![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене:
Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв... Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні... Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече... Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати! П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати... Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь Сообщение отредактировал Chefild - Mar 20 2014, 13:18 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Chefild, привет.
Да-да, в первую очередь диагностика, возможно датчик какой-то шалит. Может быть датчик нейтрали, его правда диагностика не показывает. Ну и с перемычкой обороты надо отрегулировать, раз они так не стабильны, значит и настройка некорректная с вытекающими. -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,462 Регистрация: 25.12.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 172 раз(а) Авто: 7 Имя: Яша(реальное еще короче) ![]() |
Юра Jast привет!
Извиняюсь за оффтоп у ТС,но наболевший вопрос ![]() Сообщение отредактировал Coupe626 - Mar 20 2014, 17:07 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 5,014 Регистрация: 07.04.2011 Из: Симферополь Спасибо сказали: 368 раз(а) Авто: Mazda 3 MPS Имя: Юрий ![]() |
Coupe626, дабы не оффтопить - ответил в личку ))
-------------------- Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 320 Регистрация: 19.08.2011 Из: Моршин Спасибо сказали: 14 раз(а) Авто: Mazda 323f BA Z5 Имя: Тарас ![]() |
Мож підклинює заслонку?
Порадив би зняти гофру, і прослідкувати чи добре відкривається/закривається дросельна заслонка... |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 30 Регистрация: 26.12.2012 Из: Тернопіль Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323f 1996 Имя: Тарас ![]() |
Відновлю тему. Мене деякий час не було в країні. Тепер вернувся і вирішив зайнятися машиною.
Короче розібрав блок дросельної заслонки та клапан холостого ходу, думав може й справді щось підклинює, але вроді все добре, дросель чистий, просвіту між заслонкою та стінкою можна сказати немає. Хіба що в мене ще є не велика підозра на датчик клапана холостого ходу, що його може глючити, але діагностику проводив і помилок не видавало. Я ще забув додати що дана проблема проявляється тільки тоді коли машина "холодна", після того як машина добре прогріється то обороти в основному внормовуються. І на трасі на швидкості 100+ температура охолоджуючої рідини падає майже до нижньої позначки. + розхід бензини трохи збільшився. Тож підозрюю що можливо вмер і термостат. Тоді в мене запитання чи є взаємозв'язок між термостатом та оборотами і моєю проблемою? Чи все ж таки треба копати десь в іншому місці? Сообщение отредактировал Chefild - Jul 18 2014, 20:36 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 3,365 Регистрация: 29.03.2010 Из: Днепропетровск Спасибо сказали: 628 раз(а) Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012) ![]() |
.... в мене ще є не велика підозра на датчик клапана холостого ходу, що його може глючити, але діагностику проводив і помилок не видавало. .... Сам клапан ХХ может быть в предсмертном состоянии. Диагностика обычно его не показывает. В лучшем случае диагностика его показывает при наличии обрыва КХХ. Похожее было, но у нас чуток авто разные и КХХ отличаются. ]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?s=...st&p=839982]]> -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 31 Регистрация: 15.06.2010 Из: Львов Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 323 F BA Имя: Василий ![]() |
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене: Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв... Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні... Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече... Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати! П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати... Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь В мене була трошки інша проблема, заводив на холодну прогрівочні обороти тримались на 2000 об\хв , і не падали навіть коли машина прогрівалась до роб температури, обороти падали тільки після певного часу , переважно після того як проїхав 4-5 км. , або можна було на сонці її поставити тоже допомагало ))), поїхав на діагностику , сказали почистити дросиль і клапан холостого ходу, ну і порекомендували почистити форсунки для 100% результату, після того як мені це все зробили, холості обороти були 2500 і 3000 сказали міняти дросиль і клапан холостого ходу, поїхав до іншого майстра, він то все діло розібрав клапан і дросиль, в клапані було знайдено кусок пластмаси чи то щось на те подібне почистив, плюс якийсь по ходу патрубок був забитий але це стосувалось до того що довго грілась, і вуаля все працює. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 41 Регистрация: 25.07.2014 Из: Odessa Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Opel Calibra, Subaru Impreza, Audi s4, Mazda RX-8 Имя: Валера ![]() |
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене: Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв... Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні... Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече... Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати! П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати... Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь Если надо будить какой-то датчик на мотор 1.5 у меня есть все датчик заслонка и клапан хх а также расходомер и .... (цены ниже всех!) мой тел 098-793-77-13 Валера |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 25th June 2024 - 13:19 |