![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() ![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 18.01.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 1 раз(а) Авто: mazda 3 2007 1.6AT Имя: Роман ![]() |
Всім привіт
Цікавить порада і можливо пояснення від усіх хто знайомий з даною ситуацією М3 2007 року, 1.6 автомат, пробіг 96500. Минулого тижня загорілась чек лампочка. Поїхав на фірмове сто, підключили комп, показало помилку датчика детонації. Сказали потрібно замінити датчик детонації, а також 4 прокладки впускного колектора. Вдалось дістати датчик по адекватній ціні (600 грн, на СТО хотіли 1100), з доставкою та купівлею прокладок(найшли за 90 грн) виникли проблеми і прокладок я зараз немаю. Ще нічого не міняв, сьогодні тіки приїхав датчик. Є деякі питання відносно ситуації, можливо хтось допоможе: 1. Для чого міняти прокладки при заміні даного датчика? (оберти не "пригають" на холостому, нормально себе мотор поводить при їзді від мінімальних до максимальних обертів, швидкість набирається як завжди), чи потрібна ця заміна? 2. Чому вилітає датчик детонації? де гарантія що новий не полетить за пару тижнів? 3. Який звязок між датчиком детонації і прокладками впускного колектора? Чи це не "развод" СТО яке хоче спихнути (по 200 грн за штуку їхня ціна) прокладки? |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 30th July 2025 - 14:40 |