Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> 

Данный раздел предназначен для ваших отзывов, жалоб, пожеланий и предложений по работе дилера/СТО. В теме сообщения обязательно указать адрес станции, а также изложить основную суть. К примеру:
АИ на Пшеничной: Как я проходи ТО 10.000
Флуд и оффтоп запрещены!

> ЖАХ на СТО САГА_АВТО, Чи задовільняє вас обслуговування Сага?
mazdist$$$
сообщение Mar 3 2009, 13:18
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 3
Регистрация: 03.03.2009
Из: Ivano-Frankivsk

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: mazda3



Ніяк не міг зупинитись на виборі авто за хорошу ціну, обходячи салони, завітав до мазди.
З першого погляду мене зацікавила mazda3 і я зразу ж купив цей автомобіль good.gif , велику подяку хочу виразити менеджерам автосалону clapping.gif , за професійну консультацію, яка відповідала дійсності...
Під час експлуатації, прийшлось звернутись на СТО САГА, і весь позитив який я отримав у автосалоні, моментально розвіявся на сервісі shok.gif , починаючи від приймальника і закінчуючи керівництвом...
Несвоєчасно доставивши деталь (причому не ту що замовляв), мені нахамили, і ви би знали скільки нервів пішло но заміну слава Богу тієї деталі що потрібно... При оплаті послуг з мене хотіли здерти crazy.gif щей за ту деталь що помилково привезли, це прсто жах diablo.gif а не сервіс!!!!!!!!!!!!
А яке у вас відношення до сервісу на САГА_АВТО чи може це тільки до мене так поставились?
Go to the top of the page
Вставить ник mazdist$$$ в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
rossi
сообщение Aug 22 2009, 20:43
Сообщение #2





Группа: Новичок
Сообщений: 1
Регистрация: 16.08.2009
Из: Калуш

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: мазда 6 new



Цитата(mazdist$$$ @ Mar 3 2009, 13:18 ) *
Ніяк не міг зупинитись на виборі авто за хорошу ціну, обходячи салони, завітав до мазди.
З першого погляду мене зацікавила mazda3 і я зразу ж купив цей автомобіль good.gif , велику подяку хочу виразити менеджерам автосалону clapping.gif , за професійну консультацію, яка відповідала дійсності...
Під час експлуатації, прийшлось звернутись на СТО САГА, і весь позитив який я отримав у автосалоні, моментально розвіявся на сервісі shok.gif , починаючи від приймальника і закінчуючи керівництвом...
Несвоєчасно доставивши деталь (причому не ту що замовляв), мені нахамили, і ви би знали скільки нервів пішло но заміну слава Богу тієї деталі що потрібно... При оплаті послуг з мене хотіли здерти crazy.gif щей за ту деталь що помилково привезли, це прсто жах diablo.gif а не сервіс!!!!!!!!!!!!
А яке у вас відношення до сервісу на САГА_АВТО чи може це тільки до мене так поставились?

І мені САГА (під час купівлі) не сподобалась. Думав, люди будуть привітніші. Поки що ТО не робив, а там побачим
Go to the top of the page
Вставить ник rossi в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 1st October 2025 - 00:21