Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Mazda 626 GD 2.0i какой выбрать лямбда зонд?
ahi_les
сообщение Dec 14 2009, 22:05
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 1
Регистрация: 04.12.2009
Из: краматорск

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 626 2.0i GD 1989



В машине начала проподать тяга, падают обороты, повысился расход, неустойчивая работа двигателя. Считал коды ошибок и как предпологал выдало код 17 (неисправен датчик кислорода или его цепь).
Подскажите какой лучше поставить лямбда зонд исходя из цена-качество.
Go to the top of the page
Вставить ник ahi_les в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
nazarko
сообщение Jul 5 2010, 13:10
Сообщение #2





Группа: Новичок
Сообщений: 15
Регистрация: 31.01.2009
Из: Львів

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 626 GD 2.2 12V
Имя: Андрій



Привіт. В першу чергу перевір гофрудо заслонки,чи немає тріщин(розривів),мох від того,що повітря всмоктується помимо фільтра.В мене лямда взагалі відключена вже півроку(відключили інжекторщики,перевіряючи склад суміші по приладах,бо з лямбдою постійно була збагачена суміш,-з вихлопної валив чорний дим з сажою і важко заводилась,так як свічки закидувало пальним). Вони мені зразу і виставили запалювання по приладах(стробоскопу).Спеціально міряв витрату пального-Львів-Івано-Франківськ -Львів 7.3-7.5л.А помісту-Львові при середній швидкості 20-30 км.год-12.5-13л.----менше аж ніяк...Після регулювання тяга і ривок значно збільшились(мотор 2.2 12кл.)
Всі інжекторщики беруть до уваги витрату пального тільки по трасі,-місто не показник.
Go to the top of the page
Вставить ник nazarko в ответ
+Quote Post
Андрій_Бо
сообщение Jul 5 2010, 14:21
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 697
Регистрация: 30.03.2010
Из: Львів

Спасибо сказали: 99 раз(а)
Авто: Mazda 626GE
Имя: Андрій



Цитата(nazarko @ Jul 5 2010, 14:10 ) *
Привіт. В першу чергу перевір гофрудо заслонки,чи немає тріщин(розривів),мох від того,що повітря всмоктується помимо фільтра.В мене лямда взагалі відключена вже півроку(відключили інжекторщики,перевіряючи склад суміші по приладах,бо з лямбдою постійно була збагачена суміш,-з вихлопної валив чорний дим з сажою і важко заводилась,так як свічки закидувало пальним). Вони мені зразу і виставили запалювання по приладах(стробоскопу).Спеціально міряв витрату пального-Львів-Івано-Франківськ -Львів 7.3-7.5л.А помісту-Львові при середній швидкості 20-30 км.год-12.5-13л.----менше аж ніяк...Після регулювання тяга і ривок значно збільшились(мотор 2.2 12кл.)
Всі інжекторщики беруть до уваги витрату пального тільки по трасі,-місто не показник.


Привіт.
В мене схожа проблема машиною кидає як дурновате, розхід шалений, свічки чорнючі і мокрі. Деталі тут ]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?showtopic=44345]]> Заїзджав на "Гелікон" сказали також що лямдазонд і розходомір полетів. Радився з одним "кулібіним" (перевірений класний майстер) він казав що може бути лямдазонд тільки. А на шроті мені сказали що якби полетів розходомір то машина б не їздила зовсім, а так "скаче".
Який купити і де?
Може хтось має по хорошій ціні.


--------------------
АПРАВДУГОВОРЯТЧТОЕСЛИМАЛОЗАНИМАТСЯСЕКСОМ
ТООЧЕНЬМЕДЛЕННОЧИТАЕШЪ?

]]>]]>

]]>]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Андрій_Бо в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 2nd August 2025 - 13:07