![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
На випускному коллекторі. А які у вас проблеми з ним? Давайте обмінюватися досвідом, також грішу на його поломку.
|
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 25.10.2012 Из: Симферополь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
На випускному коллекторі. А які у вас проблеми з ним? Давайте обмінюватися досвідом, також грішу на його поломку. Мотор голосно працює, іноді плавають ХХ обороти, слабка тяга, ось що я робив: замінив прокладки впускного колектору, почистив дросельну заслонку, датчик масової витрати повітря, клапан ХХ ходу, замнів свічки запалення, але суттевого ефекту не отримав. |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#4
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 ![]() |
Мотор голосно працює, іноді плавають ХХ обороти, слабка тяга, ось що я робив: замінив прокладки впускного колектору, почистив дросельну заслонку, датчик масової витрати повітря, клапан ХХ ходу, замнів свічки запалення, але суттевого ефекту не отримав. Я теж грішу на ЕГР. Ось мої симптоми. Тяги не має, але тільки до певних обертів. На 2000 обертах (або 3000 обертах) йде миттєвий підхват потужності. Обороти не плавають, але чути вібрацію напливами по кузову. також здається голосно працює двигун. Я розбирався з клапаном ЕГР, основна його проблема це розгерметизація. (доречі ви перевіряли на підсоси повітря?). Глушити його - не помогло, я хз чому, логічно пояснити це не можу. На днях буду мати клапан - спробую замінити і відпишуся. Давайте далі обмінюватися досвідом. Чому ви думаєте що це ЕГР?. У вас АТ чи механіка?. Мені казали, що на 1.6 моторах з ладу виходить муфта VVT та клапан VVT. Сообщение отредактировал Kapi - Sep 24 2013, 21:20 |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 28th June 2025 - 14:51 |