![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Доброго здоров я. Мазда 323 F BA 1,5
Симптоми. Педаль щеплення стала трохи туговатою ніж раніше, спочатку подумав що просто здалося... А сьогодні Здійснив коротку поїздку, думаю, гляну під капот, візуально обслідую....подьоргав шток, на перший погляд все нормально.... Заводжу мотор їхати назад, а педаль щеплення просто провалилась....я вшоці....Тобто педаль після натиску мала би вернутись в попереднє положення, а вона це робить дуже ліниво, зусилля практично немає... Щеплення "бере" в самому верху....передачу прийшлось просто запихати щоб до гаража доїхати... Надіюсь що форум живий... Відпишіться, з попередніми діагнозами, хто з таким стикався... Ну і готуюся до гіршого. Планую в суботу скинути коробку, цього нікорли неробив і боюсь накосячити. Напишіть чи реально зняти двом чоловікам в гаражній ямі, і ще на рахунок піввісей (приводів до коліс) як вони зчленовані в коробці? Знімати коробку разом з півосями? Під мотор треба щось підставляти? Коробка важка? Реально втримати? Ох...надісь форум живий.... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 430 Регистрация: 20.10.2010 Из: Харьков Спасибо сказали: 19 раз(а) Авто: Mazda 323 BW ![]() |
Доброго здоров я. Мазда 323 F BA 1,5 Симптоми. Педаль щеплення стала трохи туговатою ніж раніше, спочатку подумав що просто здалося... А сьогодні Здійснив коротку поїздку, думаю, гляну під капот, візуально обслідую....подьоргав шток, на перший погляд все нормально.... Заводжу мотор їхати назад, а педаль щеплення просто провалилась....я вшоці....Тобто педаль після натиску мала би вернутись в попереднє положення, а вона це робить дуже ліниво, зусилля практично немає... Щеплення "бере" в самому верху....передачу прийшлось просто запихати щоб до гаража доїхати... Надіюсь що форум живий... Відпишіться, з попередніми діагнозами, хто з таким стикався... Ну і готуюся до гіршого. Планую в суботу скинути коробку, цього нікорли неробив і боюсь накосячити. Напишіть чи реально зняти двом чоловікам в гаражній ямі, і ще на рахунок піввісей (приводів до коліс) як вони зчленовані в коробці? Знімати коробку разом з півосями? Під мотор треба щось підставляти? Коробка важка? Реально втримати? Ох...надісь форум живий.... Коробку реально даже самому снять(я снимал один,тоже в яме,в гараже).Полуоси просто вытягиваются с коробки(с небольшим,относительно конечно,усилием),там стопорные кольца..Масло с коробки надо слить,иначе при вытягивании полуосей потечет масло(если конечно оно там есть) ![]() Сначало надо снять полуоси.Мотор я подвешивал сверху за проушину(обязательно).Коробка не дуже важка,я уже сказал,что снимал один. Потом при установке самое главное отцентровать диск сцепления,иначе коробка не станет на место(есть спец. приспособы разные).Я отцентровал "на глаз" и все стало. По твоей проблеме-может многое быть,от разрушения корзины и до коробки,надо разбирать и смотреть по факту. Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 365 Регистрация: 07.11.2015 Из: Mariupol Спасибо сказали: 11 раз(а) Авто: Mazda 6 ![]() |
Доброго здоров я. Мазда 323 F BA 1,5 Симптоми. Педаль щеплення стала трохи туговатою ніж раніше, спочатку подумав що просто здалося... А сьогодні Здійснив коротку поїздку, думаю, гляну під капот, візуально обслідую....подьоргав шток, на перший погляд все нормально.... Заводжу мотор їхати назад, а педаль щеплення просто провалилась....я вшоці....Тобто педаль після натиску мала би вернутись в попереднє положення, а вона це робить дуже ліниво, зусилля практично немає... Щеплення "бере" в самому верху....передачу прийшлось просто запихати щоб до гаража доїхати... Надіюсь що форум живий... Відпишіться, з попередніми діагнозами, хто з таким стикався... Ну і готуюся до гіршого. Планую в суботу скинути коробку, цього нікорли неробив і боюсь накосячити. Напишіть чи реально зняти двом чоловікам в гаражній ямі, і ще на рахунок піввісей (приводів до коліс) як вони зчленовані в коробці? Знімати коробку разом з півосями? Під мотор треба щось підставляти? Коробка важка? Реально втримати? Ох...надісь форум живий.... Доброго. У мене питання- щеплення це прививка росiйською, а зчеплення це сцепление. Тож що ви мали на увазi, друже? -------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
О, дякую за поради!
