![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
Проблема в тому що мотор коли прогріється працює на низьких оборотах 200-100 в гарячу погоду, в холодну приблизно 300-500 об, коли зранку на холодну заводитись то мотор таякби захльобується, і може захлохнути, коли заводжусь десь в обід коли вже щось під капотом прогрілось то вже заводиться нормально, але коли прогрівається оберти маленькі, і ось коли я витягую фішку з датчика номер 3 холості стають 750-800 стабільно так як по мануалу, їжджу по місту все нормально, ніяких проблем, правда коли заводити то може деколи захльобуватись. ось питання: які дані на омметрі має показувати цей датчик(наскільки я знаю це залежить від температури), помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм. 3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні??? і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???
]]>http://photofile.ru/users/andryuxavip/115806403/138513144/]]> |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 915 Регистрация: 26.07.2009 Из: Киев Спасибо сказали: 189 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г. Имя: Александр ![]() |
На фото помічено 3 місця, що помічалось під номером 2 ?
Під номером 3 помічено рез’єм датчика охолоджуючої рідини, антифриз (2 проводи), нижнє позначення - датчик температури на приборну дошку, індикатор (1 один провід). При температурі 20 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 2,2 – 2,7 kOm При температурі 80 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 290 – 350 Om При знятому роз’ємі з датчика 3, повинен включитись в постійну роботу вентилятор радіатора - це дані мануала. Мої дані: Датчик антифризу (номер 3): 20 град. – 2 kOm(!), 80 град. – 345 Om. Датчик індикатора (нижнє позначення, б/н): 20 град. – 366 kOm (!), 80 град. – 60 Om. (!) – може бути похибка оскільки заміри робились весною, в топлому боксі… -------------------- |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 12:18 |