![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Xedos 6: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 42 Регистрация: 12.08.2009 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: MAZDA XEDOS 9 Имя: TARAS ![]() |
Всім здарова.Ділюсь власним досвідом по заміні масла в коробці автомат.Сам міняв весь час 2 літри масла ,які зливаються з піддона,наїжджав певну кількість км і міняв ще 2 літри,так відбувалось до того часу до поки колір і запах масла в АКП мене влаштовував.При такій заміні свіжо долите масло змішується з тим яке вже є в коробці,таким чином розбавляючи його.Тут на форумах є багато інформації про заміну масла в АКП.один з них цей який мною описаний вище,другий полягає в підєднаннї спеціального апарата(який не реально знайти) до трубок які ведуть в радіатор,такий чином пускаючи свіже масло в одну із них,на виході з другою ви отримуєте старе масло,рекомендується заливати до тих пір,до поки колір масла вас не влаштує.Ні тим ні іншим шляхом я не пішов.пропоную свій метод.
--В першу чергу потрібно відкрутити пробку в піддоні для зливу масла,коли маслєцо трохи стече,знімаєте піддон коробки.По моїм підрахункам там вже має бути в районі 1.8-2 літри.Ретельно очищуєте піддон від можливої стружки на магнітах,втираєте все це діло насухо. --Крок другий.Знімаєте трубку з радіатора по якому тече масло для підігріву.там в районі 0,5 літра --Крок третій.На кожному сервісі є інстументи які працюють за допомогою зжатого повітря,яке подається через шланг в кінці якого є саме інструмент.О цю трубку з жатим повітрям можна вставити в трубку яку ви зняли з радіатора,через неї в радіатор буде поступати повітря,яке пройде від радіатора в коробку і буде видавлявати масло з неї.Тиск повітря в шлангу не високий і тому безпечний для коробки. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 77 Регистрация: 04.11.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Xedos 9 Имя: Григорий ![]() |
Не надо никаких компрессоров, недавно менял декстрон: открывается сливная пробка, оттуда вытекает литра 3-4, потом снятие и чистка поддона, в моем случае еще и рихтовка
![]() ![]() Таким способом, в отличие от вышеприведенного вами, мы избегаем пуск коробки на сухую, потому что масло в гидротрансформатор очень тяжело закачивается и при пуске на сухую может произойти куча неприятностей... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 42 Регистрация: 12.08.2009 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: MAZDA XEDOS 9 Имя: TARAS ![]() |
[quote name='dgrifon' date='Dec 8 2009, 06:01 ' post='632009']
Не надо никаких компрессоров, недавно менял декстрон: открывается сливная пробка, оттуда вытекает литра 3-4, потом снятие и чистка поддона, в моем случае еще и рихтовка ![]() ![]() Таким способом, в отличие от вышеприведенного вами, мы избегаем пуск коробки на сухую, потому что масло в гидротрансформатор очень тяжело закачивается и при пуске на сухую может произойти куча неприятностей... Цікаво що в піддоні аж 3-4 літра масла.Там 2 літра максімум.При тиску повітря, масло з гідротрасформатора не видавлюється,так як тиск повітря на нього не діє.Знімати фільтр коробки пересічному маздоводу теж штука не з простих,а сервіси не завжди самі це вміють робити.Знімати трубку радіатора ,наблюдати якого кольору масло витікає тоже брєд,воно однозначно змішуєтьмся з старим,і визначити яке масло тече на даний момент треба орлиний глаз.І масла у вашому варанті піде не мало.Мій варант заміни триває максиму 30 хв і потребує праці однієї людини. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 77 Регистрация: 04.11.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Xedos 9 Имя: Григорий ![]() |
Цікаво що в піддоні аж 3-4 літра масла.Там 2 літра максімум.При тиску повітря, масло з гідротрасформатора не видавлюється,так як тиск повітря на нього не діє.Знімати фільтр коробки пересічному маздоводу теж штука не з простих,а сервіси не завжди самі це вміють робити.Знімати трубку радіатора ,наблюдати якого кольору масло витікає тоже брєд,воно однозначно змішуєтьмся з старим,і визначити яке масло тече на даний момент треба орлиний глаз.І масла у вашому варанті піде не мало.Мій варант заміни триває максиму 30 хв і потребує праці однієї людини. Мазда миллер 2.3 турбо АКП с поддона сошло больше 3х литров масла, так как сливал в мерку, замену делал у знакомого на специально обученной яме ![]() А сколько масла ушло у вас на замену? |
![]() |
|
![]() ![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 42 Регистрация: 12.08.2009 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: MAZDA XEDOS 9 Имя: TARAS ![]() |
[quote name='dgrifon' date='Dec 8 2009, 21:10 ' post='632929']
Мазда миллер 2.3 турбо АКП с поддона сошло больше 3х литров масла, так как сливал в мерку, замену делал у знакомого на специально обученной яме ![]() А сколько масла ушло у вас на замену? Mazda xedos 9 2.5 автомат .При знятті піддона злилось 2 літри(виміряно не на око).А в загальному злилось 6,5 літра,стількі ж і залилось.При покувлі,авто 3 роки тому, зайнявся питанням заміни масла всюди,так от,навіть офіційний сервіс мазда тим питанням не став займатись.Перебрав усі сервіси,всі морозяться.Сервіс де ремонтують коробки автомат порекомендувала зливати пару раз по 2 літра з піддона. Мною обраний ,для мене,оптимальний шлях для вирішення цього питання.У вас я бачу трошки інший атомобіль,і тому параметри у нас інші.Можливо у вашому місті у вас більш розгалужена система по обслуговуванні такої техніки.Тут виставлені варіанти,кожен зможе вибрати цей який підходить йому особисто.Успіхів на дорозі і класного насторю. Сообщение отредактировал BOOMBASTIK - Dec 9 2009, 09:30 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 24th July 2025 - 00:53 |