![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Здесь ведется обсуждение юридических вопросов, связанных как с покупкой, эксплуатацией и продажей автомобиля, так и с общением с нашими доблестными госорганами.
Название темы должно кратко описывать ее содержание.
Флуд и оффтоп запрещены!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 326 Регистрация: 31.07.2008 Из: Odessa-Kiev Спасибо сказали: 80 раз(а) Авто: Mazda 5 ![]() |
Стырил тут ]]>http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0...;gonew=1#UNREAD]]>
]]>http://www.bmwua.net/saiphorum/read.php?f=...86&t=284086]]> На Раде-Закон: ]]>http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/mai...i?nreg=z0931-09]]> ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров'я України від 9 вересня 2009 р. N 400/666 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 6 жовтня 2009 р. за N 931/16947 Інструкція про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції 1. Загальні положення 1.1. Ця Інструкція визначає процедуру проведення огляду водіїв транспортних засобів з метою виявлення ознак стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - стан сп'яніння), та оформлення результатів такого огляду. 1.2. Огляду на стан сп'яніння підлягають водії транспортних засобів, щодо яких в уповноваженої особи Державтоінспекції МВС є підстави вважати, що вони перебувають у стані сп'яніння згідно з ознаками такого стану. 1.3. Ознаками алкогольного сп'яніння є: а) запах алкоголю з порожнини рота; б) порушення координації рухів; в) порушення мови; г) виражене тремтіння пальців рук; ґ) різка зміна забарвлення шкірного покриву обличчя; д) поведінка, що не відповідає обстановці. 1.4. Ознаками наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, є: а) наявність однієї чи декількох ознак стану алкогольного сп'яніння (крім запаху алкоголю з порожнини рота); б) звужені чи дуже розширені зіниці, які не реагують на світло; в) сповільненість або навпаки підвищена жвавість чи рухливість ходи, мови; г) почервоніння обличчя або неприродна блідість. 1.5. Ця Інструкція не поширюється на проведення судово-медичної та судово-психіатричної експертиз. 1.6. Огляд проводиться: уповноваженою особою Державтоінспекції МВС на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом (далі - спеціальні технічні засоби); лікарем закладу охорони здоров'я (у сільській місцевості за відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку). 1.7. У разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу або його незгоди з результатами огляду, проведеного уповноваженою особою Державтоінспекції МВС, огляд на стан сп'яніння проводиться в найближчому закладі охорони здоров'я, якому надано право на проведення такого огляду відповідно до статті 266 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - заклад охорони здоров'я). 1.8. У разі дорожньо-транспортної пригоди (далі - ДТП), унаслідок якої є особи, що загинули або травмовані, проведення огляду на стан сп'яніння учасників цієї пригоди є обов'язковим у вищезазначених закладах охорони здоров'я. 2. Проведення огляду на стан алкогольного сп'яніння уповноваженою особою Державтоінспекції МВС і оформлення його результатів 2.1. У разі наявності ознак, передбачених у пункті 1.3 розділу 1 цієї Інструкції, уповноважена особа Державтоінспекції МВС проводить огляд на стан сп'яніння за допомогою спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом. 2.2. Огляд на стан алкогольного сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється уповноваженими особами Державтоінспекції МВС, які мають спеціальні звання та пройшли відповідну підготовку. 2.3. Уповноваженими особами Державтоінспекції МВС використовуються спеціальні технічні засоби, які мають, зокрема, свідоцтво про державну реєстрацію та свідоцтво про повірку. 2.4. Огляд на стан сп'яніння проводиться з дотриманням інструкції з експлуатації спеціального технічного засобу та фіксацією результатів на паперових та електронних носіях, якщо спеціальний технічний засіб має такі функції. 2.5. Перед проведенням огляду на стан сп'яніння уповноважена особа Державтоінспекції МВС інформує особу, яка підлягає огляду на стан сп'яніння, про порядок застосування спеціального технічного засобу та на її вимогу надає свідоцтво про державну реєстрацію та свідоцтво про його повірку. 2.6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків. Не можуть бути залучені як свідки працівники міліції або особи, щодо неупередженості яких є сумніви. 