![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda RХ-7: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Настав час, і діло пішло.
Пацієнт: Рикса 4 року, НР, механіка 6 ступка. Тюнінги-шмунінги типа кільцевої підввіски, маслопомийок, вихлопа шо голова пролазить і фільтру нульового. Керамічне зчеплення. Машина для активного гону. Диагноз. Нема компрессії. Хоча ще тягне непогано, але було вирішено зробіти красу на протязі зими і підготуватися до сезону 16 року. Етап перший. Витягнути двигун, зробити розтин, взяти пляшку віскаря і обдумати шо з ним робити.
Прикрепленные файлы
Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
это типа отчет будет?
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
]]>
![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() ]]> ![]() ![]() Шото тіпа) Вобщем пацієнт скоріше мертвий ніж живий. Мріі відбутися заміною стандартного ремкомплекту розбилися разом з порізаним пальцем об робочу поверхню статора. Вигризло по краю не мало не багато а с півміліметра. Спасибо сказали:
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 669 Регистрация: 22.11.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 19 раз(а) Авто: megane RS ![]() |
Пацієнт: Рикса 4 року, НР, механіка 6 ступка. Тюнінги-шмунінги типа кільцевої підввіски, маслопомийок, вихлопа шо голова пролазить і фільтру нульового. Керамічне зчеплення. Машина для активного гону. Ты где такое взял? ![]() Вообще тема интересная, держи нас в курсе! P.S. А где перебираешь и нэма компресии - это скока?) -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#5
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 188 Регистрация: 12.07.2012 Из: Kiev Спасибо сказали: 13 раз(а) Авто: Mazda RX8 ![]() |
Оу, знакомый пациент
![]() После стоковых авто выхлоп очень понравился! Хотя и на СТО сказали MeganeRacing который сдесь не самый лучший вариант. Добавлю фото замеров.
Прикрепленные файлы
![]() ![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#6
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Компрессія дійсно нижче норми, але по всіх секціях майже рівна. Плани перебирати на зиму були заплановані. Якось в казочки що можна взяти машину з живим двигуном за гуманні гроші не віриться, бо вона по Європах жива негуманно коштує)). Брали живий кузов. Фарбований бампер і крило. Живу підвіску , та ще й тюнінгів на вартість півмашини)) вихлоп, нульовик, маслопомийка, підвіска, диски. Стан всього, окрім двигуна офігенний.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#7
|
|
![]() ? Группа: Мазда-Гвардия Сообщений: 8,882 Регистрация: 22.06.2007 Из: Киев Спасибо сказали: 613 раз(а) Авто: ZOOM ZOOM, 300+++ hp ;) Имя: Юра ![]() |
Зачем на сток керамика?
![]() -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#8
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 188 Регистрация: 12.07.2012 Из: Kiev Спасибо сказали: 13 раз(а) Авто: Mazda RX8 ![]() |
Компрессія дійсно нижче норми, але по всіх секціях майже рівна. Плани перебирати на зиму були заплановані. Якось в казочки що можна взяти машину з живим двигуном за гуманні гроші не віриться, бо вона по Європах жива негуманно коштує)). Брали живий кузов. Фарбований бампер і крило. Живу підвіску , та ще й тюнінгів на вартість півмашини)) вихлоп, нульовик, маслопомийка, підвіска, диски. Стан всього, окрім двигуна офігенний. Да, по сравнению с остальным состояние было очень даже класное. И ехала она отлично, снимал теллеметрию по OBD пока ехали на СТО, тоже все ок. Еще помойму дверка крашеная была, и ошибка по лямбде, из-за выхлопа. Ну теперь очень интересно следить за переборкой, и конечно же удачи ![]() Зачем на сток керамика? ![]() Там помойму было ACT, хотя могу ошибаться. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#9
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Счеплення вкладене в копи)) вже закльопками маховика погризло. Теж під заміну.
Двері всі в рідній красці. Помилка була по згорівшому соленоїду відкриття заслонок в коллекторі) перекинули з соленоїдом на продувку каталізатора(його тут все одно немає) помилка зникла, а заслонки почали працювати і машинка на верхах поїхала значно жвавіше) Сотку брала за 7.2 секунди по обд\гпс логгеру. по лямбді помилок не має) Ще перероблю по людськи каталіззатор, бо німець його просто вирізав не знімаючи з машини. Перед постановкою я встих намотати дві тисячі. Але з холотами почала гірше заводитись, то я від гріха подалі встав на ребілд. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#10
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Панове, а часом хто знає, статори 04 і 08 років взаємозаміняємі? Чув що добавили третю маслофорсунку на середину апексу...
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#11
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#12
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Дякую. А то ціна на 60 баксів дешевша)) да й начитавсь що третя форсунка рятує апекс від перелому. Думаю чого б і ні?)
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#13
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,472 Регистрация: 01.05.2009 Из: Одесса Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: Mazda RX-8, ML350 Имя: Андрей ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#14
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 64 Регистрация: 10.09.2015 Из: Херсон Спасибо сказали: 3 раз(а) Авто: Mazda RX-8 Имя: Вадим ![]() |
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#15
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
План робот.
