Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Xedos 6: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> mazda xedos 9, як поміняти в АКП все масло
BOOMBASTIK
сообщение Nov 13 2009, 18:56
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: MAZDA XEDOS 9
Имя: TARAS



Всім здарова.Ділюсь власним досвідом по заміні масла в коробці автомат.Сам міняв весь час 2 літри масла ,які зливаються з піддона,наїжджав певну кількість км і міняв ще 2 літри,так відбувалось до того часу до поки колір і запах масла в АКП мене влаштовував.При такій заміні свіжо долите масло змішується з тим яке вже є в коробці,таким чином розбавляючи його.Тут на форумах є багато інформації про заміну масла в АКП.один з них цей який мною описаний вище,другий полягає в підєднаннї спеціального апарата(який не реально знайти) до трубок які ведуть в радіатор,такий чином пускаючи свіже масло в одну із них,на виході з другою ви отримуєте старе масло,рекомендується заливати до тих пір,до поки колір масла вас не влаштує.Ні тим ні іншим шляхом я не пішов.пропоную свій метод.
--В першу чергу потрібно відкрутити пробку в піддоні для зливу масла,коли маслєцо трохи стече,знімаєте піддон коробки.По моїм підрахункам там вже має бути в районі 1.8-2 літри.Ретельно очищуєте піддон від можливої стружки на магнітах,втираєте все це діло насухо.
--Крок другий.Знімаєте трубку з радіатора по якому тече масло для підігріву.там в районі 0,5 літра
--Крок третій.На кожному сервісі є інстументи які працюють за допомогою зжатого повітря,яке подається через шланг в кінці якого є саме інструмент.О цю трубку з жатим повітрям можна вставити в трубку яку ви зняли з радіатора,через неї в радіатор буде поступати повітря,яке пройде від радіатора в коробку і буде видавлявати масло з неї.Тиск повітря в шлангу не високий і тому безпечний для коробки.
Go to the top of the page
Вставить ник BOOMBASTIK в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
dgrifon
сообщение Dec 8 2009, 08:01
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 77
Регистрация: 04.11.2009
Из: Одесса

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: Xedos 9
Имя: Григорий



Не надо никаких компрессоров, недавно менял декстрон: открывается сливная пробка, оттуда вытекает литра 3-4, потом снятие и чистка поддона, в моем случае еще и рихтовка sad.gif , потом снятие и чистка фильтра, он внутри железная сеточка, поразило крепление на 10!!! болтах wink.gif Собираем и наливаем 4-5 литров декстрона, отсоединяем нижний патрубок радиатора, заводим... из гидромуфты через отсоединенный патрубок сливается литра 2 старого масла, глушим, доливаем масло, опять заводим, и повторяем, до тех пор пока не потечет чистое масло, ставим патрубок назад, выставляем уровень...
Таким способом, в отличие от вышеприведенного вами, мы избегаем пуск коробки на сухую, потому что масло в гидротрансформатор очень тяжело закачивается и при пуске на сухую может произойти куча неприятностей...
Go to the top of the page
Вставить ник dgrifon в ответ
+Quote Post
BOOMBASTIK
сообщение Dec 8 2009, 10:33
Сообщение #3





Группа: Новичок
Сообщений: 42
Регистрация: 12.08.2009
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: MAZDA XEDOS 9
Имя: TARAS



[quote name='dgrifon' date='Dec 8 2009, 06:01 ' post='632009']
Не надо никаких компрессоров, недавно менял декстрон: открывается сливная пробка, оттуда вытекает литра 3-4, потом снятие и чистка поддона, в моем случае еще и рихтовка sad.gif , потом снятие и чистка фильтра, он внутри железная сеточка, поразило крепление на 10!!! болтах wink.gif Собираем и наливаем 4-5 литров декстрона, отсоединяем нижний патрубок радиатора, заводим... из гидромуфты через отсоединенный патрубок сливается литра 2 старого масла, глушим, доливаем масло, опять заводим, и повторяем, до тех пор пока не потечет чистое масло, ставим патрубок назад, выставляем уровень...
Таким способом, в отличие от вышеприведенного вами, мы избегаем пуск коробки на сухую, потому что масло в гидротрансформатор очень тяжело закачивается и при пуске на сухую может произойти куча неприятностей...


Цікаво що в піддоні аж 3-4 літра масла.Там 2 літра максімум.При тиску повітря, масло з гідротрасформатора не видавлюється,так як тиск повітря на нього не діє.Знімати фільтр коробки пересічному маздоводу теж штука не з простих,а сервіси не завжди самі це вміють робити.Знімати трубку радіатора ,наблюдати якого кольору масло витікає тоже брєд,воно однозначно змішуєтьмся з старим,і визначити яке масло тече на даний момент треба орлиний глаз.І масла у вашому варанті піде не мало.Мій варант заміни триває максиму 30 хв і потребує праці однієї людини.
Go to the top of the page
Вставить ник BOOMBASTIK в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 25th July 2025 - 22:02