![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 26.09.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GD Имя: Володя ![]() |
Привіт всім. Вот стикнувся з такою пробоемою як невідповідність моторів від заводу. Тобто у мене авто було з заводу праворульне і в україні поміняли рулі місцями і з ним і мотор. Який я точно не знаю але догадуюсь що від мазди 323 або b5 або e5! Ремінь 107 зубів і 1натяжний ролік і одинакові сальники розпред і колін. Потрібно знати який мотор бо через прокладки гонить масло
Поррядку 3літри від заміни до заміни. Маю фото мотору. Найшов на моторі два надписи: просто буква А і цифри з вншого боку - 630. Допоможіть будь ласка. У мене карбюратор а не інжектор. І ще одна проблема. Після устаноовлення гбо не заводився на бензині десь місяць. І тут стало холодніше і вже потрібно прогрівати мотор на бензині а коли заводжу таке враження що немає хх. Тобто заводжу і поки газую то вроді працює, а вот пускаю педаль газу і глохне. Навіть здається що троїть мотор. Розбираю карб повна очистка карба. Промиваю зубною щіткою і т.д. Нічого не змінилося. Перевірив всі трубки вакумні - все впорядку. Вот тепер навіть незнаю куди дивитися. На газу працює добре. Вот коли хх то враження шо вона пухкає як пароплав. Думав проблема з дротами вв. Поміняв не то. Свічки - не то. Даю фото мотору. ![]() Сообщение отредактировал b3thov3n1 - Sep 29 2014, 14:37 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 2nd June 2025 - 20:07 |