![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
Проблема в тому що мотор коли прогріється працює на низьких оборотах 200-100 в гарячу погоду, в холодну приблизно 300-500 об, коли зранку на холодну заводитись то мотор таякби захльобується, і може захлохнути, коли заводжусь десь в обід коли вже щось під капотом прогрілось то вже заводиться нормально, але коли прогрівається оберти маленькі, і ось коли я витягую фішку з датчика номер 3 холості стають 750-800 стабільно так як по мануалу, їжджу по місту все нормально, ніяких проблем, правда коли заводити то може деколи захльобуватись. ось питання: які дані на омметрі має показувати цей датчик(наскільки я знаю це залежить від температури), помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм. 3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні??? і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???
]]>http://photofile.ru/users/andryuxavip/115806403/138513144/]]> |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 19 Регистрация: 05.11.2009 Из: lviv Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 96p ![]() |
А тепер результати:
3 години вчорашніх пошуків не пішов надарма, облазивши всі датчики тестером і провірши все на обрив, провірив чи нема помилок, ЗНАЙШОВ!!! Включатель холостого ходу!!!! коли дросельна заслонка закривалась він не спрацьовував бо трошки відкрутився і пластина яка має його затискати не доторкалась настільки на скільки треба!!! вкрутитивши його і провіривши тестером чи датчик замикається підключив і цей 3 датчик в розєм і все стало добре, холості тримаються 750-700 постійно, (спеціально вчора і сьогодні поїздив попробував), не захльобується коли заводиться!!! УРА! Дивно тільки чому не було помилок?? І ще одне замітив коли провіряв регулятор холостого ходу тестер показав 0 Ом (тобто замкнутий круг) але це при температурі 70-80С а в інструкції пише таке? • Проверить число холостых оборотов (обратитесь к соответствующей главе). * Отсоединить штекерное соединение - 1 - регулятора холостых оборотов при включенном двигателе. Если число оборотов падает, замените регулирующий клапан воздуха холостого хода -2-. * Заглушить двигатель. Проверка сопротивления регулятора холостых оборотов * Установить омметр -3- на контакты регулятора холостых оборотов и проверить сопротивление. Заданная величина при +23°С: 7,7-9,3 Ом. Если измеренные величины не совпадают с заданными, это, как правило, указывает на неисправность регулятора холостых оборотов: требуется замена регулировочного клапана воздуха холостого хода. ще треба провірити при температурі 25С але це вже пізніше, і ше коли витягую розєм 1 від регулятора холостих оборотів при заведеному двигуні холості починають падати до 100-300 пригають. Пише що так немає бути але ніби все добре працює!!??? Сообщение отредактировал andryuxavip - Jul 18 2010, 11:40 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd May 2025 - 12:26 |