![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
Проблема в тому що мотор коли прогріється працює на низьких оборотах 200-100 в гарячу погоду, в холодну приблизно 300-500 об, коли зранку на холодну заводитись то мотор таякби захльобується, і може захлохнути, коли заводжусь десь в обід коли вже щось під капотом прогрілось то вже заводиться нормально, але коли прогрівається оберти маленькі, і ось коли я витягую фішку з датчика номер 3 холості стають 750-800 стабільно так як по мануалу, їжджу по місту все нормально, ніяких проблем, правда коли заводити то може деколи захльобуватись. ось питання: які дані на омметрі має показувати цей датчик(наскільки я знаю це залежить від температури), помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм. 3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні??? і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???
]]>http://photofile.ru/users/andryuxavip/115806403/138513144/]]> |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 915 Регистрация: 26.07.2009 Из: Киев Спасибо сказали: 189 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г. Имя: Александр ![]() |
На фото помічено 3 місця, що помічалось під номером 2 ?
Під номером 3 помічено рез’єм датчика охолоджуючої рідини, антифриз (2 проводи), нижнє позначення - датчик температури на приборну дошку, індикатор (1 один провід). При температурі 20 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 2,2 – 2,7 kOm При температурі 80 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 290 – 350 Om При знятому роз’ємі з датчика 3, повинен включитись в постійну роботу вентилятор радіатора - це дані мануала. Мої дані: Датчик антифризу (номер 3): 20 град. – 2 kOm(!), 80 град. – 345 Om. Датчик індикатора (нижнє позначення, б/н): 20 град. – 366 kOm (!), 80 град. – 60 Om. (!) – може бути похибка оскільки заміри робились весною, в топлому боксі… -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
На фото помічено 3 місця, що помічалось під номером 2 ? Під номером 3 помічено рез’єм датчика охолоджуючої рідини, антифриз (2 проводи), нижнє позначення - датчик температури на приборну дошку, індикатор (1 один провід). При температурі 20 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 2,2 – 2,7 kOm При температурі 80 град. датчик під номером 3 повинен мати опір 290 – 350 Om При знятому роз’ємі з датчика 3, повинен включитись в постійну роботу вентилятор радіатора - це дані мануала. Мої дані: Датчик антифризу (номер 3): 20 град. – 2 kOm(!), 80 град. – 345 Om. Датчик індикатора (нижнє позначення, б/н): 20 град. – 366 kOm (!), 80 град. – 60 Om. (!) – може бути похибка оскільки заміри робились весною, в топлому боксі… трошки не так: під 2 номер це є якраз датчик на приборну панель одноконтактний, 1 номер це якраз той датчик що коли знімати з нього фішку то постійно крутиться вентилятор(двохконтактний), на ньому при 80С показує приблизно 2 КОм, а що з 3 датчиком, чому стабілізуються холості при знятій фішці і які його дані мають бути??? (я заміряв при 80С приблизно 300-400 Ом) І ще питання можливо десь обрив від фішки датчика третього до компютера, як мені провірити??? має бути якась напруга чи як?? Сообщение отредактировал andryuxavip - Jul 16 2010, 20:03 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 915 Регистрация: 26.07.2009 Из: Киев Спасибо сказали: 189 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г. Имя: Александр ![]() |
Так а тепер трохи жоще…
![]() Тема в самому початку оформлена не згідно правил: «Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру: Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.» Тому дізнатись, що то за датчик не зовсім вдалось, оскільки згідно з каталогу «japancats» Маzda 626, 94-97 г.в. (96 рік з Вашого підпису), присутні лише два датчики: 18510 -UNIT,HEAT GAUGE, 18840C - SENSOR,TEMP.-ENG.COOLANT, на малюнку… ![]() Маzda 626, 97 - г.в., також присутні лише два датчики: 18510 -UNIT,HEAT GAUGE, 18840C - SENSOR,TEMP.-ENG.COOLANT, на малюнку… ![]() А ось Mazda 626, 91-94 г.в., присутні як у Вас і вказано 3 датчики: 18510 -UNIT,HEAT GAUGE, 18840C - SENSOR,TEMP.-ENG.COOLANT (NO.2), 18840C - SENSOR,TEMP.-ENG.COOLANT (NO.1). ![]() А звідце висновки: 1 - щось з роками випуску автомобіля… (можливо я помиляюсь, а можливо в тех. паспорті приписали рік – два – щоб дорожче продати, раніше так робили, потрібно перевірити по він коду), 2 – датчик - 3 (згідно Вашого малюнку) повинен мати абсолютно однакові показники з датчиком – 1, оскільки по каталогу вони абсолютно однакові… Тобто коли у вас двигун прогрітий Цитата перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм - він поломаний !!!
