![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Этот раздел предназначен для свободного общения между посетителями форума по деловым вопросам, не касающимся основной тематики форума.
ЗАПРЕЩЕНО:
1. Флудить и оффтопить.
2. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
3. Использовать нецензурную лексику.
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 5 Регистрация: 24.12.2017 Из: Костопоіь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 BW Имя: Сергій ![]() |
Всім привіт! Купив мазду 323 BW 1987 року, мотор Е5, через де-який час здох генератор. Після того як я його зняв, зрозумів, що попередній власник був ще той "Кулібін"
генератор невідомо з чого, на кріпленні одне вухо обрізане болгаркою, генератор наперекос... знайшов оригінального, але при підключенні виявив проблемку - до старого гени було під"єднано один тонкий проводок, а на оригіналі дві фішки "L" i "S"... один тонкий провід (той що йшов на старий генератор) я підключив до фішки "L" (білий з чорною полосою). Після запуску двигуна на приборці не гаснуть контрольні лампочки, зарядка іде... біля нього ще залишився відкушений чорний з білою полосою, можливо він іде на фішку "S", хтось може щось сказати??? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 02:35 |