![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум ]]>Mazda Buy/Sale]]> !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 26.09.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GD Имя: Володя ![]() |
Привіт всім. Вот стикнувся з такою пробоемою як невідповідність моторів від заводу. Тобто у мене авто було з заводу праворульне і в україні поміняли рулі місцями і з ним і мотор. Який я точно не знаю але догадуюсь що від мазди 323 або b5 або e5! Ремінь 107 зубів і 1натяжний ролік і одинакові сальники розпред і колін. Потрібно знати який мотор бо через прокладки гонить масло
Поррядку 3літри від заміни до заміни. Маю фото мотору. Найшов на моторі два надписи: просто буква А і цифри з вншого боку - 630. Допоможіть будь ласка. У мене карбюратор а не інжектор. І ще одна проблема. Після устаноовлення гбо не заводився на бензині десь місяць. І тут стало холодніше і вже потрібно прогрівати мотор на бензині а коли заводжу таке враження що немає хх. Тобто заводжу і поки газую то вроді працює, а вот пускаю педаль газу і глохне. Навіть здається що троїть мотор. Розбираю карб повна очистка карба. Промиваю зубною щіткою і т.д. Нічого не змінилося. Перевірив всі трубки вакумні - все впорядку. Вот тепер навіть незнаю куди дивитися. На газу працює добре. Вот коли хх то враження шо вона пухкає як пароплав. Думав проблема з дротами вв. Поміняв не то. Свічки - не то. Даю фото мотору. ![]() Сообщение отредактировал b3thov3n1 - Sep 29 2014, 14:37 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,432 Регистрация: 20.08.2008 Из: чортків Спасибо сказали: 134 раз(а) Авто: Mazda626GD,Mazda 626 GW Имя: Сергій ![]() |
привіт,мотор-в5,на хх може довіга факторів впливати-від пов фільтра(дуже чутливе до газу,до настройок редуктора,якщо пухкає,то може бути щопроблема з якимос з клапанів,можливо треба відрегулювати теплові зазори,можливо кутзапалювання трохи не той.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: Новичок Сообщений: 27 Регистрация: 26.09.2013 Из: Львов Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 626 GD Имя: Володя ![]() |
привіт,мотор-в5,на хх може довіга факторів впливати-від пов фільтра(дуже чутливе до газу,до настройок редуктора,якщо пухкає,то може бути щопроблема з якимос з клапанів,можливо треба відрегулювати теплові зазори,можливо кутзапалювання трохи не той. Так в тому і проблема що на газу їде а на бензині ні. А клапана не думаю що будуть впливати на робооту бензину. І в мене по звцку мотору чути шо є гідрокомпенсатории, стукають. Ну я не знаток. Сообщение отредактировал b3thov3n1 - Sep 29 2014, 18:12 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 31st May 2025 - 02:11 |