![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Данный раздел предназначен для обсуждения изменения автомобильной аудио- и видеотехники.
Название темы должно описывать суть обсуждения, модель машины указывается при желании.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#21
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 229 Регистрация: 12.07.2007 Из: Львов Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda3 FL Имя: Михаил ![]() |
.....Одна проблема - ощущается разница в записи не слишком высококачественных дисков. Наконец добрался до Интернета. ![]() ХАИ - поздравляю тебя с очередной проблемой - я имею в виду что теперь надо искать и слушать только нормальные лицензионные записи ![]() Я рад, что тебе понравилась инсталяция. Но я же еще не слышал как звучит у тебя. Приеду, сразу позвоню. Насчет "изменения радиотехнической базы магнитофона..." - я только выравниваю АЧХ - не более. Позже выложу подробную инструкцию по доработке головы. ![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#22
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 62 Регистрация: 29.08.2007 Из: Львів Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: 8 ![]() |
Привіт.
Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші. Стосовно всього іншого. Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні. Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями. Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший. Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів. Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема. Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське. ![]() На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні. Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів. Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#23
|
|
![]() талантливейший подлец(с) Группа: MAZDAвод Сообщений: 24,157 Регистрация: 26.06.2007 Из: Понаехаловск Спасибо сказали: 741 раз(а) Авто: Тропический ветер)) Имя: великолепнейший мерзавец(с) ![]() |
Вот вам слово профессионала! Настоятельно всем рекомендую, если ваш бюджет совпадает с вашими желаниями, обращаться к Ростиславу...
![]() ![]() ![]() -------------------- Люди, которым я не нравлюсь, должны принять одну простую вещь - цианид калия
Не верь, не бойся, не проси. Жизнь надо прожить так, чтобы в аду сказали: "Извините, у нас приличные люди!" Лучший аргумент против демократии - пятиминутная беседа со средним избирателем. У.Черчилль "If one day the speed kills me, don't cry because I was smiling" -P. Walker |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#24
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 400 Регистрация: 29.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 21 раз(а) Авто: Mazda CX-7 Aurora Blue Mica Имя: Дмитрий ![]() |
Привіт. Про голову детальніше, якщо захоче, розкаже Halin, а я про все решта. Єдине скажу, що в ресівері виводяться лінійні виходи, також шляхом підбору відповідних номіналів компонентів фільтруючих кіл лінеаризується АЧХ, ну і міняються прохідні конденсатори на якісніші. Стосовно всього іншого. Фронт - ]]>Helix P236 Pricision]]>, уже з нової лінійки Фішера. Мідбас по відношенню до старого, минулорічного, дещо модернізували, добавили вентиляцію магнітної системи, поміняли ковпачок. Я так бачу, що усі заміни толкові і логічні. Єдина біда, як і у всіх заводських компонентів будь-яких виробників - посередні кросовери. Тобто, виконані вони якісно, частота розділу теж правильна, як і порядки, але архітектура паралельних фільтрів привносить додаткові спотворення в звучання. Можливо, більшість людей цих проблем не почує, але мене це сильно коробить, тому фільтри одразу були замінені на правильні, що майже повністю вирішило проблеми з фазовими спотвореннями. Підсилювач викорастаний Helix B4 Precision, їх уже не випускають, на заміну в новій лінійці прийшов ]]>Helix P400 Precision]]>, але він суттєво дорожчий (доларів на 200). Хоч і потужніший. Сабвуфер (уже чекає Андрія в боксі) ]]>Helix P10 Precision]]>, який прийшов у цьому році на заміну W10 Competition. Параметри залишились такі ж самі, зовнішній вигляд та матеріали на перший погляд