![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 5 Регистрация: 06.05.2024 Из: Конотоп Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
P0134 [0x0134] Не работает датчик кислорода (bank 1, датчик 1) Статус: Подтвержденная P1170 [0x1170] ESO - Engine Shut Off Solenoid Fault HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1) Статус: Временная Помилку скинув, "Check" потух, але як кажуть, осадок залишився. Вирішив подивитись на той датчик... А їх виявляється два. Один зразу під капотом, на випускному колекторі, а другий на трубі під кузовом. На вид вони одинакові, обидва на 4 проводи і фішки підключення стоять поряд. В мережі знайшов, що той, що стоїть перед каталізаторо, то "основний", а той що на виході, той "діагностичний". Двигун ZM39-02-300B, 1,6 см/куб. 98 к.с. В книжці вказаний один датчик, намальований під кузовом. Що скажете? Сообщение отредактировал niki59 - Apr 10 2025, 09:56 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 5 Регистрация: 06.05.2024 Из: Конотоп Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 ![]() |
Вітаю панство. Сьогодні на моїй Мазда 323 BJ засвітився "Check". Підключив сканер. Він показав несравність "датчику кисню". P0134 [0x0134] Не работает датчик кислорода (bank 1, датчик 1) Статус: Подтвержденная P1170 [0x1170] ESO - Engine Shut Off Solenoid Fault HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1) Статус: Временная Помилку скинув, "Check" потух, але як кажуть, осадок залишився. Вирішив подивитись на той датчик... А їх виявляється два. Один зразу під капотом, на випускному колекторі, а другий на трубі під кузовом. На вид вони одинакові, обидва на 4 проводи і фішки підключення стоять поряд. В мережі знайшов, що той, що стоїть перед каталізаторо, то "основний", а той що на виході, той "діагностичний". Двигун ZM39-02-300B, 1,6 см/куб. 98 к.с. В книжці вказаний один датчик, намальований під кузовом. Що скажете? Схоже, що тут ніхто і нічого не читає.... Шкода. Сообщение отредактировал niki59 - Apr 10 2025, 09:57 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30th April 2025 - 07:35 |