Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

2 страниц V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Доработка головы в М3, Ура! Вторая штатная голова переделана!
Halin
сообщение Aug 23 2007, 22:31
Сообщение #21





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 229
Регистрация: 12.07.2007
Из: Львов

Спасибо сказали: 66 раз(а)
Авто: Mazda3 FL
Имя: Михаил



Цитата(ХАИ @ Aug 20 2007, 10:34 ) *
.....Одна проблема - ощущается разница в записи не слишком высококачественных дисков.


Наконец добрался до Интернета. hi.gif
ХАИ - поздравляю тебя с очередной проблемой - я имею в виду что теперь надо искать и слушать только нормальные лицензионные записи smile.gif
Я рад, что тебе понравилась инсталяция. Но я же еще не слышал как звучит у тебя. Приеду, сразу позвоню.
Насчет "изменения радиотехнической базы магнитофона..." - я только выравниваю АЧХ - не более.
Позже выложу подробную инструкцию по доработке головы. dirol.gif


--------------------
Мой проект: ]]>Mazda3 CarPC]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Halin в ответ
+Quote Post
Рост
сообщение Aug 29 2007, 16:49
Сообщение #22





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: 8



Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші.

Стосовно всього іншого.
Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні.
Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями.
Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший.
Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів.
Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема.
Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське.


На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні.

Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів.

Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило.


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Рост в ответ
+Quote Post
ХАИ
сообщение Aug 29 2007, 17:06
Сообщение #23


талантливейший подлец(с)


Группа: MAZDAвод
Сообщений: 24,157
Регистрация: 26.06.2007
Из: Понаехаловск

Спасибо сказали: 741 раз(а)
Авто: Тропический ветер))
Имя: великолепнейший мерзавец(с)



Вот вам слово профессионала! Настоятельно всем рекомендую, если ваш бюджет совпадает с вашими желаниями, обращаться к Ростиславу... clapping.gif clapping.gif clapping.gif


--------------------
Люди, которым я не нравлюсь, должны принять одну простую вещь - цианид калия

Не верь, не бойся, не проси.

Жизнь надо прожить так, чтобы в аду сказали: "Извините, у нас приличные люди!"

Лучший аргумент против демократии - пятиминутная беседа со средним избирателем. У.Черчилль

"If one day the speed kills me, don't cry because I was smiling" -P. Walker
Go to the top of the page
Вставить ник ХАИ в ответ
+Quote Post
it_manager
сообщение Aug 29 2007, 21:29
Сообщение #24





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 400
Регистрация: 29.06.2007
Из: Киев

Спасибо сказали: 21 раз(а)
Авто: Mazda CX-7 Aurora Blue Mica
Имя: Дмитрий



Цитата(Рост @ Aug 29 2007, 17:49 ) *
Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші.

Стосовно всього іншого.
Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні.
Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями.
Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший.
Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів.
Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема.
Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське.


На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні.

Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів.

Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило.


Ростислав, а сколько стоит инсталляция такого уровня как описано в Вашей студии?
Автомобиль - Mazda 3 Sport Sedan. Нужно установить компонентную акустику вперед, с изготовлением подимуов под вуферы и установкой твиттеров в стойки, усилитель, саб. Шумоизоляция есть, но думаю, ее нужно будет дорабатывать, вариант с термо- вибро- и шумо- изоляцией крыши мне понравился (машина тоже черного цвета...). Голову на данном этапе оставляем родную, попробую договориться с Halin о ее доработке... В будущем хочу поставить мультимедийную станцию 1DIN с монитором...
Go to the top of the page
Вставить ник it_manager в ответ
+Quote Post
Рост
сообщение Aug 29 2007, 22:03
Сообщение #25





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 62
Регистрация: 29.08.2007
Из: Львів

Спасибо сказали: 3 раз(а)
Авто: 8



Цитата
Ростислав, а сколько стоит инсталляция такого уровня как описано в Вашей студии?

Орієнтуватись треба на 1500 уо (апаратура + робота з її встановлення). А буде в результаті дорожче, чи дешевше - залежить від вибору апаратури та способу її встановлення. Звичайно, можна не робити фальш-панелей, інтегрованого в інтер`єр корпуса сабвуфера типу стелс, але я прихильник красивих інсталяцій, коли система тішить не лише вухо, але й око. Ну але це вже власнику, звісно, вирішувати.
Мінімальним рівнем для прийнятної якості звуку вважаю наступну апаратуру: фронтальна акустика Helix Precision, Dego ST650; на підсилювачі можна, в принципі, трохи зекономити (якщо мати таке бажання), поставивши щось типу Helix DB FOUR, але не гірший, сабвуфер - ну, можна і дешевший, але все ж таки дуже радив би P10, як дуже підходящий для автомобільної установки, дуже в нього вже гарна АЧХ. Ну і ящика він хоче від 17 літрів, тобто, займе мінімум місця в багажнику. Звісно, якщо хочеться озвучити невелику площадку, вибір апаратури буде інший smile.gif А наведений набір - виключно для себе.
Шумоізоляція оптимального рівня на М3 порядка 550-600 уо. Це без економії на важливих місцях. Дешевше - не бажано. Дорожче - цілком можна, але подальше збільшення вартості буде призводити до зростання ефекту шумоізоляції в меншій мірі.

А з Halin-ом договоритись без проблем, він дуже любить в свіжу апаратуру руки запхати.


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник Рост в ответ
+Quote Post
Goha 715
сообщение Feb 3 2013, 12:26
Сообщение #26





Группа: Новичок
Сообщений: 6
Регистрация: 02.02.2013
Из: Россия. Новгородская область. Боровичи.

Спасибо сказали: 2 раз(а)
Авто: МАЗДА 5
Имя: Юрий



Михаил. Кидаю фоты моего ГУ сюда

Прикрепленный файл  ______288.jpg ( 61.22 килобайт ) Кол-во скачиваний: 14
Прикрепленный файл  ______293.jpg ( 53.1 килобайт ) Кол-во скачиваний: 24
Go to the top of the page
Вставить ник Goha 715 в ответ
+Quote Post

2 страниц V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 23rd July 2025 - 03:24