![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 15 Регистрация: 31.01.2009 Из: Львів Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.2 12V Имя: Андрій ![]() |
Доброго дня всім форумчанам.Хочу придбати авто MAZDA GD (хечбек).Підкажіть,на що треба дивитися при купівлі,які проблемні місця в неї,з яким двигуном краще брати,який максимальний пробіг має бути,де її хворі місця...завчасно дякую.Андрій.
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 8 Регистрация: 31.03.2009 Из: Ивано-Франковск Спасибо сказали: 7 раз(а) Авто: Mazda 626, 2.0i GC GLX Хетчбек ![]() |
Кажу по поряду. Оскільки цим машинам за 20 всі вони мають дефекти, биті не биті, мальовані, і т.д. Тому дивитись треба добре, бо є ще екземпляри в хороших руках. По двигуну раджу 2 куба і інжектор. Це краще ніж карбюратор і економніше по бензину, 7л./100 по трассі. Ресурс заводський 1 млн.км., але знову ж таки, все залежить хто як його обслуговував і як газував. По кузову найрозповсюджені місця ржавчини це:
- задні арки коліс, - стакани, - пороги (особливо задня частина), - двері внизу, - кришка хетчбека внизу де прикручена планка з лайбами з середини, - в багажнику заглянь в бокові лючки перевір днище, там часто вода, - передні стакани, - в районі заливної горловини. Якщо гнилі пороги, значить треба варити і днище. Добре дивись задні стакани, знімай обшивку але дивись, і з зовні і з середини. По ходовій: - слухай кулаки, сідаєш в машину, рушаєш, вивертаєш руль до упора в одну сторону - їдеш, потім в другу. Якщо хрустять - треба міняти. Зовнішні б/у 40 у.е нові 100. Внутрішні б/у 50, нові 150-200у.о. - шарові, рульові, стабілізатори можеш не звертати уваги, то копійки. Шарова нова 10 у.о, рульова нова 10-15у.о. - уважно дивись рульову рейку, особливо якщо є гідропідсилювач. Дивись щоб не текла, і не гриміла, це дорога річ, і знайти б/у живу важко. Бажано також глянути машину знизу чи не побита і не деформовані балки. Проїдься, послухай, зверни увагу на руль. Не повинно тягнути машину в бік коли відпускаєш руль. Але це треба пробувати на рівній по горизонталі дорозі. Зверни при цьому увагу щоб колеса стояли однакового розміру. Якщо тягне руль, їдь на сходження. Будуть питання пиши. Ще забув, правий внутрішній кулак що на підвісному підшипнику, там не має бути люфта і він не повинен болтатись. Це хвороба всіх мазд, особливо старих. Якщо люфт - треба міняти полуось, а вона нова дорога 200у.о, аб/у живу важко знайти. Хоча при неохідності є недорогий спосіб як це виправити, причому без сварки. По мотору скажу так, їдеш на першій передачі забираєш ногу з педалі газу - машина має легенько їхати. Якщо зразу глохне - це не добре. По вартості запчастин машина в обслуговуванні не дорога, проста продумана конструкція, якщо руки ростуть звідки треба зможеш ремонтувати сам. Сообщение отредактировал nvm - Oct 16 2009, 16:59 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 24th July 2025 - 06:30 |