Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

 
Reply to this topicStart new topic
> Mazda 323f-BA-Z5-1996 . Підвищені обороти ХХ.
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 17:45
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Всім привіт. Машина - Mazda 323f-BA-Z5-1.5-1996. Переривши в неті море інформації і не найшовши потрібної, вирішив створити тему тут на форумі.

Машина куплена недавно. З самого початку мені неподобалися обороти холостого ходу, вони були на порядок завищені (в районі 950 - 1000 об/хв), хоча мали б бути на рівні 650 - 700 і при включені приборів, або виконання інших дій, обороти хх реагували на це. Но все ж таки деякий час з цим мирився...

Недавно наважився замінити патрубок воздушного фільтра який підєднується до дросельної заслонки, був весь перемотаний ізолєнтою - відать був добряче продертий і напевно мав підсос лишнього повітря, поїхав на розборку і взяв з рідної більш менш в нормальному стані патрубок. Під час заміни звернув увагу на патрубок який підєднується від патрубка воздушного фільтру до клапана холостого ходу, він був також перемотаний ізолєнтою на зєднані з клапаном. Но його вирішив залишити так як не було біля себе іншого,...

Після заміни патрубка пов. фільтра, машина під час руху втратила тягу, обороти почали плавати, і на холостому ходу дуже підвищилися - скакали в районі 2000 - 2500 тис. Проблему виявив швидко так як підозра зразу впала на патрубок який підєднується до клапана холостого ходу, під час установки патрубка воздушного фільтра я його міг попросту розрухати, і втому місці клапан хх хапав лишній воздух. Після того як я його замінив, обороти стабілізувалися тобто перестали плавати но обороти хх залишилися завищеними в районі 1950 - 2000 об/хв. Не змігши встановити причину завіз машину до знайомого майстра-моториста. Він перевірив мотор, компресію, свічки все в нормі. Почав робити маніпуляції з дросельною заслонкою підкручувати, хоча знаю шо цього робити категирочно неможна, довірився йому - машину зробити він не зміг, обороти хх ходу залишилися завишеними.

Сьогодні провів за допомогою вольтметра діагностику в машині - і нарахував код помилки 0120, тобто: P0120 Неисправность датчика положения дроссельной заслонки "A". Заодно провірив вольтметром значення ДПДЗ. На середньому проводі при повністю закриті заслонці це значення становило 0,59, на верхньому проводі 5.00. Під час повороту дросельною заслонкою значення з 0.59 рівномірно піднімалось в вверх.

А тепер питання: Як понизити обороти холостого ходу... Чи є на клапані хх спеціальний ричаг, за допомогою якого обороти можна понизити?

Сообщение отредактировал Chefild - Jan 13 2013, 17:59
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Jan 13 2013, 18:02
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Chefild, смотрел какие обороты с перемычкой?


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 18:06
Сообщение #3





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Так. З перемичкою спочатку були 1500 об, черз секунд 30 ставало знов в районі 2000.
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Jan 13 2013, 18:10
Сообщение #4





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Цитата(Chefild @ Jan 13 2013, 18:06 ) *
Так. З перемичкою спочатку були 1500 об, черз секунд 30 ставало знов в районі 2000.

Вот и доведи их в этом режиме до нормы с помощью регулировочного винта на дроссельной заслонке.


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 18:14
Сообщение #5





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Цитата(Jast @ Jan 13 2013, 18:10 ) *
Вот и доведи их в этом режиме до нормы с помощью регулировочного винта на дроссельной заслонке.


Пробував. Регульовончий вінт закручений до упору, при відкручуванні обороти ше більше збільшуються. І це з перемичкою TEN - GND.

Сообщение отредактировал Chefild - Jan 13 2013, 18:17
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Jan 13 2013, 18:21
Сообщение #6





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Цитата(Chefild @ Jan 13 2013, 18:14 ) *
Пробував. Регульовончий вінт закручений до упору, при відкручуванні обороти ше більше збільшуються. І це з перемичкою TEN - GND.

Ожидал такой ответ smile.gif
Глянь нет ли значительной щели между ДЗ и ее корпусом. Попробуй на прогретом выключенном двигателе снять патрубок с КХХ, проверить продувается ли КХХ, попробовать заглушить этот канал.

Сообщение отредактировал Jast - Jan 13 2013, 18:22


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 18:32
Сообщение #7





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Цитата(Jast @ Jan 13 2013, 18:21 ) *
Ожидал такой ответ smile.gif
Глянь нет ли значительной щели между ДЗ и ее корпусом. Попробуй на прогретом выключенном двигателе снять патрубок с КХХ, проверить продувается ли КХХ, попробовать заглушить этот канал.


Дякую за відповідь. Буду пробувати. Напевно почну з того шо все розберу і почищу... Про результати відпишу.
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Jan 13 2013, 18:35
Сообщение #8





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Chefild, ждем новостей ))
P.S. Только если будешь глушить канал КХХ, то делай это и с резиновым патрубком и со штуцером клапана.


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jan 13 2013, 18:38
Сообщение #9





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Цитата(Jast @ Jan 13 2013, 18:35 ) *
Chefild, ждем новостей ))
P.S. Только если будешь глушить канал КХХ, то делай это и с резиновым патрубком и со штуцером клапана.


Ок)
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Mind_tv
сообщение Jan 14 2013, 17:53
Сообщение #10





Группа: Новичок
Сообщений: 39
Регистрация: 03.12.2011
Из: Ильичевск

Спасибо сказали: 2 раз(а)
Авто: Mazda 323 F



Цитата(Chefild @ Jan 13 2013, 18:38 ) *
Ок)

Почитай тут ]]>http://www.drive2.ru/cars/mazda/323/323_v/...579177496/#post]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Mind_tv в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jan 15 2013, 19:42
Сообщение #11





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Проблема - вирішена. Прочистив повністю БДЗ і КХХ, перезагрузив компютер і... всьо нормалізувалося. Прогрівочні обороти
1550 - 1600 і плавно опускаються, при робочій температурі оберти складають 650-700... Пабєда)))
Всім дякую, хто відгукнувся clapping.gif
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 3rd August 2025 - 11:15