![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Привіт всім, Слава Україні!!!, навіть незнаю з чого почати.
Почну з того що авто мазда 626 2.0 дизель 1986р. , погано прогрівається пічка. При скиданні газу на високих оборотах, обороти падають повільно(можлива завоздушення системи).Вчора почала сильно диміти сивим димом і рідко супроводжувалося перепадом оборотів. В розшир. Бачку бурлить антифриз. З часом почала працювати з перебоями і трясло мотором. Знаю, що я мучив двигун, тяги ніякої небуло, але треба було добратись вночі додому. Доїхав! Заглушив двигун, в бачку були бульбашки. Через 10 хв пробував завести, мотор не крутиться, ще зауважив, що радіатор теплий тільки з низу, а на верху холодний. Зранку сьогодні дивився до рівня масла, він в нормі, слідів антифризу в маслі нема. Антифризу нема також в бачку і радіаторі. Недавно була заміна прокладки головки, бо прогоріла. Провіряли голову на викривлення, все було внормі. Варіанти розглядаю різні :1 просто витік антифриз і можливо провернуло вкладиш 2 прбита прокладка 3збилось запалювання . Прошу допомоги зняючих людей, буду вдячний за вашу пораду і ще якісь можливі причини даної ситуації. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 129 Регистрация: 21.03.2013 Из: Kharkov Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda 626 GС 2.0i '1985 ![]() |
Привіт всім, Слава Україні!!! буду вдячний за вашу пораду і ще якісь можливі причини даної ситуації. Как тут уже неоднократно говорилось - пузырьки в расширительном - это или прокладка или трещины в голове. Если в радиаторе есть ОЖ и он теплый только снизу - возможно не открывается термостат и перегретая ОЖ гоняет по малому кругу. Вот ты заново прокладку и припалил перегрев мотор. Фазы впрыска могли впринципе сбиться если ТНВД не сильно прикручен к посадочному месту. ("Тонкая" настройка проводится путем отпускания болтов и проворота самого ТНВД вокруг оси на несколько градусов до максимальных и стабильных оборотов на слух) Сообщение отредактировал qwerty097 - Feb 23 2014, 13:20 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Які в кого ще є припущення?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 486 Регистрация: 17.12.2011 Из: Красноармейск Спасибо сказали: 63 раз(а) Авто: велосипед "Украина" Имя: Сергей ![]() |
скорее всего от перегрева пробило прокладку , как сказали выше
если не крутит стартер то возможно в цилиндре вода , больше не пытайся можешь согнуть шатун одним словом снимай голову , вскрытие покажет -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Зняли голову, в другому циліндрі тосол. Але пробою прокладки не замітно. Візуально на площині голови тріщин немає, є сильний нагар, 6 болтів деформовані на різьбі. Є такі варіанти: 1після останньої зам. прокладки не було зачищено нагар, 2 затянули деформованими болтами. 3 тріщина в середині в головці, або на площині. В кого є ще варіанти, будьте добрі, поділіться!!!
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Зняли голову, в другому циліндрі тосол. Але пробою прокладки не замітно. Візуально на площині голови тріщин немає, є сильний нагар, 6 болтів деформовані на різьбі. Є такі варіанти: 1після останньої зам. прокладки не було зачищено нагар, 2 затянули деформованими болтами. 3 тріщина в середині в головці, або на площині. В кого є ще варіанти, будьте добрі, поділіться!!! Голову на мойку, опрессовку и шлифовку , боты, прокладку под замену. Если голова целая ставишь новые детали и зажимаешь болты. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Голову на мойку, опрессовку и шлифовку , боты, прокладку под замену. Если голова целая ставишь новые детали и зажимаешь болты. Промивка, прокладка, болти є все нове. Треба голову ще на стенд. Питання до всіх : дехто ставить головку старих дизелів на герметик(до 300 град С) тонким слоєм з двох сторін прокладки. Варто чи ні?.... Сообщение отредактировал Igoros - Feb 25 2014, 19:45 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Промивка, прокладка, болти є все нове. Треба голову ще на стенд. Питання до всіх : дехто ставить головку старих дизелів на герметик(до 300 град С) тонким слоєм з двох сторін прокладки. Варто чи ні?.... В мануале написано ставить на герметик ? НЕТ. Вот и ставь как по мануалу. Тем более прокладка для дизелей идет металлическая многослойная. Если все плоскости соблюдены, проблем не будет с ней. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 486 Регистрация: 17.12.2011 Из: Красноармейск Спасибо сказали: 63 раз(а) Авто: велосипед "Украина" Имя: Сергей ![]() |
Igoros
прокладка ставится на сухую ,чистую поверхность . болты новые , затягиваешь по схеме димометрическим ключем виуально пробой прокладки в тосол можно и не видеть это же не прогар прокладки ,если есть антифриз в цилиндре значит пробой прокладки Сообщение отредактировал yatagan_sk - Feb 25 2014, 22:52 -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Біля фор.камери є тріщина, здається варена, хіба через неї тосол пішов у циліндр. Та на прокладці видно ржаві потьоки зі сторони колектора(не пробита) ХЗ)..... ще раз нагадую, 6 болтів було деформовано. Вот загадка : тріщина чи нагар(є також в районі прокл.)+болти???
