![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
|
|
Название темы должно обязательно начинаться с полного имени модели авто и доносить до пользователя основную суть темы. К примеру:
Mazda3 MPS: как заменить воздушный фильтр?, либо Mazda 6 MPS: как заменить воздушный фильтр?
Для создания тем о купле/продаже предназначен подфорум Mazda Buy/Sale !
Флуд и оффтоп запрещены!
За создание тем купли/продажи - сразу +20%!
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,740 Регистрация: 02.11.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 52 раз(а) Авто: Mazda 3 2.0 Sport AT, Mazda 3 MPS, Mazda 3 1.6 АТ Имя: Костя ![]() |
Слышал что в рестайле 1 поколения мпсок кроме сидений, козырьков с подсветкой и комбинации приборов были изменения в двигателе и транс миссии.
Кто знает четкий перечень изменений, усовершенствований?) Собственно давайте обсудим. |
![]() |
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Группа: MAZDAвод Сообщений: 194 Регистрация: 27.09.2009 Из: Kyiv&Lviv Спасибо сказали: 10 раз(а) Авто: 3MPS ![]() |
Слышал что в рестайле 1 поколения мпсок кроме сидений, козырьков с подсветкой и комбинации приборов были изменения в двигателе и транс миссии. Кто знает четкий перечень изменений, усовершенствований?) Собственно давайте обсудим. У мене рестайл кінця 2008 року, практично одна з останніх G1. З того, що помітив, в порівнянні з дорестайлом: - альканатара - підсвітка дзеркал для водія і пасажира - додатковий вхід+прикурювач для Ipod - чейнджер на 6 дисків - підтримка mp3 - пластик в салоні покритий лаком (на форумах його називають рояльним, не знаю чому) - колісні диски пофарбовані дзеркальною фарбою з затемненим лаком (на відміну від простого срібла в дорестайлових моделях) - удосконалена турбіна (у мене вже 130+ тис без жодних проблем) Актуатор стоїть такий же, і ланцюг тарахтить на тих же пробігах що і на дорестайлі. В трансмісії/двигуні теж без змін, принаймні ніколи не чув. Сообщение отредактировал scirocco - Nov 9 2014, 20:10 |
![]() |
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Группа: MAZDAвод Сообщений: 1,740 Регистрация: 02.11.2012 Из: Одесса Спасибо сказали: 52 раз(а) Авто: Mazda 3 2.0 Sport AT, Mazda 3 MPS, Mazda 3 1.6 АТ Имя: Костя ![]() |
У мене рестайл кінця 2008 року, практично одна з останніх G1. З того, що помітив, в порівнянні з дорестайлом: - альканатара - підсвітка дзеркал для водія і пасажира - додатковий вхід+прикурювач для Ipod - чейнджер на 6 дисків - підтримка mp3 - пластик в салоні покритий лаком (на форумах його називають рояльним, не знаю чому) - колісні диски пофарбовані дзеркальною фарбою з затемненим лаком (на відміну від простого срібла в дорестайлових моделях) - удосконалена турбіна (у мене вже 130+ тис без жодних проблем) Актуатор стоїть такий же, і ланцюг тарахтить на тих же пробігах що і на дорестайлі. В трансмісії/двигуні теж без змін, принаймні ніколи не чув. Цепь с актуатором похоже шли в рестайле уже после 09.2009... |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 21st June 2025 - 10:56 |