Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Mazda 626 96p:Подскажіть які показники?, датчик температури
andryuxavip
сообщение Jul 15 2010, 19:46
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 19
Регистрация: 05.11.2009
Из: lviv

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 626 96p



Проблема в тому що мотор коли прогріється працює на низьких оборотах 200-100 в гарячу погоду, в холодну приблизно 300-500 об, коли зранку на холодну заводитись то мотор таякби захльобується, і може захлохнути, коли заводжусь десь в обід коли вже щось під капотом прогрілось то вже заводиться нормально, але коли прогрівається оберти маленькі, і ось коли я витягую фішку з датчика номер 3 холості стають 750-800 стабільно так як по мануалу, їжджу по місту все нормально, ніяких проблем, правда коли заводити то може деколи захльобуватись. ось питання: які дані на омметрі має показувати цей датчик(наскільки я знаю це залежить від температури), помилок нема провіряв, перший датчик на прогрітому моторі приблизно 80С показує біля 2 КОм. 3 показує 400-500 Ом правильно це чи ні??? і чому коли я знімаю фішку холості стають так як має бути!???


]]>http://photofile.ru/users/andryuxavip/115806403/138513144/]]>
Go to the top of the page
Вставить ник andryuxavip в ответ
+Quote Post
 
Start new topic
Ответов
andryuxavip
сообщение Jul 18 2010, 11:18
Сообщение #2





Группа: Новичок
Сообщений: 19
Регистрация: 05.11.2009
Из: lviv

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 626 96p



А тепер результати:
3 години вчорашніх пошуків не пішов надарма, облазивши всі датчики тестером і провірши все на обрив, провірив чи нема помилок, ЗНАЙШОВ!!! Включатель холостого ходу!!!! коли дросельна заслонка закривалась він не спрацьовував бо трошки відкрутився і пластина яка має його затискати не доторкалась настільки на скільки треба!!! вкрутитивши його і провіривши тестером чи датчик замикається підключив і цей 3 датчик в розєм і все стало добре, холості тримаються 750-700 постійно, (спеціально вчора і сьогодні поїздив попробував), не захльобується коли заводиться!!! УРА! Дивно тільки чому не було помилок??
І ще одне замітив коли провіряв регулятор холостого ходу тестер показав 0 Ом (тобто замкнутий круг) але це при температурі 70-80С а в інструкції пише таке?

• Проверить число холостых оборотов (обратитесь к соответствующей главе).
* Отсоединить штекерное соединение - 1 - регулятора холостых оборотов при включенном двигателе. Если число оборотов падает, замените регулирующий клапан воздуха холостого хода -2-.
* Заглушить двигатель.
Проверка сопротивления регулятора холостых оборотов
* Установить омметр -3- на контакты регулятора холостых оборотов и проверить сопротивление. Заданная величина при +23°С: 7,7-9,3 Ом. Если измеренные величины не совпадают с заданными, это, как правило, указывает на неисправность регулятора холостых оборотов: требуется замена регулировочного клапана воздуха холостого хода.

ще треба провірити при температурі 25С але це вже пізніше, і ше коли витягую розєм 1 від регулятора холостих оборотів при заведеному двигуні холості починають падати до 100-300 пригають. Пише що так немає бути але ніби все добре працює!!???

Сообщение отредактировал andryuxavip - Jul 18 2010, 11:40
Go to the top of the page
Вставить ник andryuxavip в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 2nd May 2025 - 12:26