![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,116 Регистрация: 20.08.2009 Из: Красилів Спасибо сказали: 86 раз(а) Авто: Mazda 323F (BA) Z5 Имя: Ярослав ![]() |
купив я 3 місяці назад Mazda 323F(BA) 98р.в., все було ОК, при покупці загнали машину на СТО і було зроблено огляд ходової і мотора, машина накатала 173 тис.км, рік на україні (пригнана поагрегатно), короче з машиною все було ОК. В один прикрасний день при обгоні машини було різко повернуто руль вліво а потім вправо, після чого був якиїсь дивний звук, з часом я зрозумів що то був звук тріснутого лобового скла і що саме дивніше що воно тріснуло з самого правого нижнього угла, потім тріщина розрослася і в один прикрасний день тріснуло скло по горизонталі по лінії склоочисників на всю довжину скла, ще було замічено тріск коли наїхати на якусь нерівність ніби диформується кузово, і тодіж неможливо добре закрити багажник. Тепер питання до всіх хто має а бо мав таку машину, чи до профі по маздах, чому складається враження що в машини немає жорсткості кузова, (можливо це стандартна проблема) чи можливо це бути наслідками серйозної аварії (перекидоння наприклад) якщо машина наприклад недай БОГ після дтп на що звернути увагу і як укріпити кузов
п.с. зарання всім дякую |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 5th May 2025 - 11:00 |