Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )



> Правила раздела

Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !

Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!

 
Reply to this topicStart new topic
> Mazda 323f BA Z5 1,5 л проблема з холостими
Chefild
сообщение Mar 20 2014, 13:00
Сообщение #1





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене:

Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв...

Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні...

Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече...

Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати!

П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати...
Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь

Сообщение отредактировал Chefild - Mar 20 2014, 13:18
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Mar 20 2014, 15:01
Сообщение #2





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Chefild, привет.
Да-да, в первую очередь диагностика, возможно датчик какой-то шалит. Может быть датчик нейтрали, его правда диагностика не показывает. Ну и с перемычкой обороты надо отрегулировать, раз они так не стабильны, значит и настройка некорректная с вытекающими.


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Coupe626
сообщение Mar 20 2014, 17:06
Сообщение #3





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 1,462
Регистрация: 25.12.2008
Из: Харьков

Спасибо сказали: 172 раз(а)
Авто: 7
Имя: Яша(реальное еще короче)



Юра Jast привет!
Извиняюсь за оффтоп у ТС,но наболевший вопрос cray.gif -ты уже россиянин?

Сообщение отредактировал Coupe626 - Mar 20 2014, 17:07
Go to the top of the page
Вставить ник Coupe626 в ответ
+Quote Post
Jast
сообщение Mar 20 2014, 17:57
Сообщение #4





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 5,014
Регистрация: 07.04.2011
Из: Симферополь

Спасибо сказали: 368 раз(а)
Авто: Mazda 3 MPS
Имя: Юрий



Coupe626, дабы не оффтопить - ответил в личку ))


--------------------
3D моделирование и визуализация
]]>jast.pro]]>


Спасибо сказали:
Go to the top of the page
Вставить ник Jast в ответ
+Quote Post
Тарік
сообщение Mar 20 2014, 20:04
Сообщение #5





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 320
Регистрация: 19.08.2011
Из: Моршин

Спасибо сказали: 14 раз(а)
Авто: Mazda 323f BA Z5
Имя: Тарас



Мож підклинює заслонку?
Порадив би зняти гофру, і прослідкувати чи добре відкривається/закривається дросельна заслонка...
Go to the top of the page
Вставить ник Тарік в ответ
+Quote Post
Chefild
сообщение Jul 18 2014, 20:35
Сообщение #6





Группа: Новичок
Сообщений: 30
Регистрация: 26.12.2012
Из: Тернопіль

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323f 1996
Имя: Тарас



Відновлю тему. Мене деякий час не було в країні. Тепер вернувся і вирішив зайнятися машиною.

Короче розібрав блок дросельної заслонки та клапан холостого ходу, думав може й справді щось підклинює, але вроді все добре, дросель чистий, просвіту між заслонкою та стінкою можна сказати немає. Хіба що в мене ще є не велика підозра на датчик клапана холостого ходу, що його може глючити, але діагностику проводив і помилок не видавало.

Я ще забув додати що дана проблема проявляється тільки тоді коли машина "холодна", після того як машина добре прогріється то обороти в основному внормовуються. І на трасі на швидкості 100+ температура охолоджуючої рідини падає майже до нижньої позначки. + розхід бензини трохи збільшився. Тож підозрюю що можливо вмер і термостат. Тоді в мене запитання чи є взаємозв'язок між термостатом та оборотами і моєю проблемою? Чи все ж таки треба копати десь в іншому місці?

Сообщение отредактировал Chefild - Jul 18 2014, 20:36
Go to the top of the page
Вставить ник Chefild в ответ
+Quote Post
dallasdp
сообщение Jul 20 2014, 01:11
Сообщение #7





Группа: MAZDAвод
Сообщений: 3,365
Регистрация: 29.03.2010
Из: Днепропетровск

Спасибо сказали: 628 раз(а)
Авто: Mazda 323 BG 1.6i 1991 (1998-2012)



Цитата(Chefild @ Jul 18 2014, 21:35 ) *
.... в мене ще є не велика підозра на датчик клапана холостого ходу, що його може глючити, але діагностику проводив і помилок не видавало.
....