2.7. Установлення стану алкогольного сп'яніння здійснюється на підставі огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції уповноваженими особами Державтоінспекції МВС з використанням спеціальних технічних засобів, показники яких після проведення тесту у видихуваному повітрі мають цифровий показник більше 0,2 проміле алкоголю в крові. 2.8. Форма направлення на огляд з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, наведена у додатку 1 до цієї Інструкції. 2.9. З метою забезпечення достовірності результатів огляду водіїв транспортних засобів, які мають бути оглянуті в закладах охорони здоров'я, уповноважена особа Державтоінспекції МВС забезпечує доставку цих осіб до найближчого закладу охорони здоров'я не пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення підстав для його проведення. 2.10. Результати огляду на стан сп'яніння водія транспортного засобу зазначаються у відповідних графах протоколу про адміністративне правопорушення. Якщо технічними характеристиками спеціального технічного засобу передбачається роздрукування на папері його показників, ці результати долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення. 2.11. Оформлення матеріалів огляду на стан сп'яніння водія транспортного засобу здійснюється згідно з чинним законодавством. 2.12. У разі наявності підстав вважати, що водій транспортного засобу перебуває у стані наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, згідно з ознаками, визначеними у пункті 1.4 розділу 1 цієї Інструкції, уповноважена особа Державтоінспекції МВС направляє цю особу до найближчого закладу охорони здоров'я. 3. Проведення огляду на стан сп'яніння в закладах охорони здоров'я і оформлення його результатів 3.1. Перелік закладів охорони здоров'я, яким надається право проведення огляду на стан сп'яніння водіїв, затверджується міністром охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальниками управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я Київської та Управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій та доводиться до відома МВС. 3.2. Огляд може також проводитися в спеціально обладнаних пересувних пунктах (автомобілях), що належать закладам охорони здоров'я і відповідають установленим МОЗ вимогам. 3.3. Огляд у закладах охорони здоров'я щодо виявлення стану сп'яніння проводиться лікарем закладу охорони здоров'я (у сільській місцевості за відсутності лікаря - фельдшером фельдшерсько-акушерського пункту), який пройшов тематичне удосконалення за відповідною програмою згідно з чинним законодавством. 3.4. Метою цього огляду є встановлення наявності чи відсутності стану сп'яніння в обстежуваної особи. 3.5. Лікар (фельдшер) повинен ознайомитися з документами особи, яку оглядає (паспорт, особисте посвідчення, посвідчення водія тощо) (за наявності). 3.6. Відсутність документів не може бути причиною для відмови у проведенні огляду на стан сп'яніння. У цьому разі в акті медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (додаток 2) (далі - акт медичного огляду), зазначаються дані щодо зовнішнього вигляду особи, яку оглядають, а також те, що дані про цю особу записані з її слів. У разі надходження документів дані про оглянуту особу долучаються до акта. 3.7. Проведення лабораторних досліджень на визначення наркотичного засобу або психотропної речовини обов'язкове. 3.8. Метою лабораторного дослідження є виявлення або уточнення наявних речовин, що здатні спричинювати стан сп'яніння. 3.9. Використання в закладах охорони здоров'я для проведення лабораторних досліджень вимірювальної техніки та обладнання, дозволених МОЗ, підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію, свідоцтвом про повірку. 3.10. Зразки біологічного середовища для лабораторного дослідження відбираються у дві ємності. Вміст однієї ємності використовується, для первинного дослідження, вміст другої ємності зберігається протягом 90 днів. 3.11. За збереження та транспортування ємності з біологічним середовищем до іншого закладу охорони здоров'я, цілісність пломбування відповідає заклад охорони здоров'я, у якому проводився відбір біологічного середовища. 3.12. Предметом дослідження біологічного середовища можуть бути слина, сеча та змиви з поверхні губ, шкірного покриву обличчя і рук. 3.13. Для дослідження біологічного середовища може використовуватися кров, якщо в обстежуваної особи неможливо взяти зразки біологічних середовищ, вказаних у пункті 3.12 цього розділу. 3.14. Якщо водій - учасник дорожнього руху внаслідок ДТП перебуває у несвідомому стані або з тяжкими травмами, обов'язково проводиться дослідження біологічного середовища або крові на вміст алкоголю, наркотичних чи психотропних речовин у закладах охорони здоров'я, куди він доставлений. 3.15. За результатами огляду на стан сп'яніння та лабораторними дослідженнями встановлюється діагноз, який вноситься до акта медичного огляду. 