Сообщение отредактировал SashaGub - Jul 17 2010, 11:08 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
Так справді я про це сам недавно дізнався по він коду 93 року випуску а в техпаспорті 96 це якось зробив попередній власник, ну але справа в тому що 1 датчик я поміняв бо так само думав що датчик показує не ті дані але виявилось що новий такий самий, і в мене в інструкцію по мазді 626 1992-2002 рр там є тих 3 датчика, перший датчик температури охолоджуючої рідини для вентилятора, а третій датчик темпратури охолоджуючої рідини для блоку управління двигуном (тобто наскільки я розумію він задіяний для системи вприску), і його дані якраз при температурі 80С має бути 350--400 Ом, а про перший ніяких показників нема, але в ньому я точно впевнений бо вентилятор в мене включається правильно.
Я всетаки думаю що є обрив від датчика 3 до компа, як це можна провірити????? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 915 Регистрация: 26.07.2009 Из: Киев Спасибо сказали: 189 раз(а) Авто: Mazda 626 GE 1,8 FP 105 л.с. 1997г. Имя: Александр ![]() |
Давайте по порядку про кожен датчик:
Що ми маємо, 3 датчики – під номером 1, 2, 3 (згідно малюнку) . Датчик номер 1 – за що він відповідає (у мене він відповідає за включення вентилятора і подачі даних на систему прогріву двигуна), у Вас «перший датчик температури охолоджуючої рідини для вентилятора», «помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 Ком», «в тому що 1 датчик я поміняв бо так само думав що датчик показує не ті дані але виявилось що новий такий самий» Відповідь: за що відповідає датчик ми вияснили, номінали співвідношення показників 1-го датчика 100 відсоткові, тобто 20 град – 2кОм, 80град. – 300-400 Ом. Якщо Ви міняли датчик і показники іншого на прогрітому двигуні були такі самі що і попереднього то або він не працюючий, або датчик погано прогрівався – перевірте його в звичайній нагрітій воді. Що до того що показники не правильні тут помилки не може бути оскільки по парт номеру вони абсолютно однакові (1 = 3) і заказавши Вам пришлють однакові датчики. Можете провести експеримент і поміняти місяцями перший з третім, заодно і взнаєте як вони впливають один на одного. Датчик номер 2 – він відповідає за показники на приборній дошці, але (є певне але) раніше я думав що тільки приборна дошка, але коли він у мене накрився то мав результат не тільки з відсутністю інформації про температуру двигуна в салоні, а і не стабільність в роботі двигуна. Відповідь: перевірте обов’язково і цей датчик. Датчик номер 3 – згідно з Ваших слів «а третій датчик температури охолоджуючої рідини для блоку управління двигуном (тобто наскільки я розумію він задіяний для системі вприску), і його дані якраз при температурі 80С має бути 350--400 Ом», «3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні???», «і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???» Цей датчик дає вірні показники, що до того, що Ви знімаєте роз`єм і показники оборотів стають вірними це не значить, що він зламаний це може лише означати що в системі є дезінформатор (той хто вводить в оману Ваш ЭБУ), тому комп’ютер не орієнтується по датчикам, або не використовує певне коло показників при розриванні (зніманні) датчика – розривається електричне коло (наприклад коли комп’ютер перестає орієнтуватись на датчик номер 1 і включає постійно вентилятор, так само і з оборотами). «Я все-таки думаю що є обрив від датчика 3 до компа, як це можна провірити?????» Якби був обрив то на нього не було б ніякої реакції при розриві (зніманні), перевірте помилки – комп’ютер покаже що з ним щось не так, якщо буде така помилка то тоді перевіряйте проводку. На що я Вам рекомендую звернути увагу: 1. Зчитати помилки з комп’ютера (звичайною лампочкою 12в., вольтметром, або світо діодом). 2. Перевірте все таки всі датчики температури, і якщо є відхилення то замініть, перевіряйте знімаючи з двигуна в теплій воді. 3. Перевірте клапан холостого ходу, він керує холостими при прогріванні двигуна. -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 1st October 2025 - 09:08 |