По двигуну. 1. Заміна двох статорів. Кинувся було до наших інженерів ці восстановити - проблема повторити геометрію( Треба надсучасний ЧПУ, де вартість тільки програми буде в ціну автівки з двома двигунами)) 2. Заміна всіх гумок, резинок, пружинок, і прочих дрібничок. сьогодні мають бути результати геометріі і розмірів ексцентрика і втулок. Єслі шо... теж поміняємо. 3. Апекси. Ще міркуємо, або сток мазда, або Ротарі Авіейшн. 4. Свічки Денсо. 5. Зчеплення ще думаємо, шукаємо варіанти. Все інше тюнінги-шмунінги. Викидаємо продувку каталізатора, ставимо подачу чистого масла на апекси. В коробці поміняти пару підшипників і дефектовка. Бо міняли мастило, на пробці трохи стружки є і жалоби на погане включення другої, поки мастило холодне. Підвіску всю на поліуретан. Зима довга)) Ще трошки страшних слайдів)) З цікавого - перед розборкою випробували розкоксовку, потім ще майже тисячу намотав в режимі тапкавпол. Через свічні колодязі оглянули ротори і офігели - нагару було з півміліметра. Скинули коллектор, впускні вікна також були затянуті. ТРошки хімії, півгодини на відкисання, і при заводці в радіусі трьох километрів всі птахи попадали. Все чистеньке. 1
Прикрепленные файлы
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#16
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 2,199 Регистрация: 02.06.2011 Из: Черновцы Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: M3 MPS 2007, M6 2005-07, RX8 ST,HP2004-06 Имя: Сергей ![]() |
Брали живий кузов. Фарбований бампер і крило. Я смотрел эту машину до того как она оказалась в Киеве. Т.е. сразу после ее свежепригнанного в страну вояжа. Не знаю, насколько понятия "живой кузов" идентичны для Киева и провинции, но следует уточнить: эта машина была перекрашена вся полностью целиком, а бампер с крылом то уже после полного перекраса были покрашены. Крыша черная под пленкой - непонятный момент. Даже с перекрасом машины крышу никто старается не трогать, а тут ее заклеили. Но все это мелочи, главное чтоб самому нравилось и геометрия кузова была действительно идеальной, для рыксы больше краски - меньше ржавчины, тока на пользу идет. Мотор на ней был умерший, сдох по приезду в Украину. Был заменен на мотор с донора, который тоже проехал недолго. По моему, топикстартер купил состояние машины "корч". Это нормально, если планы были сразу ставить машину на ремонт и доводить ее до конфетного состояния. Но цена на эту машину была порядка 7000 долларов, для продажи в Киеве. Интересно, сколько автор уплатил за этот экземпляр ??? |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#17
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
Фіговий був донор)) Мотор збирався гаражними кулібіними, то факт) Збирався з лайна і аби як - то є теж факт) По всьому іншому - не все так сумно як вам хочеться бачити
![]() |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#18
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 669 Регистрация: 22.11.2008 Из: Харьков Спасибо сказали: 19 раз(а) Авто: megane RS ![]() |
Оу, знакомый пациент ![]() После стоковых авто выхлоп очень понравился! Хотя и на СТО сказали MeganeRacing который сдесь не самый лучший вариант. Добавлю фото замеров. Ну ты качественно к выбору рыксы подходишь ![]() ![]() Цитата По моему, топикстартер купил состояние машины "корч". Это нормально, если планы были сразу ставить машину на ремонт и доводить ее до конфетного состояния. Но цена на эту машину была порядка 7000 долларов, для продажи в Киеве. Интересно, сколько автор уплатил за этот экземпляр ??? Ну я так понял там и винты на ней и выхлоп модный и диски вроде ниче.. Ну и подход главное правильный ![]() ТС, а сколько этот мотор у тебя проехал, были какие-то внешние признаки что мотор готовится на переборку? (я так понял мотор заводился и ехал нормально или не так?) -------------------- |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#19
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 508 Регистрация: 08.10.2015 Из: Киев Спасибо сказали: 62 раз(а) Авто: Rx-8 и много других. ![]() |
На горячу і холодну мотор заводився за 2 секунди. Динаміка по ОБД\ГПСу -7.2-7.5 секунди. Але була компрессія нижче норми. Я тільки боявся щоб він не застрелився)) за 2000 пробігу почала гірше заводитись на ранковий мороз і трохи виросла витрата пального.
Підвіска модна. Стан ходовки без 5 хвилин ідеал. Диски свіжі, незакоцані. Гальма теж з невеликим пробігом. Машинка бралась під "докататись до зими і на повний ребілд". |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#20
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 2,199 Регистрация: 02.06.2011 Из: Черновцы Спасибо сказали: 194 раз(а) Авто: M3 MPS 2007, M6 2005-07, RX8 ST,HP2004-06 Имя: Сергей ![]() |
По всьому іншому - не все так сумно як вам хочеться бачити ![]() Я хочу бачити цю ласточку "в огнях", живу й бодру-веселу, та сподиваюся що так воно i буде у Ваших руках ![]() Бажаю успiху та все таке ![]() Але треба казати так як воно йе - якщо кузов нефарбований то це одне, а якщо воно не так - це означайе що хтось його взяв та пофарбував зверху до низу. Або Ви купили цю машину за 5500 баксом на той момент , та це була чудова цiна, або Ви так загорiлися купити ласточку ХП, що очi вже ничого не бачили..... |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 15th May 2025 - 20:32 |