![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 02.06.2009 Из: Львів Спасибо сказали: 6 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 2.0i ![]() |
Доброго дня і ночі шановні форумчани!
Прочитавши якось на форумі ]]>Авео клубу]]> звіт про очистку інжектора вирішив і сам попробувати. Все вийшло доволі добре і тому вирішив поділитися з вами своїм маленьким досвідом. Нам потрібно: 1) Очисник карбюратора (]]>Типу такий]]>) (2-3 балона) Ціна у Львові -28 гр за балон 2) Шприц 5 мл 3) Акумулятор (можна зі своєї машини) 4) Резиновий шланг Етап перший: Знімаємо паливну рамку. Будьте дуже обережними з мідними шайбами що знаходяться під і над болтом подачі палива до рамки. (Я загубив і був змушений гуляти по автобазару і купувати нові.) Етап другий: З ніжністю від'єднуємо штекери подачі напруги до форсунків. ![]() Етап третій: Знімаємо самі форсунки з паливної рамки. Закриваємо паперовими салфетками отвори на двигуні. Знімаємо з форсунків всі резинові прокладки (Очисник карбюратора дуже негативно впливає на резину) Етап четвертий: Робимо конструкцію як на малюнку. Трубку в шприці бажано підігріти запальничкою щоб не було втрат тиску. ![]() Етап пятий: Підготовляємо електрику для форсунка. Від мінусової клеми акумулятора ведемо дріт до форсунка (краще використовувати крокодил для підєднання до форсунка). Від плюсової клеми акумулятора ведемо дріт через лампочку (12 В) і вимикач і підєднуємо дріт до другої клеми форсунка. Етат шостий (промивка): На впускну частину форсунка натягуємо резиновий шланг (приблизно 2-3 см довжиною по діаметру має співпадати з внутрішнім діаметром шприца). На шланг натягуємо шприц який вже попередньо підєднаний до балон з очисником. Натискаємо кнопку на балоні і включаємо вимикач. (Форсунок має відкриватися на 1-1,5 секунди з частотою через 2 секунди). Якщо все нормально підєднано то форсунок має тікати і з нього має виходити факел. ![]() ![]() Повторюємо процедуру 2-3 рази на кожен форсунок. Результати: В мене машина стала зовсім інакша. Розганяється набагато краще. Розхід зменшився з 10,6 до 9,0 (змішаний режим 60/40 траса/місто) P.S. Фото самому не було змоги зробити. Тому використав наглядний матеріал з Авео клубу. За що їм дякую. -------------------- Mazda 626 GE 2.0 - продана
Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 325 Регистрация: 15.10.2008 Из: Киев Спасибо сказали: 21 раз(а) Авто: Mazda 323F '96 Имя: Женя ![]() |
Вот есть интересный пост, но там у человека подход к этому вопросу серьезный
]]>http://boards.bmworg.ru/viewtopic.php?t=21...asc&start=0]]> -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27th June 2025 - 10:47 |