Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda 3: как заменить воздушный фильтр?.
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
Sep 19 2013, 16:33
Сообщение
#2
|
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 |
На випускному коллекторі. А які у вас проблеми з ним? Давайте обмінюватися досвідом, також грішу на його поломку.
|
|
|
Sep 24 2013, 15:07
Сообщение
#3
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 25.10.2012 Из: Симферополь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 |
На випускному коллекторі. А які у вас проблеми з ним? Давайте обмінюватися досвідом, також грішу на його поломку. Мотор голосно працює, іноді плавають ХХ обороти, слабка тяга, ось що я робив: замінив прокладки впускного колектору, почистив дросельну заслонку, датчик масової витрати повітря, клапан ХХ ходу, замнів свічки запалення, але суттевого ефекту не отримав. |
|
|
Sep 24 2013, 21:09
Сообщение
#4
|
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,075 Регистрация: 11.07.2011 Из: Львів Спасибо сказали: 66 раз(а) Авто: Mazda 3 |
Мотор голосно працює, іноді плавають ХХ обороти, слабка тяга, ось що я робив: замінив прокладки впускного колектору, почистив дросельну заслонку, датчик масової витрати повітря, клапан ХХ ходу, замнів свічки запалення, але суттевого ефекту не отримав. Я теж грішу на ЕГР. Ось мої симптоми. Тяги не має, але тільки до певних обертів. На 2000 обертах (або 3000 обертах) йде миттєвий підхват потужності. Обороти не плавають, але чути вібрацію напливами по кузову. також здається голосно працює двигун. Я розбирався з клапаном ЕГР, основна його проблема це розгерметизація. (доречі ви перевіряли на підсоси повітря?). Глушити його - не помогло, я хз чому, логічно пояснити це не можу. На днях буду мати клапан - спробую замінити і відпишуся. Давайте далі обмінюватися досвідом. Чому ви думаєте що це ЕГР?. У вас АТ чи механіка?. Мені казали, що на 1.6 моторах з ладу виходить муфта VVT та клапан VVT. Сообщение отредактировал Kapi - Sep 24 2013, 21:20 |
|
|
Sep 25 2013, 20:25
Сообщение
#5
|
|
|
Группа: Новичок Сообщений: 7 Регистрация: 25.10.2012 Из: Симферополь Спасибо сказали: 0 раз(а) Авто: Mazda 3 |
Я теж грішу на ЕГР. Ось мої симптоми. Тяги не має, але тільки до певних обертів. На 2000 обертах (або 3000 обертах) йде миттєвий підхват потужності. Обороти не плавають, але чути вібрацію напливами по кузову. також здається голосно працює двигун. Я розбирався з клапаном ЕГР, основна його проблема це розгерметизація. (доречі ви перевіряли на підсоси повітря?). Глушити його - не помогло, я хз чому, логічно пояснити це не можу. На днях буду мати клапан - спробую замінити і відпишуся. Давайте далі обмінюватися досвідом. Чому ви думаєте що це ЕГР?. У вас АТ чи механіка?. Мені казали, що на 1.6 моторах з ладу виходить муфта VVT та клапан VVT. У мене 1.6 АТ, а що таке муфта VVT та клапан VVT??? Доречі на коли сильно тисниш на газ при високих обиртах чути навіть якийсь легкий дзвін з мотору, що це може бути??? |
|
|
Victor2012 Подскажите пожалуйста, где у Мазды 3 1.6 АКП находится клапан ЕГР? Aug 16 2013, 15:14
smarty Еще 2 момента, которые могут существенно на тягу п... Sep 24 2013, 16:16 
Victor2012 Цитата(smarty @ Sep 24 2013, 17:16 ) Еще ... Sep 25 2013, 20:58
Slava-t В экзисте проверь по вину,возможно его у тебя нет.... Sep 24 2013, 17:23
Kapi на рах VVT гугліть, я сам хз. Дзвін це можуть бути... Sep 25 2013, 21:24
Yurci Апну тему. Машина с ЕГР, и ЕГР ни разу не обслужив... Jun 19 2016, 21:18 ![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 8th November 2025 - 09:34 |