіп- чи смарт-картки, або безпосередньо працівнику служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", який виконує зазначені роботи, з оформленням розрахунку через касовий апарат. У разі їх відмови від оплати за значених робіт вказані кошти стягуються у судовому порядку відповідно до законодавства України. 4.13. Матеріальну відповідальність згідно з чинним законодавством за збереження та неушкодженість транспортних засобів при їх завантаженні, транспортуванні до спеціально обладнаних майданчиків та утриманні на них несе служба "Київпарксервіс" КП "Київпастранс", яка безпосередньо здійснює зазначені роботи. 5. Блокування коліс транспортних засобів 5.1. Блокування коліс транспортних засобів здійснюється у відведених місцях на підставі п. 7.1 "Правил паркування транспортних засобів в м. Києві" (додаток 2 до рішення Київської міської ради від 26.09.02 N 47/207 ( ra_047023-02 )) у випадках коли: - водії припаркованих транспортних засобів не сплатили місцевий збір та послуги за паркування; - місцевий збір та послуги за паркування сплачені не в повному обсязі або з порушенням порядку оплати; - прострочено час дозволеного (сплаченого) паркування. На місцях платного паркування обов'язкові: - попередня оплата збору та послуг за паркування; - отримання водієм чека від паркувального автомата чи від контролера служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" та його розміщення під лобове скло свого автомобіля, так, щоб було видно термін закінчення часу паркування. 5.2. На місцях платного паркування дозволяється безкоштовна стоянка протягом 5 хв. для сплати водієм збору та послуг за паркування або звільнення місця паркування після закінчення сплаченого часу, вказаного в чеку. По закінченню цього терміну в разі залишення транспортного засобу на місці без додаткової оплати застосовується блокування коліс транспортного засобу. 5.3. Рішення про необхідність блокування коліс транспортного засобу приймає контролер або працівник мобільної групи, яка здійснює блокування (розблокування) коліс, Служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс". 5.4. Блокування здійснюється працівником мобільної групи шляхом встановлення на ліве переднє колесо транспортного засобу блокіратора. 5.5. Уповноваженою особою Служби "Київпарксервіс" у 2-х примірниках складається акт про блокування коліс автотранспорту за формою згідно з додатком 5. На лобове скло під утримувачем склоочисника або на інше доступне місце транспортного засобу (скло лівої передньої двері) розміщується один примірник складеного акта і попередження "Колесо з Вашого автомобіля заблоковано", а на блокіраторі розмішується інформація: "Для розблокування Вашого автомобіля зверніться за телефоном ____________". Другий примірник складеного акта залишається у особи, яка його склала, і у подальшому він знаходиться на зберіганні у Службі "Київпарксервіс" протягом 3 років. 5.6. Розблокування транспортного засобу здійснюється мобільною групою Служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" після виклику водієм за умови повної сплати ним збору та послуг за паркування і виконані роботи з блокування та розблокування коліс за затвердженими тарифами. 5.7. Оплата за блокування та розблокування приймається паркувальним автоматом у безготівковій формі за допомогою смарт- чи чіп-картки або, в разі його відсутності, працівником мобільної групи через касовий апарат у готівковій формі. 5.8. У разі відмови водія від оплати зазначених вище коштів працівник служби "Київпарксервіс" КП "Київпастранс" в присутності двох понятих складає акт згідно з додатком 6 про виконані роботи по блокуванню та розблокуванню транспортного засобу, в якому зазначається розмір збору та послуг за паркування, після цього проводиться розблокування коліс. На підставі акта виконання робіт оформляються та направляються до суду матеріали для стягнення з порушника зазначених коштів в установленому законом порядку. 5.9. Матеріальну відповідальність за можливі механічні пошкодження транспортного засобу при блокуванні (розблокуванні) коліс несе Служба "Київпарксервіс" КП "Київпастранс". 7. Порядок оскарження дій посадових осіб 7.1. Дії працівників, передбачені рішенням Київради від 26.09.02 N 47/207 ( ra_047023-02 ) та цією Інструкцією, можуть бути оскаржені громадянами чи посадовими особами щодо ущемлення їх прав, законних інтересів та відновлення їх в разі порушень. 7.2. Розгляд отриманого звернення проводиться відповідно до Закону України "Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР ( 393/96-ВР ). 7.3. Скарга на прийняті відповідними посадовими особами рішення може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються. 7.4. Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. 7.5. Відповідно до пунктів 2, 3 ст. 16 Закону України "Про статус народного депутата України" ( 2790-12 ) посадові особи, яким адресовано депутатське звернення, зобов'язані протягом 10 днів з моменту його одержання розглянути і дати письмову відповідь, не пізніше як на другий день після зазначеного терміну розгляду звернення. 7.6. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: - особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; - знайомитися з матеріалами перевірки; - подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; - бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; - користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; - одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; - висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; - вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень. 7.7. Особи, винні у порушенні Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України. Перший заступник начальника Головного управління транспорту Київської міської адміністрації І.Шпильовий Заступник начальника Головного управління МВС України в місті Києві полковник міліції В.Ратушняк |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 24 Регистрация: 30.10.2008 Из: Киев Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda сх7 ![]() |
Зачем этим идиотам что-то доказывать?
Я делаю просто- покупаю дневной талон на все 3 зоны- 21 грн. В машине карандашик с ластиком. Написала-положила. Уехала- стерла. На след.день- опять зачеркнула новый день. и так хоть неделю катайся)) |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 6th May 2025 - 11:44 |