Голову на опресовку і шліфовку і якщо потрібно то варити(та я думаю що не в том вопрос), опресовка покаже.... 2 3 Сообщение отредактировал Igoros - Feb 26 2014, 18:50
Прикрепленные файлы
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Думаю не в трещине дело. Голова и не такое выдержит. Вези на опрессовку а там видно будет что и как.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Відвезли голову на опресовку в лтд мастер у Львові, в понеділок буде результат ціна питання поки що 150 грн.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 47 Регистрация: 19.10.2011 Из: Київ Спасибо сказали: 2 раз(а) Авто: Mazda 626 Имя: Авторозборка Панда ![]() |
Привіт всім, Слава Україні!!!, навіть незнаю з чого почати. Почну з того що авто мазда 626 2.0 дизель 1986р. , погано прогрівається пічка. При скиданні газу на високих оборотах, обороти падають повільно(можлива завоздушення системи).Вчора почала сильно диміти сивим димом і рідко супроводжувалося перепадом оборотів. В розшир. Бачку бурлить антифриз. З часом почала працювати з перебоями і трясло мотором. Знаю, що я мучив двигун, тяги ніякої небуло, але треба було добратись вночі додому. Доїхав! Заглушив двигун, в бачку були бульбашки. Через 10 хв пробував завести, мотор не крутиться, ще зауважив, що радіатор теплий тільки з низу, а на верху холодний. Зранку сьогодні дивився до рівня масла, він в нормі, слідів антифризу в маслі нема. Антифризу нема також в бачку і радіаторі. Недавно була заміна прокладки головки, бо прогоріла. Провіряли голову на викривлення, все було внормі. Варіанти розглядаю різні :1 просто витік антифриз і можливо провернуло вкладиш 2 прбита прокладка 3збилось запалювання . Прошу допомоги зняючих людей, буду вдячний за вашу пораду і ще якісь можливі причини даної ситуації. Після тих самих симптомів вліку проїхав ще 60км і розвалило блок.В мене пробило саме прокладку. |
![]() |
|
![]() ![]()
Сообщение
#14
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Піднімаєм тему знову.! Зробили опресовку головки і заварили тріщину. Зібрали мотор і конешно пробували завести. І тут понеслось...
1 й день, посадили акамулятор, через те що не було подачі на першу форсунку соляри а на трьох форсунках двиг схвачував, але так і не завівся 2 й деннь з пусковою установкою завели мотор і о чудо 1-ша форсунка працює ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 401 Регистрация: 16.07.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 17 раз(а) Авто: Mazda 626 GD 2.0d 1989 Имя: Жека ![]() |
Піднімаєм тему знову.! Зробили опресовку головки і заварили тріщину. Зібрали мотор і конешно пробували завести. І тут понеслось... 1 й день, посадили акамулятор, через те що не було подачі на першу форсунку соляри а на трьох форсунках двиг схвачував, але так і не завівся 2 й деннь з пусковою установкою завели мотор і о чудо 1-ша форсунка працює ![]() ![]() ![]() Дружно вытаскиваем двигатель из под капота и разбираем его полностью до болтика. Кольца поршня смотреть рубашку охлаждения блока , заглушки ну вобщем все что только вызывает подозрение. Мы гадаем на кофейной гуще. Проблема есть и она только прогрессирует судя по предыдущим симптомам. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 486 Регистрация: 17.12.2011 Из: Красноармейск Спасибо сказали: 63 раз(а) Авто: велосипед "Украина" Имя: Сергей ![]() |
Судя по описанию ,очень похоже что неправильно затянули голову или не дотянули,возможно под прокладку попало что то или дефектная прокладка ,снимай голову проверяй поверхность блока. Поэтому и не мог завести ,слабая компресия, газы пробивают в масляный канал ,отсюда и дует с щупа,и в рубашку. Это мое мнение ,во всяком случае начни со снятия головы
-------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
![]() Сообщение отредактировал Igoros - Mar 18 2014, 09:50 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st June 2025 - 04:55 |