Сам клапан ХХ может быть в предсмертном состоянии. Диагностика обычно его не показывает. В лучшем случае диагностика его показывает при наличии обрыва КХХ.

Похожее было, но у нас чуток авто разные и КХХ отличаются.
]]>http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?s=...st&p=839982]]>


--------------------
Go to the top of the page
Вставить ник dallasdp в ответ
+Quote Post
Maska
сообщение Aug 28 2014, 21:45
Сообщение #8





Группа: Новичок
Сообщений: 31
Регистрация: 15.06.2010
Из: Львов

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Mazda 323 F BA
Имя: Василий



Цитата(Chefild @ Mar 20 2014, 14:00 ) *
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене:

Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв...

Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні...

Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече...

Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати!

П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати...
Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь


В мене була трошки інша проблема, заводив на холодну прогрівочні обороти тримались на 2000 об\хв , і не падали навіть коли машина прогрівалась до роб температури, обороти падали тільки після певного часу , переважно після того як проїхав 4-5 км. , або можна було на сонці її поставити тоже допомагало ))), поїхав на діагностику , сказали почистити дросиль і клапан холостого ходу, ну і порекомендували почистити форсунки для 100% результату, після того як мені це все зробили, холості обороти були 2500 і 3000 сказали міняти дросиль і клапан холостого ходу, поїхав до іншого майстра, він то все діло розібрав клапан і дросиль, в клапані було знайдено кусок пластмаси чи то щось на те подібне почистив, плюс якийсь по ходу патрубок був забитий але це стосувалось до того що довго грілась, і вуаля все працює.
Go to the top of the page
Вставить ник Maska в ответ
+Quote Post
OdessaValerii
сообщение Aug 29 2014, 07:20
Сообщение #9





Группа: Новичок
Сообщений: 41
Регистрация: 25.07.2014
Из: Odessa

Спасибо сказали: 0 раз(а)
Авто: Opel Calibra, Subaru Impreza, Audi s4, Mazda RX-8
Имя: Валера



Цитата(Chefild @ Mar 20 2014, 14:00 ) *
Всім привіт! Перелазив весь форум, но так і не зміг знайти відповіді на свої запитання... Загалом ось така проблема в мене:

Завожу холодну машину, з оборотами все добре, йдуть прогрівочні, потім падають і внормовуються до 750 оборотів за хвилину, все як положено. Но як тільки я починаю рух через деякий час холості обороти піднімаються до 2000, і стабільно тримаються, через деякий час можуть знову вертаються на нормальні, і знову пригають... Обороти не плаваючі. Просто є періоди коли все нормально, а періодами обороти завищені і в районі 2000 об/хв...

Передивився все від воздушного фільтра до БДЗ, все стоїть плотно ніяких тріщин і пошкоджень немає! Підсос повітря виключений, та й навіть якби він і був то я думаю завищені обороти трималися б стабільно. Дросельна заслонка і клапан холостого ходу ретельно чистились до блєску десь рік тому. Відїздив минулу весну і літо все було прекрасно, а проблема появилася минулої осіні...

Дивився також до антифрізу, система під тиском, нічого ніде не тече...

Прошу допомоги знаючих людей, бо вже задовбався шукати!

П.С З перемичкою ten+gnd в діагностичному роз"ємі, обороти дуже нестабільні, і при повороті руля чи включенні е.приборів починають стрімко падати...
Постараюсь провести чуть пізніше діагностику, про результати відпишусь


Если надо будить какой-то датчик на мотор 1.5 у меня есть все датчик заслонка и клапан хх а также расходомер и .... (цены ниже всех!) мой тел 098-793-77-13 Валера
Go to the top of the page
Вставить ник OdessaValerii в ответ
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 




RSS Текстовая версия Сейчас: 25th June 2024 - 13:19