3.16. Висновок щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (далі - висновок щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння) (додаток 3), видається на підставі акта медичного огляду. 3.17. Зміст висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння повідомляється оглянутій особі в присутності уповноваженої особи Державтоінспекції МВС, яка її доставила, про що робиться запис у згаданому вище висновку. 3.18. Усі записи в акті медичного огляду та висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння повинні бути розбірливими, не допускається формулювання "Норма". 3.19. Акт медичного огляду особи складається в одному примірнику, який залишається в закладі охорони здоров'я. 3.20. Висновок щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння складається в усіх випадках безпосередньо після огляду особи у трьох примірниках: перший примірник видається під підпис уповноваженій особі Державтоінспекції МВС, яка доставила дану особу на огляд, другий видається оглянутій особі, а третій залишається в закладі охорони здоров'я. 3.21. Кожний випадок огляду на стан сп'яніння у закладі охорони здоров'я реєструється в журналі реєстрації медичних оглядів осіб з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції (додаток 4). 3.22. Висновки щодо результатів медичного огляду осіб на стан сп'яніння, складені з порушенням вимог цієї Інструкції, вважаються недійсними. 3.23. Організація забезпечення закладів охорони здоров'я бланками акта медичного огляду, висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння покладається на міністра охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальників управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я Київської та Управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій. Відсутність бланків акта медичного огляду на стан сп'яніння та висновку щодо результатів медичного огляду особи на стан сп'яніння не може бути приводом для відмови в огляді на стан сп'яніння. 3.24. Український медичний та моніторинговий центр з алкоголю та наркотиків Міністерства охорони здоров'я здійснює клінічний моніторинг якості та результатів медичних оглядів клініко-анамнестичних даних обстежуваної особи та методичний контроль за проведенням оглядів на стан сп'яніння. Начальник Департаменту ДАІ МВС України С. Г. Коломієць В. о. директора Департаменту розвитку медичної допомоги МОЗ України Р. М. Таран Сообщение отредактировал Yury - Oct 16 2009, 08:56 Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,577 Регистрация: 18.11.2008 Из: Киев Спасибо сказали: 134 раз(а) Авто: Infinity FX 35 Имя: Константин ![]() |
Автор: gtc
Дата: 07.11.09 10:19 У всех логически правильные ИМХО, но хотелось со ссылками на законы. У меня получилось вот что: (если ст.ХХХ - это статья КУпАП, если п.ХХ - это пункт приказа 400/666) Итак, Вы трезвы, Вас останавливают "подышать". ИДПС: - ИДПС должен указать Вам "підставу вважати" (пп.1.2, 1.3); - если есть "підстави", ИДПС должен начать адм. дело - составить протокол по ст.130 ч.1. (не знаю - на что ссылаться?); - если есть "підстави", ИДПС может Відсторонити особу від керування ТЗ, можливість керування цим ТЗ надається уповноваженій нею особі, яка має посвідчення водія відповідної категорії та може бути допущена до керування ТЗ (ст.266); - если есть "підстави", ИДПС может тимчасово затримати ТЗ, але зобов'язаний надати можливість повідомити про тимчасове затримання ТЗ та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації і зробити відповідний запис у протоколі (ст.265-2); - переписав данные из документов, инспектор не имеет права их задерживать. Если не отдает - требуем запись про тимчасове вилучення ВУ (только ВУ!) и выдачу тимчасового дозволу (ст.265-1); - если не хотим "дышать" - требуем Мед. освидетельствование (п.1.7); - если хотим "дышать", то только согласно приказа 400/666: -- в "правильную трубку" и при наличии 2-х свідоцтв (п.п.2.1, 2.3, 2.5); -- с подготовленным ИДПС (п.2.2, не знаю - что и на основании чего он должен предъявлять?); -- с двумя "правильными" свидетелями (п.2.6); -- п.2.5 должен быть выполнен полностью; -- результаты "дыха" и данные свидетелей ИДПС обязан занести в протокол (п.2.10, ст.256); -- если больше 0,2 - требуем Мед. освидетельствование (п.1.7), если меньше - см. Финал. Мед. освидетельствование: - ИДПС должен заполнить НАПРАВЛЕННЯ на огляд (п.2. ![]() - ИДПС должен доставить в спец. мед. учреждение (пп.3.1 или 3.2) не позднее 2-х часов "з моменту виявлення підстав" (п.2.9), т.