![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 02.06.2009 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 2.0i ![]() |
Доброго дня, Шановні форумчани.
Купив я свого "літака" 2 місяці назад. Літала добре, ніяких проблем не було. Минулої пятниці після заправки повного баку бензину на "заправці" Укрнафта пропала тяга двигуна. На 1,2,3 передачах дьоргає. Поміням паливний фільтр, свічки перевірив ВВ провода (іскра подається в ночі не "світяться") але проблема не зникла. Що порадите, буду вдячний кожному. -------------------- Mazda 626 GE 2.0 - продана
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 02.06.2009 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 2.0i ![]() |
Проблема вроді вирішилась.
Вчора завів і двигун почав працювати як годинник. Правда появились наступні симптоми: 1) Легкий стук зі сторони ремня привода (підозрюю що треба його підтягнути). 2) Білий дим з вихлопної (нагадує водяну пару)+досить велика кількість води тече з вихлопної. 3) Двигун гріється швидше, але тримає стабільну температуру. Дякую всім хто відписався. Сообщение отредактировал prokarpaty - Jun 18 2009, 13:31 -------------------- Mazda 626 GE 2.0 - продана
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26th July 2025 - 02:44 |