![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 25.11.2009 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: M ![]() |
машина перша, відповідно досвіду - нуль. Звісно, консультуватимуся зі знаючими людьми, але хотілося б все таки мати ще інфу з незалежних джерел :-).
Отже, на що слід звернути увагу? Який вік та який пробіг для 626 є критичним, тобто з перевищенням якого машину брати не варто? Попередньо орієнтуюся на бензиновий движок, хечбек. Планується типу як сімейно-бізнесова машина, тобто невеликі поїздки по місту практично щоденно, іноді на село - дачу (в межах 100 км), ще іноді на відпочинок (трохи поведений на гірському туризмі/лижах) - тобто принаймні раз в місяць в Карпати в любий сезон (до 400 км в одну сторону), але не планується в горах по гірських дорогах - тобто Карпати - саме швидше без з'їзду з асвальтівки, максимум - до Зарасляка влітку, і то це не є обов'язково. Може раз на рік літом в крим, то вже напевно в районі 1000 км.. Оосбливо колупатися в движку не хотілося б - рухи хоч і ростуть з потрібного місця, але заточені прохи під інше, чим колупання в моторі, сам в такому віку, що без особливої потреби заточувати руки під щось нове не дуже хочеться. Хоча в разі чого - не виключається... Бюджет орієнтовно 7-11 штук. Що порадите? В першу чергу в плані року випуску та пробігу... Ну і адекватності вибору 626 під оговорені вище захцянки... Дякую. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 54 Регистрация: 06.03.2009 Из: Краматорск Спасибо сказали: 4 раз(а) Авто: Mazda 626 GF ![]() |
За такие деньги однозначно GF (если 626), желательно после 99-го г.в. В них уже исправлены "детские" болезни предыдущих лет. Делать что-то однозначно придется, по другому не бывает. 2,0 FS на них идет без гидрокомпенсаторов, там шайбы... ведут себя прилично при нормальном масле))) За ходовку уже сказали..стойки стабилизаторов слабоваты, остальное вполне надежно. Я бы еще обратил внимание помимо состояния кузова на контрольные лампы приборной панели: загораться при включении зажигания должны все и тухнуть НЕ ОДНОВРЕМЕННО. Система диагностирует элементы по очереди и гасит лампы поочередно. У самого лампа подушек была запитана на трекшн контроль, а лампы отключения подушек пассажира вообще не было. И вообще это оч. частый случай насколько я знаю.
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30th September 2025 - 21:27 |