![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 432 Регистрация: 02.12.2008 Из: с.Петрівське (Київ) Спасибо сказали: 23 раз(а) Авто: Була Mazda 323F BA низько літаючий танк :) ![]() |
Передісторія:
-гул на великих швидкостях (100-....) -час від часу був звук схожий на чвакання (перевірив все, спочатку думав пильники шрусів, потім все інше під капотом перелопатив) Знайшов в результаті в хлам розбитий підвісний підшипник (напевно, він таким був, ще як я купував машину, бо стан був жахливий) Фото не робив, так як працював сам і руки, мягко кажучи, не для фотоапарата. Всі роботи зайняли часу близько 6-7 годин. Якщо мати помічника, то максимум в 3 години легко поміститись, бо під час деяких операцій доводилось проявляти акробатичні здібності Купив оригінальні сальники 310 грн і підшипник SKF 6206-2RSH/C3 90грн (підшипник не купував, так як я ними торгую і фірма списала) 1. Відпускаємо гайку ступиці, і гаки кріплення колеса. 2. Піднімаємо (якщо піднімати одну сторону, то краще повище, тоді можна з коробки масло не зливати). 3. Відкручуємо колесо, гайку ступиці. 4. Відкручуємо стойку амортизатора (якщо піднята одна сторона, то притримуйте ногою ричаг, бо інакше стбілізатор тягне його вверх, і можна порвати пильник шруса), та супорт (щоб не мішав витягувати потім вал). 5. В кого ще вцілівший, знімаємо пластиковий захист двигуна. 6. За допомогою ключів і якоїсь там "матері" відкручуємо три болта кріплення підвісного підшипника. 7. Впевненими акуратними рухами витягуємо приводний вал з коробки і дістаєм цю всю конструкцію. 8. Зручніше буде, якщо розібрати внутрішній ШРУС ( в моєму варіанті була така необхідність, так як на корпусі ШРУСа робоче місце сальника, а в мене там була ржавчина і раковини, що потребувало шліфовки). 9. Знімаємо корпус ШРУСа з вала (там на валу стопорне кільце, яке саме зжимається під зусиллям). 10. Корпус підвісного разом з підшипником збиваємо в тому ж напрямку. 11. Всі захисні шайби (які монтуються на вал і на корпус ШРУСа) знімаємо акуратно і внутрішні частини відмиваємо та, при необхідності, відчищаємо нульовою наждачкою, так як їх в комплекті ніде нема. 12. Робочі поверхні для сальників на валу і корпусу ШРУСа були в жахливому стані, тому довелось шліфувати їх. Так як це була субота і вже нікого не вилови, то пішов я до токарного станка тестя зажав спочатку вал поставив на 1600 обертів і зверху нульовою наждачкою (20 хв і зеркало ). Аналогічно з корпусом ШРУСа. 13. Далі все в зворотньому напрямку, впресовуємо підшипник в корпус, ставим сальник той, який буде зі сторони коробки. 14. Напресовуємо на вал (зусилля має прикладатись ТІЛЬКИ до внутрішньої обойми підшипника!!!) ставимо інший сальник 15. НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ЗАХИСНІ ШАЙБИ. 16. Заганяємо на місце корпус ШРУСА. 17. Попердньо промивши і просушивши всі деталі ШРУСа, збираємо його назад (в корпус мастило). 18. Ну, далі ставим на місце і насолоджуємось. 19. Перевіряємо, чи не залишилось чого зайвого і чи всі болти (гайки) затянуті правильно. Результат: відсутній гул на швидкостях (в машині помітно тихіше стало) і вітчутно краще двигун тягнути став.... Будуть питання звертайтесь -------------------- Відраза до мух легко перетворюється в симпатію до павуків |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 432 Регистрация: 02.12.2008 Из: с.Петрівське (Київ) Спасибо сказали: 23 раз(а) Авто: Була Mazda 323F BA низько літаючий танк :) ![]() |
руки були по локті самі знаєте в чому ![]() ![]() і взагалі позвикали тут всі до книжок з картинками ![]() ![]() -------------------- Відраза до мух легко перетворюється в симпатію до павуків |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,255 Регистрация: 16.02.2011 Из: Хьюстон Спасибо сказали: 54 раз(а) Авто: 2018 RAM 1500 5.7L Lone Star Silver Имя: Олег ![]() |
![]() Цитата с.Петрівське майже Київ Я работаю на выезде из Вишневого в сторону Петровского, возле переезда. Так что - почти соседи ![]() -------------------- - ...так кто ж ты, наконец?
- Я - часть той силы, что вечно хочет зла и вечно совершает благо. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 432 Регистрация: 02.12.2008 Из: с.Петрівське (Київ) Спасибо сказали: 23 раз(а) Авто: Була Mazda 323F BA низько літаючий танк :) ![]() |
![]() Я работаю на выезде из Вишневого в сторону Петровского, возле переезда. Так что - почти соседи ![]() точно майже сусіди, тоді щодене подвійне ФА-ФА ![]() -------------------- Відраза до мух легко перетворюється в симпатію до павуків |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 538 Регистрация: 09.03.2010 Из: Leopolis Спасибо сказали: 87 раз(а) Авто: Mazda 6 Gh Имя: Дмитро ![]() |
Щасливчик,а я про....ся цілий день а внутрішній шрус зняти не зміг!!!!!!!!!
![]() -------------------- Силён не тот, кто может себе много позволить, а кто может от многого отказаться.
Даже если ты один против всех, это не значит что ты не прав... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 538 Регистрация: 09.03.2010 Из: Leopolis Спасибо сказали: 87 раз(а) Авто: Mazda 6 Gh Имя: Дмитро ![]() |
Для тих,хто вважає,що все збивається дуже легко і просто,пропоную кілька фото,просто так,на всякий випадок
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Силён не тот, кто может себе много позволить, а кто может от многого отказаться.
Даже если ты один против всех, это не значит что ты не прав... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 7,132 Регистрация: 04.01.2011 Из: ua Спасибо сказали: 626 раз(а) Авто: mps 6 Имя: Miha ![]() |
Для тих,хто вважає,що все збивається дуже легко і просто,пропоную кілька фото,просто так,на всякий випадок ![]() Всетаки збил его... ![]() -------------------- Тяжелее жить становится всё легче и легче… |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 538 Регистрация: 09.03.2010 Из: Leopolis Спасибо сказали: 87 раз(а) Авто: Mazda 6 Gh Имя: Дмитро ![]() |
Ага
![]() -------------------- Силён не тот, кто может себе много позволить, а кто может от многого отказаться.
Даже если ты один против всех, это не значит что ты не прав... |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23rd July 2025 - 23:43 |