е. со времени составления протокола; - процесс: огляд + лаб. исследования (слюна, моча, мазки, но не кровь (п.3.12)) - диагноз - Акт (п.3.15); - результат: Висновок - пьян или нет (п.3.16); - освидетельствование должно быть проведено согласно Инструкции из приказа 400/666, иначе Висновок недействителен (п.3.22). Финал: - ИДПС должен рассмотреть дело и вынести Постанову (ст.283): -- если Висновок - пьян, то по 130-й...; -- если не доказано, что пьян, то про закриття справи (ст.284), если было изьято ВУ, то в постанове должно быть "вирішення питання про вилучені ... документи" (ст.283); - ИДПС должен вручить копию протокола под роспись (ст.254); - ИДПС должен огласить Постанову и вручить ее копию под роспись (ст.285); - ТЗ може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення (ст.265-2). Нюансы: - 2 вопроса в списке, которые я пока не прояснил, кто подскажет? - пока не будет доказано, что водитель пьян, он НЕ ЯВЛЯЕТСЯ лицом, совершвшим админ. правонарушение, а значит, к нему не может быть применено Адміністративне затримання (ст.263); - Вилучення речей і документів (ст.265) - вилучаються только "Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом правопорушення, виявлені під час ... особистого огляду або огляду речей" - Особистий огляд (ст.264) - уповноважена особа і 2 понятих тієї ж статі з оглядуваним, окремий протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення; - Огляд речей (в т.ч. транспортних засобів) (ст.264) - окремий протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення; - тут писали про погрешность алкотестера - можно пробовать спорить до 0,25, но у меня таких данных нет. ==== Еще раз - суть процесса: - Если водитель согласится, что пил (даже пиво 3 дня тому) или откажется от огляду вообще - попал по 130-й. - Водитель может сразу отказаться "від проходження огляду на місці зупинки транспортного засобу" (не "огляду взагалі"!) и потребовать больницу. - ИДПС может только провести "огляд" с помощью алкотестера и зафиксировать его рез-ты в протоколе. - "Установлення стану спяніння" ИДПС может сделать на основании своего "огляду" и(!!!) согласия водителя. - Если проба будет выше 0,2 и водитель согласится - попал по 130-й, если не согласился - в больницу. - В больнице - огляд и анализы (слюна, моча), процесс фиксируется в Акте (1 экз., остается в больнице), результат - Висновок (3 экз., оригинал - ИДПСу, копии - водителю и больнице), там медики делают вывод: пьян или нет. Если пьян - попал по 130-й. Если нет - то даже 1,0 по алкотестеру уже не важны. - Висновок можно обжаловать. ==== Стаття 265-1. Тимчасове вилучення посвідчення водія У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, за яке ... може бути ... позбавлення права керування ТЗ, працівник Даі тимчасово вилучає посвідчення водія ... і видає тимчасовий дозвіл на право керування ТЗ. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться запис у протоколі про адміністративне правопорушення. * * * Стаття 262. Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання Адміністративне затримання провадиться: 1) органами внутрішніх справ - ... при порушенні правил дорожнього руху * * * Стаття 284. Види постанов по справі про адміністративне правопорушення По справі про адміністративне правопорушення, посадова особа виносить одну з таких постанов: ... 3) про закриття справи. Постанова про закриття справи виноситься при ... наявності обставин, передбачених статтею 247 цього Кодексу. * * * Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: 1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення; * * * Стаття 283. Зміст постанови по справі про адміністративне правопорушення Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, посадова особа виносить постанову по справі. ... Постанова повинна містити: найменування посадової особи, який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте по справі рішення. ... Постанова по справі повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також вказівку про порядок і строк її оскарження. * * * Стаття 285. Оголошення постанови по справі про адміністративне правопорушення і вручення копії постанови Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови протягом трьох днів вручається або висилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови вручається під розписку. В разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі. * * * Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення Протокол про адміністративне правопорушення ... складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. взято из ]]>http://www.bmwua.net/saiphorum/read.php?f=...48&t=290477]]> |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3rd August 2025 - 09:29 |