Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

> Не крутить стартер "на гарячу" з АКПП в положенні "P", порадьте, може хтось таке вирішував
olezha74
сообщение Dec 21 2015, 15:20
Сообщение #1





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 89
Регистрация: 06.02.2013
Из: Київ

Спасибо сказали: 5 раз(а)
Авто: Subaru Forester 2012 2.5X AT
Имя: Олег



Всім привіт!

M3, 1.6, АКПП
Аккум - 2014р. випуску, по стартовому струму підбирав з запасом, та ще й підзарядив нещодавно як холодно стало. Старт - з півоберта, як кажуть. Проблем з електрикою немає, все функціонує.
Вперше проблема трапилася місяці два тому - приїхав до магазину, запаркувався, все повимикав, АКПП на "паркінг", потім побачив краще місце, і ... замість заводу при повороті ключа - тиша, тільки тухне дисплей "голови". Подумав - зашвидко крутанув ключ може, спробував ще раз - те саме.
На четверту спробу - завівся. Трохи шуганувся, але ситуація не повторювалося пару тижнів, тому швидко забув.
Потім ще декілька разів мав подібну проблему, але тільки "на гарячу". Тобто якщо машина стоїть довго і холодна, то заводиться з режиму "P" завжди, якщо ж трохи або не трохи поїздити, то часто (але не завжди!) не заводиться. При цьому перемикання в режим "N" - стовідсотково стартує з півчиха. Перемикання в різні режими і повернення на "Р" - допомагає, але не завжди.

Враховуючи, що в "N" старт гарантований і безпроблемний, значить, скорше всього не в стартері справа.
Якщо логічно подумати, получається, що найбільш ймовірна проблема криється у якихось внутрішніх контактах чи датчиках, які замикаються при переводі ручки АКПП в "P". Причому,як мені здається, контакти не зовнішні (тобто не клемми і не фішки, їм байдуже - гаряча чи холодна машина ніби).

В інеті купа подібних випадків, в т.ч. з "автоматами", але більшість - тільки здогадки та гіпотези. Та й реалізація в різних виробників відрізняється.
Може, хтось підкаже ідею, хто глибше розбираєтся або просто мав подібні трабли і вирішив їх.

Воно як би і не критично, поки гарантований завод в "N", але ж якщо він зник в "P", то і там може зникнути...

P.S. ще почитав - нарив ]]>таку тему в нас]]>, але ситуація інша - в людини на холодну не заводить. Правда, там же є порада Олега (bezol) перевірити "микрик в мануале ручки на паркинг не срабатывает" - це моя ситуація?

Сообщение отредактировал olezha74 - Dec 21 2015, 15:36
Go to the top of the page
Вставить ник olezha74 в ответ
+Quote Post

Сообщений в этой теме


Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 30th July 2025 - 05:22