![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно содержать модель машины и объем двигателя, либо просто описание самого вопроса. К примеру:
Mazda6 2.3 : как увеличить мощность двигателя либо Что такое чиптюнинг?
Описание темы должно иметь отношение к тому параметру, который Вы хотите улучшить или детально изучить.
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 17.06.2021 Из: Київ Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 6 2008 rf7j ![]() |
Вітаю. Я тут новенький. Хочу поділитися з вами досвідом експлуатації мазда 6 2.0 дизель, 2008 року. Машина- супер. Але давала дим. Робив діагностику форсунок із подальшою заміною розпилювачів, перевірку випуска на герметичність, турбіни і т.д. Все стало в нормі. Але димність не пропала. Почав лазити сам. Був видалений сажовий фільтр. Але майстри попередньому власнику зробили криво. Не був заглушений egr. Заглушив його я. Димність прорала майже повністю. Чому майже? Бо видалений сажовий. Хто мав таку проблему, спробуйте мій варіант. На багато дешевше!
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 2 Регистрация: 09.03.2022 Из: Днепр Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: нет ![]() |
Вітаю. Я тут новенький. Хочу поділитися з вами досвідом експлуатації мазда 6 2.0 дизель, 2008 року. Машина- супер. Але давала дим. Робив діагностику форсунок із подальшою заміною розпилювачів, перевірку випуска на герметичність, турбіни і т.д. Все стало в нормі. Але димність не пропала. Почав лазити сам. Був видалений сажовий фільтр. Але майстри попередньому власнику зробили криво. Не був заглушений egr. Заглушив його я. Димність прорала майже повністю. Чому майже? Бо видалений сажовий. Хто мав таку проблему, спробуйте мій варіант. На багато дешевше! обратитесь только к специалисту]]> ![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 5 Регистрация: 11.01.2022 Из: Москва Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 62 ![]() |
У мене схожа історія була з 2.2 дизелем — димів безбожно, теж перевіряв усе підряд. Сажовий був видалений, але EGR залишили "живим", і дим йшов, хоч мотор працював рівно. Як тільки заглушив EGR — реально стало краще, дим майже зник. Теж думаю, що коли щось видаляєш, треба робити комплексно, а не абияк. Так що повністю підтримую твій варіант, іноді своїми руками і з головою можна зробити краще, ніж "майстри".
]]>autogo]]> |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30th April 2025 - 07:30 |