Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

2 страниц V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Mazda 323F BA (96) Погана динаміка розгону.
Pulls
сообщение Dec 27 2016, 10:11
Сообщение #21





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 69
Регистрация: 01.03.2015
Из: Нетешин

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 323



Цитата(Chefild @ Dec 26 2016, 17:37 ) *
Привіт. Так лямбду замінив. Стара лямбда була вже в жахливому стані, повністю закіптюжена. Після заміни, машина почала трошки краще їхати, робота двигуна здається трошки краща стала. Завтра попробую ще раз виставити запалювання може щось змінилося. Також чистив контакти під кришкою трамблера, а то вже були добряче окиснені. На рахунок свічок, то оскільки свічки мінялися в кінці літа, то я на них просто ще не встиг виїздити достатню кількість кілометрів щоб можна було по ним побачити бідна суміш, чи багата. З вигляду на кінчиках злегка пригорено, що цілком нормально для них. Завтра ще відпишуся.





Дякую за інформацію, але мій карлсон згорів. Працював в мене лише один, другий згорів напевно ще в попереднього власника, а тепер згорів і цей. sad.gif



Свічки якщо не ірідієві, то нагар буде видно

По карлсону якщо честно то не зрозумів.
Go to the top of the page
Вставить ник Pulls в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Dec 27 2016, 15:37
Сообщение #22





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Цитата(Pulls @ Dec 27 2016, 10:11 ) *
Свічки якщо не ірідієві, то нагар буде видно

По карлсону якщо честно то не зрозумів.


З двох вітряків в мене був робочий тільки один, а тепер і він згорів, тобто не працюють вже обидва. На рахунок свічок, можу сфотографувати, але не впевнений в тому настільки ці фотографії будуть інформативні. )
Пробував сьогодні виставляти запалювання, то після виставлення кута, загальна картина залишилась як і в попередні рази, правда на низах вона тягне вже краще (раніше взагалі не тягнула, потрібно було кочегарити більше 2 тис.), тут я думаю заслуга вже заміненої лямбди. Також була помічена детонація в моторі. Зміщую трамблер в бік ранішого запалення машина оживає кардинально, детонація пропадає. Якщо в першому випадку - першу точку на шківі (якщо дивитися по часовій стрілці) виставляю на 10 градусів, а другу з буквою Т, то в другому випадку, на 10 градусів виставляю вже другу точку. Не знаю що тут ще придумати, може забити і їздити так як настроїв по другому варіанту?

До речі, важливий момент! Чомусь я забув про нього сказати одразу. Кожух ГРМ, на якому розташована ця шкала, був куплений на розборці і поставлений на мою машину, тобто рідного кожуха в мене чомусь від попереднього власника не було. Може бути таке що кожух поставлений з рестайлу, а моя машина дорестайл, і через це не стиковка при настройці?

Сообщение отредактировал Chefild - Dec 27 2016, 15:39
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Pulls
сообщение Dec 28 2016, 15:46
Сообщение #23





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 69
Регистрация: 01.03.2015
Из: Нетешин

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 323



Цитата(Chefild @ Dec 27 2016, 15:37 ) *
З двох вітряків в мене був робочий тільки один, а тепер і він згорів, тобто не працюють вже обидва. На рахунок свічок, можу сфотографувати, але не впевнений в тому настільки ці фотографії будуть інформативні. )
Пробував сьогодні виставляти запалювання, то після виставлення кута, загальна картина залишилась як і в попередні рази, правда на низах вона тягне вже краще (раніше взагалі не тягнула, потрібно було кочегарити більше 2 тис.), тут я думаю заслуга вже заміненої лямбди. Також була помічена детонація в моторі. Зміщую трамблер в бік ранішого запалення машина оживає кардинально, детонація пропадає. Якщо в першому випадку - першу точку на шківі (якщо дивитися по часовій стрілці) виставляю на 10 градусів, а другу з буквою Т, то в другому випадку, на 10 градусів виставляю вже другу точку. Не знаю що тут ще придумати, може забити і їздити так як настроїв по другому варіанту?

До речі, важливий момент! Чомусь я забув про нього сказати одразу. Кожух ГРМ, на якому розташована ця шкала, був куплений на розборці і поставлений на мою машину, тобто рідного кожуха в мене чомусь від попереднього власника не було. Може бути таке що кожух поставлений з рестайлу, а моя машина дорестайл, і через це не стиковка при настройці?


Кожух не причому. Два карлсона стоїть на авто з кондюком, я так розумію ти або минулий власник щось там ліпили, якщо вже не працює ні один карлсон.
По тупизні у людини була на 1,5 схожа ситуація, були зажаті клапана. З приводу детонації вистав запалювання і зроби відео в форскані. До речі ти хоча б виставляєш запалювання з перемичкою в діагностичному? Після того як виставив запалювання не залежно по першому твому варіанті чи по другому, як авто заводиться і працює з перемичкою в діагностичному на ХХ?
Go to the top of the page
Вставить ник Pulls в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Dec 29 2016, 16:37
Сообщение #24





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Цитата(Pulls @ Dec 28 2016, 15:46 ) *
Кожух не причому. Два карлсона стоїть на авто з кондюком, я так розумію ти або минулий власник щось там ліпили, якщо вже не працює ні один карлсон.


Ніхто нічого там не ліпив. Карлсон раніше робив, а тепер не працює. Просто тупо згорів сам по собі, від старості напевне) В мене гудок також до речі згорів недавно. Даний діагноз підтвердив автоелектрик.

