![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Этот раздел предназначен для неформального общения между посетителями форума, которое не годится для любого другого раздела. Просьба размещать юмористическую, деловую и "организационную" информацию в специальных подразделах.
ЗАПРЕЩЕНО:
1. Оставлять в разделе сообщения и файлы, содержащие оскорбительную, призывающую к насилию, разжигающую национальную рознь, и расовую вражду, а также любую другую информацию, которая противоречит морально-этическим нормам.
2. Использовать нецензурную лексику.
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() eat, sleep, race Группа: Мазда-Гвардия Сообщений: 19,888 Регистрация: 06.07.2007 Из: Чрева матери) Спасибо сказали: 695 раз(а) Авто: трошкі швидесенька Имя: Бертран ![]() |
Делимся впечатлениями от наших игрушек
![]() В детстве играл РУ машинками, но не то пальто было... все хотел летную технику, но не была тогда развита индустрия, но сейчас... пару лет назад кохана подарила виртаплет на РУ, с гераскопом, правда на инфракрасном, а не радио управлении, научился достаточно просто летать, строил преграды и летал через них, потом сдох один из моторов и закинул... На этот НГ сделал себе подарок, купил новый на радио и с нормальным управлением во все стороны... Летать оказалось крайне сложно, за первый день из-за не удачных посадок сломал лыжи, на второй день не мог из-за ветра вылететь с соседнего участка, забрал руками))) Теперь думаю, брать еще более адвасд или нет... -------------------- Небудь дурой, позвони Артуру (С)
|
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,303 Регистрация: 29.03.2008 Из: Київ Спасибо сказали: 50 раз(а) Авто: є Имя: Володимир ![]() |
Lazor, це ти чув що електро краще, чи сам спробував?
У мене були на радіокеруванні гелікоптери, літаки та авто. Авто було Savage X4.6 з ДВЗ на нітрометанолі. Всі інші моделі на електро двигунах. У кожного типу двигуна є свої переваги та недоліки. Моделі з електро двигунами простіші у користуванні, акумулятор зарядив і катаєшся. Але самого акумулятора вистачає в середньому на 10 хв. Тому з собою потрібно брати хоча б 3-4 акумулятори. Заряджати їх можна і у полі від акумулятора авто, але один заряджається близько 40 хв. Ціна одного нормально акумулятора на 450-й гелікоптер стартує від 40-50 у.е., на 600-й від 100-150 у.е. З двигунами ДВЗ більше мороки, при цьому катання обмежене кількістю топлива. На моє авто 250 мл топлива вистачало хв на 30 катання, 1 літр гарного топлива купував десь за 170 грн. Для гелікоптера ДВЗ цікавіший, тому що в режимі пілотування на акумуляторах твій час польоту близько 5-7 хв, і з розрядкою акумулятора потужність слабша, а з ДВЗ поки топливо не закінчиться, а в залежності бід баків може бути і 20 хв, і потужність двигуна стабільна протягом усього польоту. З ДВЗ краще займатись у гаражі. В квартирі буде все штиняти топливом і мастилами. Але це кайф перебирати двигун, карбюратор, підбирати вихлоп, чути звук працюючого двигуна... Для квартири однозначно краще електро двигун. І саме головне, це хобі дуже затратне! Потрібно бути готовим викладати чималу суму грошей з гаманця з кожним виїздом на катання. П.С. все що я описував не стосується іграшкових моделей. Я описував умови експлуатації серйозних моделей. |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 14th August 2025 - 18:39 |