теж. От, на початку вересня поставимо, послухаємо звук. Думаю, і тут не буде сюрпризів. Кабелі. Акустичні Cordial, навіть в себе такі використовую, дуже достойні. З міжблочними поекспериментували. Справа в тому, що мазда - машина "фонюча", дуже багато електро-магнітних перешкод, зловити наводки легше легкого. Тому підібрали кабель і замутили псевдобалансне підключення. Це дало свої плоди, наводок нема. Що ще такого цікавого... Ага, подіуми, які вписувались би в заводський інтер`єр. Подіуми робляться внутрішні, під картами, вони визначають потрібний доворот мідбасів, а заводські грилі однозначно потрібно міняти, бо вони добавляють двох проблем - глушать середні частоти і погано пропускають повітря в силу густини сітки, що спричиняє появу неприємного горба на АЧХ в околі 150-180Гц (на слух). Але переробку вдається зробити так, що якби не лейба фірми, ніхто і не здогадався б, що це не заводське. ![]() На фото карта ще просто лежить на столі, а під неї підставив динамік, щоб було видно, наскільки нові грилі прозоріші за штатні. Взагалі по машині і системі. Мазда - автомобіль для створення комфортної по звуку аудіо системи дуже хороший. Без зайвих затрат можна зробити такий впевнений Hi-Fi. Що і потрібно більшості водіїв. Ну а з замашками на Hi-End бюджет буде зростати суттєво, мінімум в декілька разів. Ще стосовно шумоізоляції були запитання. Як завжди, я використовую в роботі матеріали StP i IPP. Вся машина обезшумлена стандартно (оптимально), на дах покладена додаткова термоізоляція, машина-то чорна, хоча і на світлих вона дає позитивний ефект, передні двері - спеціальна акустична підготовка, щоб ніяких резонансів не вилазило. Ростислав, а сколько стоит инсталляция такого уровня как описано в Вашей студии? Автомобиль - Mazda 3 Sport Sedan. Нужно установить компонентную акустику вперед, с изготовлением подимуов под вуферы и установкой твиттеров в стойки, усилитель, саб. Шумоизоляция есть, но думаю, ее нужно будет дорабатывать, вариант с термо- вибро- и шумо- изоляцией крыши мне понравился (машина тоже черного цвета...). Голову на данном этапе оставляем родную, попробую договориться с Halin о ее доработке... В будущем хочу поставить мультимедийную станцию 1DIN с монитором... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#25
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 62 Регистрация: 29.08.2007 Из: Львів Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: 8 ![]() |
Цитата Ростислав, а сколько стоит инсталляция такого уровня как описано в Вашей студии? Орієнтуватись треба на 1500 уо (апаратура + робота з її встановлення). А буде в результаті дорожче, чи дешевше - залежить від вибору апаратури та способу її встановлення. Звичайно, можна не робити фальш-панелей, інтегрованого в інтер`єр корпуса сабвуфера типу стелс, але я прихильник красивих інсталяцій, коли система тішить не лише вухо, але й око. Ну але це вже власнику, звісно, вирішувати. Мінімальним рівнем для прийнятної якості звуку вважаю наступну апаратуру: фронтальна акустика Helix Precision, Dego ST650; на підсилювачі можна, в принципі, трохи зекономити (якщо мати таке бажання), поставивши щось типу Helix DB FOUR, але не гірший, сабвуфер - ну, можна і дешевший, але все ж таки дуже радив би P10, як дуже підходящий для автомобільної установки, дуже в нього вже гарна АЧХ. Ну і ящика він хоче від 17 літрів, тобто, займе мінімум місця в багажнику. Звісно, якщо хочеться озвучити невелику площадку, вибір апаратури буде інший ![]() Шумоізоляція оптимального рівня на М3 порядка 550-600 уо. Це без економії на важливих місцях. Дешевше - не бажано. Дорожче - цілком можна, але подальше збільшення вартості буде призводити до зростання ефекту шумоізоляції в меншій мірі. А з Halin-ом договоритись без проблем, він дуже любить в свіжу апаратуру руки запхати. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#26
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 6 Регистрация: 02.02.2013 Из: Россия. Новгородская область. Боровичи. Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: МАЗДА 5 Имя: Юрий ![]() |
Михаил. Кидаю фоты моего ГУ сюда
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 03:24 |