Щойно виліз з гаражної ями... Мотор 100% вивішувати! Тільки в мене не вийде за вуха, прийдеться знизу шось підставляти. А де саме знаходяться стопорні кільця на піввісях? Ближче до коробки? Зняв шток з гідропідсилювачем, що штовхає вилку, яка в свою чергу диск щеплення...так от, вона болтається так, ніби незакріплена зовсім... Чи є там якась пружина, яка "відтопирює" її назад? мож пружині кінець прийшов? До повної розборки ще бракує деяких накидних головок...так шо все попереду... Доброго. У мене питання- щеплення це прививка росiйською, а зчеплення це сцепление. Тож що ви мали на увазi, друже? Чувак, форум лінгвістів не тут! Шукай далі! Сообщение отредактировал Тарік - Feb 18 2016, 21:46 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 48 Регистрация: 30.03.2009 Из: Харьков Спасибо сказали: 5 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) ![]() |
Осенью было похожее. Педаль не проваливалась, но передачи втыкались с трудом. Точнее на холодную все хорошо, 20-30 мин (как раз хватало доехать до работы или домой) - все хуже и хуже. Поехал на СТО - поменяли рабочий цилиндр сцепления (поросенок), все стало хорошо. Обратил внимание, после замены педаль туже стала. Раньше она не болталась и не нехотя возвращалась, просто была мягче. Сейчас как-то четче чувствуется...
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,462 Регистрация: 25.12.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 172 раз(а) Авто: 7 Имя: Яша(реальное еще короче) ![]() |
Тормозуха не уходит из бачка сцепления? Похоже на рабочий цилиндр если педаль не возвращается обратно .Только не понял зачем коробку снимать? по замене цилиндра там минут 20 открутить/прикрутить и прокачать систему.
Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Банка тормозухи і прокачка робочого циліндру серйозно зекономила сімейний бюджет!
Дякую Coupe626 за вчасну підказку. Прокачав циліндр в якості профілактики, перед тим як остаточно почати відкручувати коробку... Тестовий проїзд (без глушака ![]() Проблема вирішилась на 80 % зчеплення бере вверху, регулювання педалі трохи випрпавило ситуацію, але все одно незвично, переключення передач без змін (сплюнув три рази)... P.S Тяга без глушака ууууух!!! |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 8 Регистрация: 15.02.2016 Из: Шостка Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda323BA Имя: Влад ![]() |
Доброго здоров я. Мазда 323 F BA 1,5 Симптоми. Педаль щеплення стала трохи туговатою ніж раніше, спочатку подумав що просто здалося... А сьогодні Здійснив коротку поїздку, думаю, гляну під капот, візуально обслідую....подьоргав шток, на перший погляд все нормально.... Заводжу мотор їхати назад, а педаль щеплення просто провалилась....я вшоці....Тобто педаль після натиску мала би вернутись в попереднє положення, а вона це робить дуже ліниво, зусилля практично немає... Щеплення "бере" в самому верху....передачу прийшлось просто запихати щоб до гаража доїхати... Надіюсь що форум живий... Відпишіться, з попередніми діагнозами, хто з таким стикався... Ну і готуюся до гіршого. Планую в суботу скинути коробку, цього нікорли неробив і боюсь накосячити. Напишіть чи реально зняти двом чоловікам в гаражній ямі, і ще на рахунок піввісей (приводів до коліс) як вони зчленовані в коробці? Знімати коробку разом з півосями? Під мотор треба щось підставляти? Коробка важка? Реально втримати? Ох...надісь форум живий.... В первую очередь проверь оба цилиндра сцепления.как с тормозухой дела , уходит или нет.90% там причина кроется А коробку вдвоём снимите.и сразу втулки стала проверь,пока подрамник снятый будет |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,462 Регистрация: 25.12.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 172 раз(а) Авто: 7 Имя: Яша(реальное еще короче) ![]() |
Банка тормозухи і прокачка робочого циліндру серйозно зекономила сімейний бюджет! Дякую Coupe626 за вчасну підказку. Прокачав циліндр в якості профілактики, перед тим як остаточно почати відкручувати коробку... Тестовий проїзд (без глушака ![]() Проблема вирішилась на 80 % зчеплення бере вверху, регулювання педалі трохи випрпавило ситуацію, але все одно незвично, переключення передач без змін (сплюнув три рази)... P.S Тяга без глушака ууууух!!! Нема за що ![]() Если берет вверху значит диск сцепления на подходе,регулировкой особо не поправишь-менять накладки надо будет по-любому(как эконом вариант стают по-моему с классики, переклепать и все дела),но это если пружины на диске живые+ после разборки глянуть на корзину что там с лепестками чтоб 2а раза туда не лазить.Вообщем сложного там ничего нет,накладки отсверлишь и в магазин,могу ошибаться может и с переднеприводного ВАЗа,не помню уже точно. Успехов! |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3rd June 2025 - 11:47 |