Цитата
По тупизні у людини була на 1,5 схожа ситуація, були зажаті клапана.


Клапана тут не при чому, так як минулої зими регулювалися (перед тим вони були якраз зажаті), після чого від'їздив всього лиш 8 тис. Недавно мірялась компресія, в середньому 13 по всіх циліндрах.

Цитата
З приводу детонації вистав запалювання і зроби відео в форскані.


Детонація не значна. Проявляється тільки при наборі швидкості. При виставленому запалюванні по другому варіанті, при наборі швидкості, детонації якраз немає.

Цитата
До речі ти хоча б виставляєш запалювання з перемичкою в діагностичному?


Обіжаєш rolleyes.gif Настройку провожу точно по тій інструкції, ссилку на яку скинув у своєму першому пості.

Цитата
Після того як виставив запалювання не залежно по першому твому варіанті чи по другому, як авто заводиться і працює з перемичкою в діагностичному на ХХ?


Я помітив таку закономірність: з вставленою перемикою ten-gnd: при першому варіанті заводиться поганувато, з початковим провалом оборотів, потім стабілізується в районі 600-700 ооборотів, при другому варіанті заводиться вже краще майже без провалу.

Я думаю тут залишається напевно тільки 2 варіанти.
а) кожух може не підходити, тому що коли він ставився він чомусь не ставав ідеально на своє місце, а акурат підрізався в районі щупа масла, тобто він не від рідного двигуна, скоріше за все від рестайла, або наприклад від двигуна більшого об'єму, нагадав собі також тільки зараз. Ставив його не я, а майстер на сервісі, про що він мені тоді казав, але я чомусь це не зауважив. Це робилося в квітні цього року, а кожух куплявся по замовленню з інтернету.
б) щось напутано з самим шківом грм. Я думав може на один зубок проскочило, заїхав на сервіс, але подивилися і сказали що там всьо добре. І наскільки я знаю, якщо проскочив зубець, то машина взагалі тупа стає, двигун працює не стабільно, починає троїти. А тут якраз двигун стабільно працює і не троїть.

Сообщение отредактировал Chefild - Dec 29 2016, 16:51
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Pulls
сообщение Jan 11 2017, 11:35
Сообщение #25





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 69
Регистрация: 01.03.2015
Из: Нетешин

Спасибо сказали: 1 раз(а)
Авто: Mazda 323



Цитата(Chefild @ Dec 29 2016, 16:37 ) *
Ніхто нічого там не ліпив. Карлсон раніше робив, а тепер не працює. Просто тупо згорів сам по собі, від старості напевне) В мене гудок також до речі згорів недавно. Даний діагноз підтвердив автоелектрик.



Клапана тут не при чому, так як минулої зими регулювалися (перед тим вони були якраз зажаті), після чого від'їздив всього лиш 8 тис. Недавно мірялась компресія, в середньому 13 по всіх циліндрах.



Детонація не значна. Проявляється тільки при наборі швидкості. При виставленому запалюванні по другому варіанті, при наборі швидкості, детонації якраз немає.



Обіжаєш rolleyes.gif Настройку провожу точно по тій інструкції, ссилку на яку скинув у своєму першому пості.


Я помітив таку закономірність: з вставленою перемикою ten-gnd: при першому варіанті заводиться поганувато, з початковим провалом оборотів, потім стабілізується в районі 600-700 ооборотів, при другому варіанті заводиться вже краще майже без провалу.

Я думаю тут залишається напевно тільки 2 варіанти.
а) кожух може не підходити, тому що коли він ставився він чомусь не ставав ідеально на своє місце, а акурат підрізався в районі щупа масла, тобто він не від рідного двигуна, скоріше за все від рестайла, або наприклад від двигуна більшого об'єму, нагадав собі також тільки зараз. Ставив його не я, а майстер на сервісі, про що він мені тоді казав, але я чомусь це не зауважив. Це робилося в квітні цього року, а кожух куплявся по замовленню з інтернету.
б) щось напутано з самим шківом грм. Я думав може на один зубок проскочило, заїхав на сервіс, але подивилися і сказали що там всьо добре. І наскільки я знаю, якщо проскочив зубець, то машина взагалі тупа стає, двигун працює не стабільно, починає троїти. А тут якраз двигун стабільно працює і не троїть.


Давай з початку по твому відео з форскану можу сказати наступне:
1) завищене навантаження на двигун
2) завищені оберти
3) кут запалювання не правильний.
4) Завищений массовий розхід повітря

Причин може бути тьма, але я б почав з того, що виставив би кут запалювання, та оберти. Кут у тебе 10градусів, в форскані на ХХ без споживачів повинен плавати від 8,5 -11,5 приблизно. при обертах в 703. При цьому навантаження на двигун в тебе повинна впасти приблизно до 15-16%. Авто при цьому з перемичкою повинно стабільно заводитись та працювати. Якщо після вище написаних маніпуляцій, авто з перемичкою заводиться і оберти падають в низ чуть не глохне, або ж глохне, то десь є букет, який тобі прийдеться поступово перевіряти ті чи інші речі знайти.
P.S. Я надіюсь авто на бензині? не на газу? Після того як виставиш зроби нове відео без споживачів на ХХ, та з споживачами(можеш увімкнути пічку на 4 положення, чи світло дальній).

Сообщение отредактировал Pulls - Jan 11 2017, 14:49
Go to the top of the page
Вставить ник Pulls в ответ
+Quote Post

2 страниц V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 22nd June 2025 - 05:14