![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 6: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 23.02.2014 Из: Lviv Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: mazda 626gc 2.0d Имя: Ігор ![]() |
Привіт всім, Слава Україні!!!, навіть незнаю з чого почати.
Почну з того що авто мазда 626 2.0 дизель 1986р. , погано прогрівається пічка. При скиданні газу на високих оборотах, обороти падають повільно(можлива завоздушення системи).Вчора почала сильно диміти сивим димом і рідко супроводжувалося перепадом оборотів. В розшир. Бачку бурлить антифриз. З часом почала працювати з перебоями і трясло мотором. Знаю, що я мучив двигун, тяги ніякої небуло, але треба було добратись вночі додому. Доїхав! Заглушив двигун, в бачку були бульбашки. Через 10 хв пробував завести, мотор не крутиться, ще зауважив, що радіатор теплий тільки з низу, а на верху холодний. Зранку сьогодні дивився до рівня масла, він в нормі, слідів антифризу в маслі нема. Антифризу нема також в бачку і радіаторі. Недавно була заміна прокладки головки, бо прогоріла. Провіряли голову на викривлення, все було внормі. Варіанти розглядаю різні :1 просто витік антифриз і можливо провернуло вкладиш 2 прбита прокладка 3збилось запалювання . Прошу допомоги зняючих людей, буду вдячний за вашу пораду і ще якісь можливі причини даної ситуації. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 17th June 2025 - 22:49 |